Пошуковий запит: (<.>A=ВАРДЕВАНЯН$<.>+<.>A=ТАТЕВИК$<.>+<.>A=КАРАПЕТОВН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
|
| | |
|
1. | РА355493
Вардеванян, Світлана Іванівна. Міфологема Каїна в українській літературі ХІХ-ХХ століть [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Вардеванян Світлана Іванівна ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 19 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ДС110730
Вардеванян, Світлана Іванівна. Міфологема Каїна в українській літературі ХІХ-ХХ століть [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Вардеванян Світлана Іванівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2007. - 229 арк. - Бібліогр.: арк. 206-229.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | РА374333
Вардеванян, Татевик Карапетовна. Задачи внедрения и развития институтов коллективного инвестирования в Армении [Text] : автореф. дис. ... канд. экон. наук : 08.00.02 / Вардеванян Татевик Карапетовна. - Ереван, 2010. - 18 с. - На арм. яз. Описание составлено по переводу
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | РА407094
Вардеванян, Вардан Альбертович. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Держ. ВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2014. - 24 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА813880
Рекламний менеджмент і рекламний менеджмент в інноваційній діяльності [Текст] : метод. забезпечення курсів / Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича ; уклад.: І. М. Буднікевич, В. А. Вардеванян. - Чернівці : Рута, 2017. - 57 с. : іл. - Бібліогр.: с. 34-36. - 50 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | СО36296
Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад. І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395. - 70 прим. - ISBN 978-966-423-458-7
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | СО36622
Маркетинг для бакалаврів [Текст] : робочий зошит / уклад.: І. Буднікевич [та ін.] ; [за заг. ред. І. М. Буднікевич] ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2019. - 207 с. : іл. - Бібліогр.: с. 202-204. - 100 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | СО37740
Маркетинг для бакалаврів: практичний курс [Текст] : навч. посіб. для практ. занять / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Вид. 2-ге, перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 251 с. : табл. - Назва обкл. : Маркетинг для бакалаврів. - Бібліогр.: с. 243-247. - 50 прим.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | СО37742
Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 354-357. - 100 прим. - ISBN 978-966-423-631-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ДС143265
Вардеванян, Вардан Альбертович. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2013. - 250, [4] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 194-221.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | | ВА862805
Організація власного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / [Є. Ткач та ін.] ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023. - 263 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-966-423-764-9
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального га інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу в економіці держави; пояснює інституційне середовище, елементи ринкової інфраструктури та чинники, які впливають на розвиток підприємництва; аналізує алгоритми започаткування власного бізнесу, методики пошуку і вибору бізнес-ідей; поняття стратегування, лідерства, менеджменту, тимбілдингу, HR- технологій, бізнес-моделі і бізнес-планування, маркетингу та брендинга у світі стартапів; особливості оцінки ризиків, правові аспекти та оподаткування малого бізнесу, показує джерела фінансування малих підприємств, особливості і принципи презентацій бізнес ідей та стартапів. Для студентів, аспірантів, викладачів економічного та фінансового напрямку та всіх тих, хто цікавиться проблематикою організації власного бізнесу в сучасних умовах.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |