Бази даних

Журнали та продовжувані видання - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.
Ж43142/2009/2755
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich, Germany. - ISSN 1617-9595.
2009, №2755 : Buyer power in international markets / H. Raff, N. Schmitt. - Munich, Germany : [б.в.], 2009. - 40 p.: fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; 2009, №2755). - Bibliogr.: p.31-35

Рубрики:




2009
№ 2755

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
Ж43128/2009/9
Otto-von-Guericke-University Magdeburg. Faculty of Economics and Management Magdeburg.

Working Paper Series of FEMM [Text] / Hrsg. H. Muller. - Magdeburg. - Скорочена назва : FEMM Working Paper. - ISSN 1615-4274.
2009, №9 : Fact or Artifact : does the compromise effect occur when subjects face real consequences of their choices? / H. Müller [a.o.]. - Magdeburg : [б.в.], 2009. - 19 p. (Working Paper Series of FEMM, ISSN 1615-4274 ; 2009, №9). - Bibliogr.: p.17-18

Рубрики:




2009
№ 9

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
Ж43128/2009/31
Otto-von-Guericke-University Magdeburg. Faculty of Economics and Management Magdeburg.

Working Paper Series of FEMM [Text] / Hrsg. H. Muller. - Magdeburg. - Скорочена назва : FEMM Working Paper. - ISSN 1615-4274.
2009, №31 : How Product Assortments Affect Buyer Prafarances: Empirical Analysis of the Robustness of the Compromise Effect / H. Müller [и др.]. - Magdeburg : [б.в.], 2009. - 27 p. (Working Paper Series of FEMM, ISSN 1615-4274 ; 2009, №31). - Bibliogr.: p.25-27

Рубрики:




2009
№ 31

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
Ж36664/2005/2685
Wrocław. Uniwersytet.

Acta Universitatis Wratislaviensis [Text] / Wrocław. Uniwersytet. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 1962 - . - Скорочена назва : AUW. - ISSN 0239-6661.
2005, N.2685 : Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich / red. W. Patrzałek. - Wrocław : Wyd-wo Uniw. Wrocławskiego, 2004. - 211 s.:il. (Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 2005, N.2685). - Bibliogr. v kinci st. - ISBN 83-229-2555-7
Rez. eng.

Рубрики:




2005
№ 2685

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
Ж43142/2011/3470
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 3470 : Persuading consumers with social attitudes / Stefan Buchler, Daniel Halbheer. - Munich : CESifo, 2011. - 21 p. : fig. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 3470). - Бібліогр.: с.19-21

Рубрики:




2011
№ 3470

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
Ж43142/2014/4940
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 4940 : Shop around and you pay more / Ji Yan [et al.]. - Munich : CESifo, 2014. - 28 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 4940). - Бібліогр.: с. 27-28

Рубрики:




2014
№ 4940

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
Ж43142/2014/5069
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 5069 : Pay what you want as a marketing strategy in monopolistic and competutive markets / Klaus M. Schmidt, Martin Spann, Robert Zeithammer. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5069). - Бібліогр.: с. 30-32

Рубрики:




2014
№ 5069

Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
Ж43142/2014/5093
Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research.

CESifo working papers [Text] / Center for Econ. Studies & Ifo Inst. for Econ. Research. - Munich : CESifo. - ISSN 1617-9595.
№ 5093 : Market power of the input supplier, technology transfer and consumer welfare / Jiyun. Cao, Arijit Mukherjee. - Munich : CESifo, 2014. - 30 p. : fig., tab. (CESifo working papers , ISSN 1617-9595 ; № 5093). - Бібліогр.: с. 27-30

Рубрики:




2014
№ 5093

Видання зберігається у :
Основний фонд

 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського