Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-996$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ІВ216615
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ІВ218177
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ІВ207213
Arnould, Eric. Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІР9786
Ibrahimova, Diyana Rashid. Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ІВ214807
Riepe, Carsten. Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Text] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971). - Бібліогр.: с. 311-368. - ISBN 978-3-8322-8993-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | СО31603
Дневник-практикум к программе "Школа Директора Орифлейм" [Текст]. - Х. : Бизнес Инвестор Групп, 2011. - 58, [1] с. : табл. - Назва обкл. : Программа "Школа Директора Орифлейм" : дневник-практикум. - 2000 прим. - ISBN 978-966-2262-36-0
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА600518
Дмитриева, Наталия Анатольевна. Загадки мира моды. Культура моды Евразии [Текст] / Н. А. Дмитриева. - Донецк : Сталкер, 1998. - 460 с.: ил. - (Загадки мира). - ISBN 966-596-186-1 На обл. авт. не указ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА796660
Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА811722
Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА687268
Конспект лекцій з курсу "Поведінка споживачів" [Текст] : для студ. ф-ту економіки та менеджменту спец. 7.050108 "Маркетинг" всіх форм навч. / уклад. О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян ; Сумський держ. ун-т. Кафедра маркетингу. - Суми : Видавництво СумДУ, 2007. - 134 с. - Бібліогр.: с. 132-133
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | Р106733
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение потребителей" [Текст] : для студ. спец. 7.050108 заоч. формы обучения / сост. Р. Х. Иванова ; Харьковский национальный экономический ун-т. - Х. : Изд. ХНЭУ, 2006. - 23 с.: табл. - Бібліогр.: с. 21 75 років ХНЕУ
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА793283
Иванов, Юрий Михайлович. Личное потребление в прошлом и в настоящем [Текст] / Ю. Иванов. - М. : Е. В. Карпов, 2015. - 51 с. - 100 прим. - ISBN 978-5-9598-0176-2 З дарчим написом НБУВ від авт.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | Табачник Д. В. ВА1097
Фенько, Анна Борисовна. Люди и деньги [Текст] : очерки психологии потребления / А. Б. Фенько. - М. : Независимая фирма "Класс", 2005. - 409 с. - (Библиотека психологии и психотерапии). - Библиогр.: с. 370-385. - ISBN 5-86375-128-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | | ВА858109
Саєнко, Олександр. Математика грошей, або Чому гроші не можна рахувати на калькуляторі [Текст] / Олександр Саєнко ; іл. Наталі Лісовської. - Київ : Н. О. Вінокурова [вид.], 2022. - 146 с. : кольор. іл. - 1000 прим. - ISBN 978-966-97973-5-3
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Книга «Математика грошей, або Чому гроші не можна рахувати на калькуляторі» українського банкіра і практика Олександра Саєнка - спроба систематизації психологічних досліджень поведінки людини в ситуаціях, в яких вона приймає рішення, пов’язані з грошима. Деякі такі дії та явища не завжди піддаються логічному обґрунтуванню і в психологічній науці отримали назву ефектів, парадоксів і аномалій.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | Р120081
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навчання [Текст] / Харк. нац. екон. ун-т ; [уклад. Іванова Р. Х.]. - Х. : Вид-во ХНЕУ, 2012. - 39 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 29-30. - 50 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА835239
Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Замкова Н. Л. [та ін.] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2018. - 200 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 191-196. - 300 прим. - ISBN 978-966-629-867-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | Р114780
Поведінка споживачів [Текст] : завдання до семінар. і практ. занять та самост. роботи для студ. ден. та заоч. форм навч. спец. 7.050108 та 8.050108 "Маркетинг" / уклад. Л. М. Бук ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2009. - 48 с. - Бібліогр.: с. 46-48
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВА706415
Скибінський, Станіслав Володимирович. Поведінка споживачів [Текст] : навч.посіб. / С. В. Скибінський ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. - 268 c. - Бібліогр.: с. 263-265. - ISBN 978-966-1537-11-7
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА811000
Іваненко, Лариса Михайлівна. Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко ; Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. - Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-216. - 100 прим. - ISBN 978-966-924-412-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА801354
Комірна, Віталіна Віталіївна. Поведінка споживачів [Текст] : навч.-метод. посіб. / Комірна В. В., Аракелова І. О. ; Донец. держ. ун-т упр., Каф. маркетингу. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 198 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 190-192. - 300 прим. - ISBN 978-617-579-956-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |