Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (81)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 154
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ІВ216615

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІВ214661

Fenzl, Thomas.
Die Massenpsychologie der Finanzmarktkrise [Text] : US-Immobilienblase, Subprime desaster, Schulden-Bubble und ihre Auswirkungen / Thomas Fenzl. - Wien ; New York : Springer, 2009. - XV, 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 155-160. - ISBN 978-3-211-98090-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ІВ196672

Huth, Rupert.
Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ІР9786

Ibrahimova, Diyana Rashid.
Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ІВ218657

Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ІВ202134

Vock, Markus.
Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ІВ203711

Gross, T. Scott.
Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling [Text] / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p. - ISBN 0-8144-7986-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
10.
ІВ214807

Riepe, Carsten.
Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Text] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971). - Бібліогр.: с. 311-368. - ISBN 978-3-8322-8993-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
 

ВС68267

Мюнстер, Мортен.
А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі [Текст] / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн). - Пер. изд. : Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden / Morten Münster. - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-03-9624-1. - ISBN 978-966-03-7971-8 (Шедеври нон-фікш)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь – поведінковий дизайн. У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА839840

Сазерленд, Рорі.
Алхімія. Як народжуються шалені ідеї [Текст] / Рорі Сазерленд ; пер.з англ. Антоніна Ящук. - Київ : Наш формат, 2019. - 359, [3] с. - (Open mind library). - Назва на корінці : Алхімія. - Бібліогр. в прим.: с. [362]. - Пер. изд. : Alchemy: the dark and curious science of creating magic in brands, business, and life / Rory Sutherland. - New York, 2019. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7730-87-2 (папер вид.). - ISBN 978-617-7730-88-9 (електрон. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
РА333777

Єфімова, Наталія Олексіївна.
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА576791

Джирард, Джо.
Виртуоз торговли [Текст] / Д. Джирард ; пер. В. В. Жданович. - Минск : Парадокс, 1997. - 400 с. - (Поле Чудес : бизнес). - ISBN 985-6092-27-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
15.
ВА867844

Чор, Тетяна.
Впевнений сервіс [Текст] : кн.-тренінг / Тетяна Чор. - Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2023. - 182 с. : іл. - 300 прим. - ISBN 978-966-489-554-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ДС112109

Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
РА369204

Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
Р126485

Бекетов, Олег.
Десять советов новичку [Текст] : персон. метод. пособие / Олег Бекетов. - Харьков : Клуб "Гармония", 2004. - 46 с. : ил., табл. - (Серия "Азбука дистрибьютора"). - 1000 прим. - ISBN 966-8255-21-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
СО31603


Дневник-практикум к программе "Школа Директора Орифлейм" [Текст]. - Х. : Бизнес Инвестор Групп, 2011. - 58, [1] с. : табл. - Назва обкл. : Программа "Школа Директора Орифлейм" : дневник-практикум. - 2000 прим. - ISBN 978-966-2262-36-0

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА749746

Москаленко, Валентина Володимирівна.
Економічна культура особистості: соціально-психологічний аспект [Текст] : монографія / Валентина Москаленко, Юрій Шайгородський, Олена Міщенко. - К. : Центр соціальних комунікацій, 2012. - 347 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 287-302. - 150 прим. - ISBN 978-966-2589-02-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського