Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (81)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 155
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
2.
ІВ214661

Fenzl, Thomas.
Die Massenpsychologie der Finanzmarktkrise [Text] : US-Immobilienblase, Subprime desaster, Schulden-Bubble und ihre Auswirkungen / Thomas Fenzl. - Wien ; New York : Springer, 2009. - XV, 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 155-160. - ISBN 978-3-211-98090-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ІВ218657

Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ІВ203711

Gross, T. Scott.
Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling [Text] / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p. - ISBN 0-8144-7986-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ІВ216615

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ІВ196672

Huth, Rupert.
Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
8.
ІР9786

Ibrahimova, Diyana Rashid.
Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ІВ214807

Riepe, Carsten.
Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Text] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971). - Бібліогр.: с. 311-368. - ISBN 978-3-8322-8993-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ІВ202134

Vock, Markus.
Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
РА333777

Єфімова, Наталія Олексіївна.
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА811000

Іваненко, Лариса Михайлівна.
Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко ; Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. - Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-216. - 100 прим. - ISBN 978-966-924-412-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
РА445956

Апішева, Амінет Шабанівна.
Психологічні особливості розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / Апішева Амінет Шабанівна ; ВНЗ "Ун-т економіки та права "КРОК". - Київ, 2020. - 20 с. : рис., табл.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА734804

Баранівський, В. Ф.
Психологія бізнесу (практикум) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Баранівський В. Ф., Терещенко Л. Ф. - К. : ІНТЕРСЕРВІС, 2010. - 149 с. : табл. - Бібліогр.: с. 145-147. - 300 прим. - ISBN 978-966-97108-9-5

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
Р126485

Бекетов, Олег.
Десять советов новичку [Текст] : персон. метод. пособие / Олег Бекетов. - Харьков : Клуб "Гармония", 2004. - 46 с. : ил., табл. - (Серия "Азбука дистрибьютора"). - 1000 прим. - ISBN 966-8255-21-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА811722

Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
17.
ВА796660

Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВС39231

Блэкуэлл, Роджер Д..
Поведение потребителей [Текст] / Р. Д. Блэкуэлл [и др.]. - 9-е междунар. изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 621 с.: ил. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-94723-267-7. - ISBN 0-03-021108-5 (англ.)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА792472

Булах, Тетяна Дмитрівна.
Психологія продажу в книжковій галузі [Текст] : навч. посіб. / Т. Д. Булах ; Харків. держ. акад. культури. - Харків : Лідер, 2015. - 215 с. : рис. - Бібліогр.: с. 183-189. - 300 прим. - ISBN 978-966-2732-36-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Чит. зал бібліотекознавчої літератури


      
20.
ВА640587

Бурега, Валерій Васильович.
Економічна психологія в схемах і таблицях [Текст] : навч.-метод. посібник / В. В. Бурега, О. К. Любчук ; Донецька держ. академія управління. - Донецьк : ДонДАУ : АПЕКС, 2003. - 63 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 60-62. - ISBN 966-8242-09-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського