Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (13)Реферативна база даних (329)Журнали та продовжувані видання (186)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 216
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС81658 Лисовина Е. Н. Политэкономические аспекты маркетинга: особенности эффективного использования в Украине [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.01.01 / Лисовина Елена Николаевна ; Донецкий национальный технический ун-т. - Донецк, 2003. - 179 л.
2.ДС94537 Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Луцький держ. технічний ун-т. - Луцьк, 2006. - 214 арк.: табл.
3.ДС90738 Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 240 арк.: рис., табл.
4.ДС93001 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 249 арк.: рис., табл.
5.ДС68049 Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 202 арк.
6.ДС67060 Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 251 арк.
7.РА338018 Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с.
8.РА344160 Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2006. - 20 с.
9.РА345144 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.: рис.
10.РА363826 Носова Є. А. Статистичне забезпечення маркетингових досліджень [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.10 / Носова Євгенія Анатоліївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 24 с.
11.РА311792 Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 19 с.
12.РА310884 Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютерізовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 20 с.
13.РА328212 Лісовіна О. М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Лісовіна Олена Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2003. - 19 с.
14.РА356695 Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 20 с.
15.ДС109302 Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 223, [4] арк. : рис., табл.
16.РА371193 Федорченко А. В. Маркетингові дослідження: системний підхід [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Федорченко Андрій Васильович ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 34 с. : рис., табл.
17.ДС110203 Носова Є. А. Статистичне забезпечення маркетингових досліджень [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Носова Євгенія Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 314, [5] арк. : рис., табл.
18.ВА630172 Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений [Текст] / В. И. Щелкунов [и др.] ; Национальный авиационный ун-т. - К. : Наукова думка, 2002. - 184 с.: рис.
19.ВА668362 Білоус В. С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [Текст] : Навч. посібник / В. С. Білоус ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 276 с.
20.ВА700223 Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : монографія / заг. ред. С. М. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2008. - 615 c.: рис., табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського