Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (20)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ196672

Huth, Rupert.
Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
2.
ІВ202134

Vock, Markus.
Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
РА333777

Єфімова, Наталія Олексіївна.
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
РА369204

Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ДС112109

Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ВА569527

Ульяновский, Андрей Владимирович.
Мифодизайн рекламы [Текст] / А. В. Ульяновский. - СПб. : Ин-т личности, 1995. - 300 с. - (Библиотека альманаха "Петрополь" при участии Фонда рус. поэзии). - ISBN 5-89108-001-Х

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
7.
ВА616851

Вагин, Игорь Олегович.
Не будь лохом! Психология влияния [Текст] / И. О. Вагин. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2001. - 288 с.: рис. - (Серия "Популярная психология"). - ISBN 5-8183-0312-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ВА634352

Ганжин, Виктор Тимофеевич.
Основы рекламного мышления [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - "Реклама" / В. Т. Ганжин ; Международный общественный фонд "Фонд национальной и международной безопасности". - М. : Фонд НИМБ, 2001. - 289 с. - Библиогр.: с.284-287. - ISBN 5-7474-0267-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ДС87011

Ефимова, Наталия Алексеевна.
Отображение в сознании молодежи особенностей содержания стендовой рекламы [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ефимова Наталия Алексеевна ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского (г. Одесса). - О., 2004. - 239 л. - Библиогр.: л. 189-209

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА643926

Шатин, Юрий Васильевич.
Построение рекламного текста [Текст] / Ю. В. Шатин. - 2.изд. - М. : Бератор-Пресс, 2003. - 121 с.: ил. - ISBN 5-9531-0037-X

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
РА338356

Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 19 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ДС88788

Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 204 с. - с.169-184

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
РА297610

Галчанський, Петро Анатолійович.
Психологічне забезпечення діяльності менеджера у галузі рекламного бізнесу [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанський Петро Анатолійович ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1997. - 24 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА793341

Фесун, Г. С.
Психологія маркетингу та реклами [Текст] : навч. посіб. / Г. С. Фесун, А. В. Галичанська, Т. М. Канівець ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2015. - 111, [1] с. - Бібліогр.: с. 110-[112]. - 100 прим.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВС50388

Гупаловська, Вікторія Анатоліївна.
Психологія реклами [Текст] : навч. посіб. / В. А. Гупаловська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л. : Вид. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2010. - 384, [8] с. : іл. - Бібліогр.: с. 356-358. - 300 прим. - ISBN 978-966-613-755-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
Р141848


Психологія реклами та зв'язки з громадськістю [Текст] : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів вищ. освіти ОС "Бакалавр" спец. 053 "Психологія" / [уклад.: А. М. Кокарєва, Л. О. Хоменко-Семенова] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2023. - 18, [1] с. - Бібліогр.: с. [19]. - 25 прим.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВА782096


Психологические основы рекламы и Publik Relations [Текст] : учеб. пособие / Н. Л. Калайтан [и др.] ; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н. Е. Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Харьков : ХАИ, 2014. - 55 с. : рис. - Бібліогр.: с. 53-54. - 50 прим.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ДС54942

Галчанский, Петр Анатольевич.
Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА707506


Психология в рекламе [Текст] / К. В. Альберт [и др.] ; ред. П. К. Власов. - 2-е изд., доп., перераб., испр. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 318 с.: рис. - ISBN 966-8324-31-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
20.
ВА728282


Психология дизайна и рекламы [Текст] : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с. : ил. - (Эффективная психология). - Библиогр.: с. 250. - 3050 прим. - ISBN 978-985-513-422-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського