Бази даних

Журнали та продовжувані видання - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (186)Книжкові видання та компакт-диски (394)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 285
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
Ж36664/2005/2685
Wrocław. Uniwersytet.

Acta Universitatis Wratislaviensis [Text] / Wrocław. Uniwersytet. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 1962 - . - Скорочена назва : AUW. - ISSN 0239-6661.
2005, N.2685 : Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich / red. W. Patrzałek. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 2004. - 211 s.:il. (Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 2005, N.2685). - Bibliogr. v kinci st. - ISBN 83-229-2555-7
Rez. eng.

Рубрики:




2005
№ 2685

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
Ж36664/1999/2113
Wrocław. Uniwersytet.

Acta Universitatis Wratislaviensis [Text] / Wrocław. Uniwersytet. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 1962 - . - Скорочена назва : AUW. - ISSN 0239-6661.
1999, N.2113 : Retoryka reklamy / P. H. Lewiński. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 1999. - 254 s.: il. (Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 1999, N.2113). - Bibliogr. v kinci st. - ISBN 83-229-1957-3

Рубрики:




1999
№ 2113

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
Ж43142/2014/5093
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 5093 : Market power of the input supplier, technology transfer and consumer welfare / Jiyun. Cao, Arijit Mukherjee. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5093). - Бібліогр.: с. 27-30

Рубрики:




2014
№ 5093

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
Ж43142/2014/5069
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 5069 : Pay what you want as a marketing strategy in monopolistic and competutive markets / Klaus M. Schmidt, Martin Spann, Robert Zeithammer. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5069). - Бібліогр.: с. 30-32

Рубрики:




2014
№ 5069

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
Ж43142/2014/4940
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 4940 : Shop around and you pay more / Ji Yan [et al.]. - Munich : CESifo, 2014. - 28 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 4940). - Бібліогр.: с. 27-28

Рубрики:




2014
№ 4940

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
Ж43142/2009/2755
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich, Germany. - ISSN 1617-9595.
2009, №2755 : Buyer power in international markets / H. Raff, N. Schmitt. - Munich, Germany : [б.в.], 2009. - 40 p.: fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; 2009, №2755). - Bibliogr.: p.31-35

Рубрики:




2009
№ 2755

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
Ж43142/2014/4575
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 4575 : Buying and selling risk : an experiment investigating evaluation asymmetries / Werner Güth, Matteo Ploner, Ivan Soraperra. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 4575). - Бібліогр.: с. 15-16

Рубрики:




2014
№ 4575

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
Ж43142/2011/3402
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3402 : An elementary theory of global supply chains / Arnaud Costinot, Jonathan Vogel, Su Wang. - Munich : CESifo, 2011. - 52 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3402). - Бібліогр.: с.25-29

Рубрики:




2011
№ 3402

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
Ж43142/2012/3969
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3969 : The generalized Alchian-Allen theorem / Junichi Minagawa, Thorsten Upmann. - Munich : CESifo, 2012. - 8 p. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3969). - Бібліогр.: с. 7-8

Рубрики:




2012
№ 3969

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
Ж43142/2010/3096
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich, Germany. - ISSN 1617-9595.
2010, №3096 : Hotelling competition with multi-puchasing: nime magazine, newsweek, or both? / S. P. Anderson [и др.]. - Munich, Germany : [б.в.], 2010. - 32 p.: ill. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; 2010, №3096). - Bibliogr.: p.30-32

Рубрики:




2010
№ 3096

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
Ж43142/2011/3524
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3524 : How effective are advertising bans? On the demand for quality in two-sided media markets / Tanja Greiner, Marco Sahm. - Munich : CESifo, 2011. - 32 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3524). - Бібліогр.: с.31-32

Рубрики:




2011
№ 3524

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
Ж43142/2010/3024
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich, Germany. - ISSN 1617-9595.
2010, №3024 : Making sense of non-binging retail-price recommendations / S. Buehler, D. Gartner. - Munich, Germany : [б.в.], 2010. - 37 p.: ill. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; 2010, №3024). - Bibliogr.: p.34-37

Рубрики:




2010
№ 3024

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
Ж43142/2011/3470
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3470 : Persuading consumers with social attitudes / Stefan Buchler, Daniel Halbheer. - Munich : CESifo, 2011. - 21 p. : fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3470). - Бібліогр.: с.19-21

Рубрики:




2011
№ 3470

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
Ж43142/2012/3980
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3980 : Ranking of VaR and ES models: performance in developed and emerging markets / Saša Žiković, Randall K. Filer. - Munich : CESifo, 2012. - 43 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3980). - Бібліогр.: с. 28-30

Рубрики:




2012
№ 3980

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
Ж23521/2003/3
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2003
№ 3

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
Ж23521/2003/4
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2003
№ 4

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
Ж23521/2002/1
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2002
№ 1

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
Ж23521/2002/2
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2002
№ 2

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
Ж23521/2003/5
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2003
№ 5

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
Ж23521/2003/6
M.A.DE. Marketing. Advertising. Design : всеукраинский информационно- аналитический журнал эффективных рекламных технологий.- Днепропетровск.- Отримується з 2001.
2003
№ 6

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського