Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.94$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Таланчук П. М. 
Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі / П. М. Таланчук, К. О. Кольченко, Г. Ф. Нікуліна; ВНЗ "Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К. : Соцінформ, 2004. - 128 c. - Бібліогр.: 89 назв. - укp.

Узагальнено досвід роботи викладачів Університету "Україна" та їх зарубіжних колег зі студентами з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі, викладено перші результати впровадження в навчальний процес системи супроводу навчання таких студентів.

Обобщен опыт работы преподавателей Университета "Украина" и их зарубежных коллег со студентами со специальными потребностями в интегрированной образовательной среде, изложены первые результаты разработки и внедрения в учебный процесс системы сопровождения обучения таких студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вища освіта інвалідів: рівні права - рівні можливості : Матеріали наук.- практ. конф., Ялта, (9 - 11 жовт. 2006 р.) / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" {Ялта}, Від. преси, освіти та культури Посольства США в Україні. - Ялта : РВВ КГУ, 2006. - 124 c. - укp. - рус.

Рассмотрены особенности формирования коммуникативного компонента общения у незрячих старшеклассников как один из путей их успешной адаптации в условиях ВУЗ. Предложены методика проведения имитационной игры для студентов с ограниченными возможностями, комплексная модель решения проблем инвалидов в сфере образования и социализации. Раскрыта сущность профессиональной готовности студента специализированного факультета к психолого-педагогическому изучению агрессивного поведения младших школьников, изложены психологические основы профессионально-личностного развития и воспитания специалиста с ограниченными возможностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94я431

Шифр НБУВ: ВА679497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Томчук М. І. 
Психологія адаптації до навчання студентів з особливими потребами : Моногр. / М. І. Томчук, Т. О. Комар, В. А. Скрипник. - Вінниця : Глобус-Прес, 2005. - 225 c. - Бібліогр.: с. 211-224. - укp.

Наведено огляд наукових досліджень з проблем соціальної адаптації та дезадаптації особистості, висвітлено концепції А.Адлера, З.Фройда, К.Юнга, Л.Виготського, О.Леонтьєва, С.Рубінштейна щодо визначення загальних закономірностей розвитку психіки людини. Розглянуто особливості соціально-психологічної адаптації студентів з обмеженими фізичними можливостями до навчання у вищому навчальному закладі. Проведено порівняльний аналіз психологічних механізмів, динаміки розвитку ціннісної, мотиваційної, пізнавальної сфер здорових студентів і студентів-інвалідів. Розроблено й експериментально апробовано засоби та методи психокорекційної та профілактичної роботи зі студентами з особливими потребами.

Приведен обзор научных исследований по проблемам социальной адаптации и дезадаптации личности, освещены концепции А.Адлера, З.Фрейда, К.Юнга, Л.Виготского, О.Леонтьева, С.Рубинштейна по изучению общих закономерностей развития психики человека. Рассмотрены особенности социально-психологической адаптации студентов с ограниченными физическими возможностями к обучению в высшем учебном заведении. Проведен сравнительный анализ психологических механизмов, динамики развития ценностной, мотивационной и познавательной сфер здоровых студентов и студентов-инвалидов. Разработаны и экспериментально апробированы средства и методы психокоррекционной и профилактической работы со студентами с особыми потребностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю948.28 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бойко Г. М. 
Теоретичні та практичні аспекти впровадження системи супроводу інтегрованого навчання студентів з обмеженими можливостями / Г. М. Бойко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 9-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено. що організація навчального процесу студентів-інвалідів різних нозологічних груп у ВНЗ України, створення умов для поступового формування достатнього рівня їх особистісної та фахової компетентності потребує розробки і впровадження комплексної системи супроводу навчання студентів з обмеженими можливостями.

Отмечено, что организация учебного процесса для студентов-инвалидов, создание условий для постепенного формирования достаточного уровня их личностной и профессиональной компетентности предусматривает необходимость разработки и внедрения комплексной системы сопровождения обучения студентов с инвалидностью в ВУЗ Украины.

Organization of educational process for the students-disables of different nosology groups, creation of terms for the gradual forming of sufficient level of their personality and professional competence foresees the necessity of development and introduction of the complex system of accompaniment of teaching of students with disability in the institutes of Ukraine of higher.


Ключ. слова: студенти-інваліди, супровід, навчання, система, адаптація, реабілітація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хорошайло О. С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. С. Хорошайло; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Роганова М. В. 
Виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів в інтегрованих групах навчання: теорія і практика : монографія / М. В. Роганова; МОН України, Донбас. ін-т техніки та менедж., ЗАТ "Міжнар. наук.-техн. ун-т" ім. Ю. Бугая. - Краматорськ, 2010. - 365 c. - Бібліогр.: с. 323-365. - укp.

Висвітлено науково-методологічні засади, сутність і досвід виховання духовної культури студентів ВНЗ як цілісної системи. Увагу приділено структурі духовної культури особистості, методиці її діагностування. Розкрито закономірності та принципи освітньо-виховного процесу у ВНЗ, акцентовано увагу на технології виховання духовної культури студентської молоді в інтегрованих групах навчання, з елементами соціокультурної та духовної реабілітації студентів з особливими потребами у межах соціального проекту "Світ рівних можливостей".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми освіти та реабілітації інвалідів : матеріали наук.-практ. семінару, 28 квіт. 2010 р., Луцьк / ред.: О. Н. Дем'янчук, О. Й. Дем'янюк, Р. П. Карпюк; Ун-т "Україна". - Луцьк : Твердиня, 2010. - 98 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання освіти та реабілітації інвалідів. Розглянуто комплексну адаптацію неповносправних осіб як провідний інструмент забезпечення рівних прав і можливостей у суспільстві. Розкрито проблеми самореалізації людей з особливими потребами у будинках-інтернатах загального типу. Вивчено можливості оптимізації фізичного виховання школярів з затримкою психічного розвитку. Охарактеризовано нормативно-правову базу інклюзивного навчання. Обгрунтовано соціально-правові механізми реалізації права на вищу освіту інвалідів. Висвітлено роль допоміжних комп'ютерних технологій у процесі включення інвалідів по зору у суспільні відносини. Увагу приділено взаємодії державних і громадських організацій, які займаються проблемами інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 я43 + С5*423.3 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Никоненко Ю. В. 
Становлення соціальних здібностей у студентів з функціональними обмеженнями : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Никоненко; Ун-т менедж. освіти. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Показано, що становлення соціальних здібностей у студентів з функціональними обмеженнями відбувається на базі розвитку психологічного механізму як функції життєвого досвіду особистості, а на життєвий досвід впливає різноманітність та якість соціального середовища й активна власна позиція. Встановлено, що чинниками впливу на соціальні здібності є ендо- й екзогенні фактори. Розроблено програму та критеріальну основу дослідження основних показників діагностики особливостей становлення соціальних здібностей студентів вікової норми та студентів з функціональними обмеженнями. Розроблено методичний сценарій корекційно-розвивальної програми розвитку соціальних здібностей студентів з функціональними обмеженнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Роганова М. В. 
Теорія і практика виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів засобами культурологічних дисциплін : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / М. В. Роганова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 40 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні основи виховання духовної культури у студентської молоді засобами культурологічних дисциплін: здійснено аналіз поняття "духовна культура особистості" як складової цілісного феномену культури, розкрито його сутність і структурні компоненти, визначено критерії, показники та рівні сформованості духовної культури у студентів ВНЗ. Розроблено технологію виховання духовної культури в інтегрованому культурно-виховному середовищі вищої школи з елементами соціокультурної та духовної реабілітації, що сприяє становленню фахівців нового типу, в тому числі і студентів з особливими потребами, здатних до самореалізації та функціонування за нових соціально-економічних умов, що поєднують в собі високий рівень духовності, культури, освіти, інтелігентності, професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.161.2 + Ч481.352 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Панченко Т. Л. 
Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. Л. Панченко; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено відмінності в сформованості мотиваційного, когнітивного, операційно-процесуального й емоційно-вольового компонентів психологічної готовності до самостійної навчальної діяльності студентів з обмеженими фізичними можливостями в порівнянні зі здоровими студентами. Розроблено програму формування зазначеної психологічної готовності в навчально-виховному процесі ВНЗ. Вдосконалено структуру психологічної готовності особистості до навчальної діяльності в аспекті самостійної навчальної діяльності студентів з обмеженими фізичними можливостями шляхом урахуванням їх психологічних особливостей. Набули подальшого розвитку методи діагностики психологічної готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, прийоми та засоби підвищення рівня сформованості її компонентів, загальна технологія формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної роботи, змістовне наповнення поняття "психологічна готовність до навчальної діяльності" щодо самостійної навчальної діяльності студентів з обмеженими фізичними можливостями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грабовенко Н. В. 
Вища освіта для людей із функціональними обмеженнями: проблеми та перспективи / Н. В. Грабовенко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 97-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми доступності вищої освіти для людей з функціональними обмеженнями через розвиток системи дистанційного навчання. Проаналізовано основні підходи, цілі, форми та методи дистанційного навчання даної категорії людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яковлєва Н. В. 
Ефективність використання комп'ютерних технологій у навчанні людей з особливими потребами / Н. В. Яковлєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 194-196. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні переваги, доцільність та ефективність використання комп'ютерних технологій, зокрема використання дистанційного навчання для здобуття освіти людьми з особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Городецька Ю. Ю. 
Законодавче забезпечення доступності вищої освіти для студентської молоді з інвалідністю в європейських державах / Ю. Ю. Городецька // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право. - 2011. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні законодавчі акти європейських країн щодо розвитку системи вищої освіти для студентів з інвалідністю. Зроблено висновок про те, що в Україні актуальним є розробка та впровадження системи законів, спрямованих на забезпечення доступності вищої освіти для студентів з обмеженими можливостями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4)132.1 + Ч430.94 + Ч430.4(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бистрова Ю. О. 
Психолого-педагогічне забезпечення професійної соціалізації інвалідів у вищому навчальному закладі / Ю. О. Бистрова // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 194-197. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Викладено найбільш важливі питання спадкоємності між школами та ВУЗами щодо навчання осіб з особливими освітніми потребами; питання психолого-педагогічного супроводу професійного навчання інвалідів у ВУЗах (на прикладі ЛНУ ім. Тараса Шевченка).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гладиш М. О. 
Соціально-педагогічні технології адаптації студентів з особливими потребами в процесі інтегративного навчання / М. О. Гладиш // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 37-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено технології соціально-педагогічної адаптації студентів з обмеженими можливостями в процесі інтегративного навчання за умов вищого навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.211.5 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хозраткулова І. А. 
Тренінг підвищення мотивації навчання студентів із особливими потребами як компонент психологічного супроводу навчання у ВНЗ / І. А. Хозраткулова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 164-167. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання використання тренінгу для підвищення мотивації до навчання студентів з особливими потребами шляхом розвитку системи ціннісних конструктів у розвитку внутрішньої мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Барна М. В. 
Характеристика домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів / М. В. Барна // Психол. перспективи. - 2011. - Вип. 18. - С. 29-39. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Досліджено психологічні чинники побудови стратегії самореалізації молоді з обмеженими можливостями здоров'я за умов професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Виділено домінуючі фактори, які впливають на побудову стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Надано характеристику психологічних бар'єрів, які входять у систему значущих чинників. Наведено результати емпіричного дослідження домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Увагу приділено висвітленню ролі особистісних якостей, які сприяють самореалізації студентів з інвалідністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фудорова О. М. 
Вища освіта осіб з обмеженими можливостями в сучасній Україні: освітня інклюзія чи міф? (соціологічний вимір) : [монографія] / О. М. Фудорова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон : Херсон. міська друкарня, 2012. - 229 c. - Бібліогр.: с. 181-206. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи соціологічного вивчення соціального статусу осіб з обмеженими можливостями, визначено чинники та складові даного статусу. Доведено, що освітньо-професійний статус осіб з особливими потребами є визначальним в системі статусів осіб з обмеженими можливостями. Показано, що відносини "суспільство - особи з обмеженими можливостями" складалися в межах таких моделей: модель опіки - модель соціальної ексклюзії - модель соціальної інклюзії. Розкрито місце та роль інклюзивної університетської освіти в процесі формування та підвищення соціального статусу осіб з обмеженими можливостями. Виявлено університетські засоби та форми, які сприяють інтеграції осіб з обмеженими можливостями в сучасний соціум. На підставі аналізу результатів даного дослідження визначено механізми та чинники, що обумовлюють процес одержання якісної інклюзивної університетської освіти такими особами за умов сучасного університетського комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Никоненко Ю. В. 
Становлення соціальних здібностей студентів з функціональними обмеженнями : монографія / Ю. В. Никоненко; МОНМС України, Білоцерк. ін-т економіки та упр. - Біла Церква : Освіта, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: 234 назв - укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні засади становлення соціальних здібностей студентів з функціональними обмеженнями. Розкрито особливості соціальних здібностей, їх структуру та чинники становлення. Розроблено програму та критеріальну основу дослідження основних показників діагностики особливостей становлення соціальних здібностей студентів вікової норми та студентів з функціональними обмеженнями. Увагу приділено розвитку соціальних здібностей студентів-інвалідів за умов інтегрованого навчання. Висвітлено напрями сприяння розвитку соціальних здібностей студентів з функціональними обмеженнями засобами освітнього коучингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755233 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського