Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)497.70$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.
ВА775184

Азарян, Олена Михайлівна.
Теоретично-методичні засади стратегічних маркетингових комунікацій аквапарків в Україні [Текст] : монографія / Азарян О. М., Мартинов І. Ю. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 239 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 202-212. - 500 прим. - ISBN 978-617-579-793-8

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
РА414559

Іванечко, Неля Ростиславівна.
Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Іванечко Неля Ростиславівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2015. - 20 с. : рис.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
РА436822

Устьян, Олександр Юрійович.
Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Устьян Олександр Юрійович ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава, 2018. - 20 с. : рис., табл.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
 

ВА858057

Мудра, Ірина Миколаївна.
Менеджмент і маркетинг ЗМІ [Текст] : навч. посіб. / Ірина Мудра ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Галицька Видавнича Спілка, 2022. - 139 с. : рис. - Бібліогр.: с. 130-139. - 100 прим. - ISBN 978-617-8092-27-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Висвітлено головні аспекти мєдіаменеджменту і медіамаркетингу. Для студентів факультетів і відділень журналістики, журналістів-практиків та усіх, кого цікавить журналістика та функціонування і діяльність редакцій ЗМІ.




Видання зберігається у :
Основний фонд

 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського