![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА735095$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. | ВА735095
Сухарева, Людмила Олексіївна. Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика [Текст] : монографія / Л. О. Сухарева, І. А. Ангеліна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 235 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-177. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-196-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
|