Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (5)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-361$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.
ВА642114


Поведение потребителя [Текст] : практикум: Пособие для студ. спец. "Маркетинг" вузов / авт.-сост. Т. Н. Байдарина [и др.]. - Минск : ООО "Новое знание", 2002. - 121 с. - Библиогр.: с. 120-121. - ISBN 985-475-012-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА642874

Дейан, Арман.
Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
3.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ІВ218657

Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
РА417860

Курант, Тетяна Ігорівна.
Трансформація взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Курант Тетяна Ігорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2015. - 20 с. : рис.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ВА798684


Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання [Текст] / Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця ; [уклад. Мироненко І. І.]. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 55 с. : табл. - Бібліогр.: с. 49-50. - 50 прим.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
СО35952


Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг [Текст] : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 груд. 2017 р. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т [та ін.]. - Рівне : О. Зень, 2017. - 251 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-241-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА838343

Юн, Едді.
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду [Текст] / Едді Юн ; пер. з англ. Назар Агаджанян. - Київ : Наш формат, 2019. - 158, [1] с. : іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 155-[159] . - Пер. изд. : Superconsumers. A simple, speedy, and sustainable path to superior growth / Eddie Yoon. - Boston, 2017. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7730-21-6 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-22-3 (електрон. вид.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА847719


Юридичні клініки на захисті прав споживачів фінансових послуг: судова практика і навички консультування (про консультування очима клініцистів) [Текст] : [навч.-практ. посіб.] / [Кравченко Н. Г. та ін.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.", Ф-т правн. наук, Навч. лаб. "Правн. клініка". - Київ : Пульсари, 2020. - 134 с. : іл. - (Правнича клініка НаУКМА). - Бібліогр. в знесках. - ISBN 978-617-615-099-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВС70027

Кук, Сара.
Клиент в фокусе. Как поместить клиента в центр внимания вашей организации [Текст] / Сара Кук ; [пер. с англ. В. О. Шагоян]. - Дніпропетровськ : Баланс-Клуб, 2004. - 262 с. : рис. - Назва на корінці : Клиент в фокусе. - Бібліогр.: с. 256-258. - Пер. изд. : Customer Care Excellence. How to Create an Effective Customer Focus / Sarah Cook. - 4th ed. - 2002. - 2000 прим. - ISBN 966-8216-60-1. - ISBN 0-7494-3792-8 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
 

ВА862385

Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».




Видання зберігається у :
Основний фонд

 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського