![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА752607$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. | ВА752607
Гросул, Вікторія Анатоліївна. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : монографія / В. А. Гросул, Л. О. Попова, К. А. Корженко ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2012. - 247 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 231-247. - 300 прим. - ISBN 978-966-405-244-0
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
|