Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=СІМЕХ$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=АНАТОЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.
РА363054

Сімех, Юлія Анатоліївна.
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Сімех Юлія Анатоліївна ; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 18 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА710340


Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. С. Іванілов [та ін.]. - [2-ге вид., доп. і перероб.]. - Донецьк : [Східний видавничий дім], 2009. - 311 с. - Бібліогр.: с. 303-311. - ISBN 978-966-317-036-7

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ДС125905

Сімех, Юлія Анатоліївна.
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Сімех Юлія Анатоліївна ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Х., 2008. - 242 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 216-235.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ВА779183

Пігін, Герда.
Як передавати дитині цінності [Текст] / Герда Пігін ; [пер. з нім. с. Юліяна]. - Львів : Свічадо, 2014. - 95, [1] с. - (Серія "Виховання без невдач"). - Пер. изд. : Kindern Werte geben - aber wie? / Gerda Pighin. - 2005. - ISBN 978-966-395-711-1. - ISBN 978-966-395-513-1 (серія)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
 

ВА870440


Міжнародний маркетинг [Текст] : [підручник] / [П. П. Гаврилко та ін.] ; Держ. торг.-екон. ун-т, Ужгород. торг.-екон. ін-т. - Львів : АТБ, 2024. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-192. - 100 прим. - ISBN 978-966-2042-79-5

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику проаналізована технологія ведення міжнародного маркетингу на підприємствах України під кутом зору різних сторін їх діяльності. Основну увагу приділено банківському обслуговуванню та оподаткуванню зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проведено аналіз маркетингової політики підприємства, проблем її організації та шляхів вирішення. Виявлені особливості і проблеми розвитку бренду і торгової марки. Досліджено найголовніші практичні аспекти організації бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та організацій. Визначені особливості міжнародної торгівлі на прикладі зарубіжної країни, які мають найважливіше значення для міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств, а також митного обслуговування міжнародних перевезень, діяльності транснаціональних корпорацій та міжнародних організацій, міжнародного менеджменту і теорії планування експериментів. Навчальне видання пропонується студентам вищих навчальних закладів освіти, аспірантам, здобувачам, ученим, широкому колу спеціалістів з даної проблематики, а також усім тим, хто цікавиться різносторонніми питаннями міжнародного маркетингу на вітчизняних підприємствах.




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ВА872016


Комунікаційний менеджмент [Текст] : [підручник] / [Колодійчук А. В. та ін.] ; Держ. торг.-екон. ун-т, Ужгород. торг.-екон. ін-т. - Львів : [б. в.], 2024. - 186 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 179-186 . - 100 прим. - ISBN 978-966-2042-83-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського