![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=С5*421.253*333.73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. | РА388299
Ожийова, Олена Миколаївна. Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2012. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
2. | СО36794
Булінг. Управлінський аспект [Текст] / [В. Кириченко та ін. ; упоряд. Н. Харченко]. - Київ : Шкільний світ, 2019. - 118 с. : іл., табл. - (Серія "Бібліотека "Шкільного світу") (Управління освітою. Бібліотека) (Директор школи. Бібліотека) (Сучасна школа України. Бібліотека) (Класний керівник. Бібліотека). - Бібліогр.: с. 76. - 700 прим. - ISBN 978-617-7644-08-7. - ISBN 978-966-451-000-1 (серія "Б-ка "Шк. світу")
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
3. | ВА847865
Булінг та кібербулінг як соціальна проблема в Україні [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: Н. М. Коляда та ін.] ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Ф-т соц. та психол. освіти. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2020. - 152 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-152. - 300 прим. - ISBN 978-966-304-349-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
4. | ДС151025
Ожийова, Олена Миколаївна. Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харків. гуманітар. ун-т "Нар. укр. акад.". - Харків, 2012. - 228 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 195-210.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
5. | ВС71674
Протидія булінгу у шкільному середовищі [Текст] : метод. посіб. для пед. працівників / [кол. авт.: Н. Н. Крестовська та ін. ; за заг. ред. Н. Н. Крестовської, Т. В. Прокопенко]. - Одеса : Гельветика, 2019. - 152 с. : іл. - Бібліогр.: с. 147. - ISBN 978-966-916-917-4 Авт. зазнач. у вих. відом.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
6. |
| ВА870284
Мельниченко, Анастасія Андріївна. Зрозуміти (і здолати) булінг [Текст] / Настя Мельниченко ; [наук. ред. О. Западнюк]. - Харків : Віват, 2024. - 300, [2] с. : іл. - (Актуальна тема). - Бібліогр. в кінці розд. - 4100 прим. - ISBN 978-617-17-0352-0. - ISBN 978-617-690-089-4 (серія)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Ми звикли розглядати булінг як проблему протистояння двох сторін: «агресивного» булера і «затюканої» жертви. Але булінг — це ціла екосистема, на яку впливають не лише відносини дітей, а Й відносини дітей і батьків, батьків і вчителів, шкільні правила й норми, атмосфера школи, традиції, сучасні історичні події тощо. Тому, щоб зрозуміти природу булінгу, треба зрозуміти, як функціонує група та що є внутрішнім рушієм для учасників цькування. Авторка детально розписує причини й види булінгу, роль кожного учасника групи, а також ролі дорослих, які є модераторами соціальної взаємодії між дітьми. Як учителям працювати з учнями, що мають поведінково-емоційні розлади? Як батькам говорити з дітьми, які є булерами або зазнають булінгу? Чому і яким чином батьки та школа мають співпрацювати, щоб мінімізувати негативний вплив булінгу на життя і здоров’я дітей? Якою має стати школа, аби бути вільною від булінгу? Відповіді та покрокові інструкції – на сторінках книжки, яка назавжди змінить ваше ставлення до цієї проблеми.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
|