![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА853458$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
| ВА853458
Джаман, Т. В. Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання [Текст] : монографія / Т. В. Джаман ; [наук. ред. Т. О. Дороніна]. - Рівне : О. Зень [вид.], 2021. - 331 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 251-293. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-375-4
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У монографії визначено теоретико-методологічні засади системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання, накреслено етапи її розвитку. Створено авторську концепцію та структурно- функціональну модель системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти технології формування професійної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Для розробників освітньої політики, науковців, викладачів і студентів закладів освіти, учителів.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
|