Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Фізико-математична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 690
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Розуменко А. 
Самостійна робота учнів професійно-технічних училищ у процесі навчання математики / А. Розуменко, І. Лунгор // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано різні трактування поняття "самостійна робота"; виділено специфіку організації самостійної роботи учнів професійно-технічних училищ (ПТУ) у процесі навчання математик. Розкрито зміст самостійної роботи учнів щодо опрацювання математичного тексту; визначено рівні сформованості відповідного вміння та запропоновано фрагмент уроку, спрямованого на формування відповідного вміння в учнів ПТУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р22-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шамрай С. 
Теореми шкільного курсу планіметрії: аналіз типів та способів доведень / С. Шамрай // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 46-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з теоремами шкільного курсу планіметрії. Наведено їх формулювання, спосіб формулювання, спосіб доведення. Надано діаграми вмісту різних типів теорем у трьох діючих підручниках. Зроблено висновок на користь підручників [1] і [3], які містять усілякі типи формулювань та типи доведень, що є істотним у підготовці школярів з планіметрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шамшина Н. 
Использование табличного процессора MS Excel при решении задач на рекурсию / Н. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 57-64. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Табличный процессор Excel целесообразно использовать для решения задач на рекурсию, чтобы освоить рекурсивный подход к решению математических и практических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В127 р3-353 + З970.681-018.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лукашова Т. 
Огляд наукової діяльності Ф. М. Лимана / Т. Лукашова, М. Друшляк // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 27-39. - укp.

Розглянуто основні результати наукових досліджень доктора фізико-математичних наук, професора, завідувача кафедри математики СумДПУ імені А. С. Макаренка Лимана Ф. М.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. д(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Богославська Є. 
Роль педагогічної практики у професійній підготовці майбутнього вчителя фізики / Є. Богославська // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього вчителя фізики. Проаналізовано роль педагогічної практики в навчально-виховному процесі підготовки студентів педагогічних спеціальностей як їх професійне випробування. Показано, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні самооцінки професійно важливих якостей, усвідомлення себе в ролі майбутнього педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Груба М. 
Міжпредметні зв'язки курсів геометрії та креслення під час вивчення теми "Геометричні побудови на площині" / М. Груба // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему реалізації міжпредметних зв'язків у навчанні. Розкрито зміст поняття "міжпредметні зв'язки'. Обгрунтовано необхідність та ефективність реалізації міжпредметних зв'язків геометрії та креслення, запропоновано один із шляхів їх використання у процесі навчання учнів теми "Геометричні побудови на площині".


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.114 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лазаренко О. 
Методологія природознавства як засіб формування в учнів сучасної фізичної картини світу / О. Лазаренко // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1. - С. 19-26. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтувати логіку проектування та розробити методику реалізації світоглядних ситуацій на уроках фізики основної школи з позицій діяльнісного та особистісного підходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2-252

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лук'яненко К. 
Комп'ютерні ігри на уроках математики / К. Лук'яненко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 19-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто аспекти використання комп'ютерних ігор на уроках математики. Проаналізовано переваги та недоліки їх упровадження у навчальному процесі. Наведено типологію ігор за видом діяльності та приклади математичних ігор за типом дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зубко В. 
Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики / В. Зубко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність використання узагальнення та систематизації знань учнів. Розглянуто місце функціональної змістової лінії в державній підсумковій атестації в 9 класі та зовнішньому незалежному оцінюванні в 11 класі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Безуглий Д. 
Візуалізація як сучасна стратегія навчання / Д. Безуглий // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Запропоновано власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем "Інтерполяція" та "Методи розв'язування нелінійних рівнянь".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35 + В192.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Удовиченко О. 
З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу / О. Удовиченко, А. Юрченко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 27-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано результати аналізу Інтернет-ресурсів на предмет використання електронних підручників у навчальному процесі. Зазначено про протиріччя, притаманні сучасній українській освіті та організації навчального процесу, які спонукають до впровадження електронних підручників. Наведено висновки щодо особливостей створення та використання таких електронних ресурсів. Надано власний досвід створення електронного підручника на базі друкованого видання "Інформаційні системи", яке містить візуалізовані навчальні матеріали та текстове наповнення. Зроблено висновок, що серед основних завдань сучасного вчителя варто бачити не лише набуття знань з предмету, а і вдосконалення власної фахової підготовки за рахунок сучасних засобів навчання та оволодіння навичками програмування гіпертексту та використання різноманітних мультимедійних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мусієнко І. 
Методика вивчення квантових властивостей світла в школі / І. Мусієнко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 37-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто методичні підходи до вивчення квантових властивостей світла в школі, розкрито циклічний принцип побудови навчального матеріалу з квантової оптики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кулініч С. 
Фізичні основи роботи аналітичного прискорювального комплексу / С. Кулініч // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано склад і функціональні можливості аналітичного ядерно-фізичного комплексу "Сокіл" на базі малогабаритного електростатичного прискорювача.


Індекс рубрикатора НБУВ: В381.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бабич О. 
До питання про співвідношення понять наочність і візуалізація / О. Бабич, О. Семеніхіна // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 47-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто підходи щодо означення понять "наочність" і "візуалізація". За аналізом тлумачень цих термінів зроблено висновок про хибність їх ототожнення. Поняття "наочність" є більш широким по відношенню до терміну "візуалізації", але поняття "візуалізація" не може "поглинутися" наочністю через включення у цей термін додаткових вимог конструювання наочного образу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.5 в3 + Ш103.4:Ч311.223.5

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шевченко І. 
Приклади візуалізації у навчанні математики / І. Шевченко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 65-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання візуалізації як актуальної технології навчання математики. Розглянуто візуалізовані завдання трьох типів: статичні схеми, динамічні моделі та комп'ютерні дидактичні матеріали, які пропонуються науковцями або є авторськими. Розв'язання таких завдань базуються на використанні геометричних тлумачень математичних понять, асоціативних зв'язках через колір чи форму об'єктів та їх кількісних або аналітичних характеристик і динамічній візуалізації змін певних параметрів і відповідних їм конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шамрай С. 
Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз / С. Шамрай // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 55-64. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито питання вивчення комп'ютерних математичних інструментів та їх використання сучасними вчителями математики у своїй професійній діяльності. Наведено результати анкетування вчителів, щодо використання комп'ютерного інструментарію у їх роботі. Проведено огляд навчальних курсів, покликаних сформувати уміння та навички використовувати у професійній діяльності вчителя математичні програмні засоби. Розглянуто навчальні плани математичних спеціальностей, які зафіксовані або у дисертаційних дослідженнях, або викладені на офіційних сайтах вищих навчальних закладів. Опрацьовані програми узагальнено та систематизовано у таблицю, в якій наведено стислі характеристики навчальних курсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шамшина Н. 
Использование программы MS Access для создания электронных учебно-методических комплексов / Н. Шамшина // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 45-53. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

На примере создания учебно-методического комплекса показаны возможности применения MS Access в учебном процессе. Показана универсальность и гибкость программы MS Access в плане создания такой информационной системы, которая способствует автоматизации организации учебного процесса и обработки его результатов. Такой учебно-методический комплекс может содержать базу знаний по предметной области, которая включает текстовые данные, иллюстрации, схемы, а также базу вопросов и ответов для компьютерного тестирования. Описан пример БД применения программы MS Access в учебном процессе. Приведены соответствующие скрины экранов и пояснения к их получению и использованию. Описан опыт использования таких БД в изучении ИКТ в педагогических университетах.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61-018.1 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шамрай С. 
Уточнення переліку комп'ютерних математичних інструментів, необхідних вчителю математики / С. Шамрай // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 33-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто термін "комп'ютерний математичний інструмент" та на базі типових задач шкільного курсу математики та програмних засобів математичного спрямування GeoGebra, GRAN 1, GRAN-2D, MathKit, Живая математика, Maple уточнено перелік комп'ютерних математичних інструментів. Інформацію систематизовано у таблиці, де зазначено про наявність або відсутність відповідного комп'ютерного інструменту. Додатково надано теми шкільного курсу математики з приміткою про доцільність залучення певного програмного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шевченко С. 
Застосування знаменитих функцій до побудови контрприкладів / С. Шевченко // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Вказано на поняття "контрприкладу". Розглянуто застосування функцій Діріхле, Рімана, Вейєрштрасса та дельта-функції Дірака до побудови контрприкладів. Наведено приклади розв'язування інтегралів з параметрами за допомогою бета- та гамма-функції Ейлера.


Індекс рубрикатора НБУВ: В146.3 + В161.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коцур О. 
Пошаровий аналіз елементного складу твердих тіл методом вторинної іонної мас-спектрометрії / О. Коцур // Фіз.-мат. освіта. - 2014. - № 2. - С. 17-26. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто основні сфери застосування елементного аналізу твердих тіл, що є дуже важливим для розвитку сучасної науки. Розглянуто пошаровий аналіз із використанням методу вторинної іонної мас-спектрометрії. Зазначено щодо основних переваг і недоліків пошарового аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В344.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського