Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (285)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 394
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
Глушков В.М./ВА125

Букан, Дж.
Научное управление запасами [Текст] / Дж. Букан, Э. Кенигсберг ; пер. с англ. Е. Г. Коваленко ; под ред. Б. В. Гнеденко. - М. : Наука, 1967. - 423 с. : рис., табл. - (Экономико-математическая библиотека). - Библиогр.: с. 402-423. - Пер. изд. : Scientific inventory management / Joseph Buchan, Ernest Koenigsberg. - N. J., 1963. - 11000 прим.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ІВ203235

Bovée, Courtland L..
Contemporary advertising [Text] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - 3. ed. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: p.659-662, E-1 - E-9. - ISBN 0-256-06519-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
ІВ194438

Kinnear, Thomas.
Principles of marketing [Text] / T. Kinnear, K. L. Bernhardt. - 3. ed. - Glenview, Illinois : [б.в.] ; London : Scott Foresman/Little, Brown Higher Education, 1990. - 765, I-18 p.: ill. - ISBN 0-673-38565-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІР6209


Trade reform [Text] : lessons from eight countries / ed. G. Shepherd, C. G. Langoni. - San Francisco, California : International center for economic growth : ICS press, 1991. - 27 p. - (Executive summary). - ISBN 1-55815-130-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ195755

Soin, Sarv Singh.
Total quality control essentials [Text] : key elements, methodologies and managing for success / S. S. Soin. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1992. - 312 p.: fig. - ISBN 0-07-059548-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ВА560241

Друкер, Питер Ф..
Рынок: как выйти в лидеры [Текст] : практика и принципы / П. Ф. Друкер. - М : Book chamber international, 1992. - 351 c.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :


      
7.
ВА561725


Как создать службу маркетинга на предприятии [Текст] : практ. пособие / сост. И. С. Дараховский, И. П. Черноиванов. - Кишинев : Штиинца, 1992. - 147 с. - ISBN 5-376-01532-7

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
8.
ІВ195386

Dalrymple, Douglas J..
Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ВА571482


Бизнес и маркетинг [Текст] : библиографический указатель / Научно-внедренческий центр "Библиомаркет" ; сост. М. В. Котельникова, И. Б. Михнова ; науч. ред. И. Б. Михнова. - М. : [б.в.], 1993. - 104 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ІВ195962

Halal, William E..
Internal markets [Text] : bringing the power of free enterprise inside your organization / W. E. Halal [a.o]. - New York[etc.] : Wiley, 1993. - XVIII, 301 p. - Бібліогр.: p. 276-288. - ISBN 0-471-59364-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ВС31708


Реклама и содействие продаже [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 56 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-024-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА561838

Котлер, Филип.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; пер. В. Б. Боброва ; ред. пер. ПеЕ. М. Пенькова. - СПб. : Коруна : Литера плюс, 1994. - 698 с.: рис. - Библиогр.: с.670-685. - ISBN 5-87672-003-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА566888

Морган, Ребекка Л..
Искусство продавать: как стать профессионалом [Текст] / Р. Л. Морган. - М. : КОНСЭКО*Х.Г.С., 1994. - 146 с.:ил. - (New Business Line ; вып. 1). - ISBN 5-7588-0389-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА558237


Маркетинг [Текст] / сост., авт. вступ. ст. А. И. Кредисов. - К. : Україна, 1994. - 399 с. - ISBN 5-319-00922-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
15.
В276007/51

Collier, Paul.
Trade shocks [Text] : consequences and policy responses in developing countries / P. Collier, J. W. Gunning. - San Francisco, California : International center for economic growth : ICS press, 1994. - 32 p. - (Occasional papers ; nr. 51). - ISBN 1-55815-326-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
16.
ВА567200

Хромов, Лев Николаевич.
Рекламная деятельность: искусство, теория, практика [Текст] : настольная кн. делового человека - менеджера и бизнесмена / Л. Н. Хромов. - Петрозаводск : АО "Фолиум", 1994. - 308 с. - ISBN 5-88741-002-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ІВ210457

Tomcsanyi, P..
Goods analysis and product strategy in marketing [Text] / P. Tomcsanyi. - Budapest : Akadémiai Kiadó, 1994. - 283 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p.265-270. - ISBN 963-05-6796-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
18.
ВС31704


Маркетинг Маркетинг [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 72 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-021-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА564517


Экономика рынка [Текст] / Межрегиональный заочный ун-т управления персоналом ; сост. В. И. Яровой ; ред. Г. В. Щекин. - К. : [б.в.], 1994. - 165 с. - (Библиотека управляющего персоналом : мировой опыт). - ISBN 5-086926-028-0

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВС31709


Ценообразование Ценообразование [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 56 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-023-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського