Бази даних

Журнали та продовжувані видання - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.Ж43142/2009/2755 Raff H.Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research CESifo working papers. 2009, №2755:Buyer power in international markets [Текст] / H. Raff, N. Schmitt. - Munich, Germany : [б.в.], 2009. - 40 p.: fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; 2009, №2755)
2.Ж43128/2009/9 Müller H.Otto-von-Guericke-University Magdeburg. Faculty of Economics and Management Magdeburg Working Paper Series of FEMM. 2009, №9:Fact or Artifact [Текст] : Does the compromise effect occur when subjects face real consequences of their choices? / H. Müller [a.o.]. - Magdeburg : [б.в.], 2009. - 19 p. (Working Paper Series of FEMM, ISSN 1615-4274 ; 2009, №9)
3.Ж43128/2009/31 Müller H.Otto-von-Guericke-University Magdeburg. Faculty of Economics and Management Magdeburg Working Paper Series of FEMM. 2009, №31:How Product Assortments Affect Buyer Prafarances: Empirical Analysis of the Robustness of the Compromise Effect [Текст] / H. Müller [и др.]. - Magdeburg : [б.в.], 2009. - 27 p. (Working Paper Series of FEMM, ISSN 1615-4274 ; 2009, №31)
4.Ж36664/2005/2685 Wrocław. Uniwersytet Acta Universitatis Wratislaviensis. 2005, N.2685:Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich [Текст] / red. W. Patrzałek. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 2004. - 211 s.:il. (Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 2005, N.2685)
5.Ж43142/2011/3470 Buchler S.Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research CESifo working papers. № 3470:Persuading consumers with social attitudes [Текст] / Stefan Buchler, Daniel Halbheer. - Munich : CESifo, 2011. - 21 p. : fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3470)
6.Ж43142/2014/4940 Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research CESifo working papers . № 4940:Shop around and you pay more [Текст] / Ji Yan [et al.]. - Munich : CESifo, 2014. - 28 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 4940)
7.Ж43142/2014/5069 Schmidt K. M.Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research CESifo working papers . № 5069:Pay what you want as a marketing strategy in monopolistic and competutive markets [Текст] / Klaus M. Schmidt, Martin Spann, Robert Zeithammer. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5069)
8.Ж43142/2014/5093 Cao J.Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research CESifo working papers . № 5093:Market power of the input supplier, technology transfer and consumer welfare [Текст] / Jiyun. Cao, Arijit Mukherjee. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5093)
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського