Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Філіппова Н. М. 
Модель курсу ESP для технічних вищих навчальних закладів (початковий етап) / Н. М. Філіппова // Пед. пробл. техн. і гуманіт. освіти. - Миколаїв, 2000. - Вип. 1. - С. 19-24. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано серію посібників COMPASS, яка складається з трьох частин: посібник для першого етапу навчання, посібник для студентів кораблебудівних спеціальностей і граматичний посібник. Основою комунікативних завдань є мета навчання, спрямована на життєві потреби, якій підпорядковані всі сторони навчання: співвідношення знань з уміннями і навичками, вибір прийомів навчання, спосіб подачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лазарєв М. О. 
Основи педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти / М. О. Лазарєв, О. В. Собаєва; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2000. - 142 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

Наведено основні відомості про важливі проблеми навчально-виховного процесу з урахуванням досягнень психолого-педагогічної науки і практики. Розглянуто принципи, структуру, методи та прийоми навчання й виховання, технології професійного спілкування, способи розв'язання педагогічних ситуацій, проблеми комп'ютерного навчання, неперервної освіти, самоосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алексюк А. М. 
Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія : Підруч. для студ. / А. М. Алексюк; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Либідь, 1998. - 558 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: 333 назв. - укp.

Викладено концепцію створення інноваційної технології вузівського навчання, що побудована за принципами модульно-тьюторської системи, яка покликана внести такі зміни в організаційні засади педагогічного процесу у вищій школі, які б створили умови для дійсної зміни ролі студента у навчанні (перетворення його з об'єкта в суб'єкт цього процесу), надали б навчально-виховному процесу необхідної гнучкості, сприяли б запровадженню принципу індивідуалізації навчання. Наведено короткі нариси з історії української вищої школи, освіти і педагогіки. Застосування історико-логічного аналізу дало можливість автору здійснити історіософське дослідження теорії і практики сучасної вищої школи України як окремої галузі науково-педагогічного знання, а також сучасної системи вищої освіти розвинутих країн (на прикладі США та Англії). Розглядаються мета, предмет, цілі педагогічного процесу. Охарактеризовано сутність, закономірності, методи, а також спеціалізацію, зміст, планування та організацію навчального процесу у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) я73 + Ч481.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми підручника для вищої школи : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., м.Вінниця, 29 - 30 трав. 2001 р. Т. 1 / ред.: Б. І. Мокін; підгот.: Г. П. Котлярова; АПН України. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001 . - 224 c. - укp.

Висвітлено національну доктрину розвитку освіти України у ХХІ ст. Викладено теоретико-методологічне підгрунтя підготовки підручника для забезпечення особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі. Розкрито філософсько-методологічні засади системи підручників для вищої освіти ХХІ ст. Визначено перспективи використання інтегрованих природничих дисциплін у вищій школі. Наведено нові підходи до створення навчальних посібників для професійно-технічної підготовки спеціалістів за сучасних соціально-економічних умов розвитку країни. Розглянуто проблеми створення навчальних посібників для дистанційного навчання та педагогічне проектування у процесі розробки підручників для вищої школи. Наведено розроблену комплексну систему видання навчально-методичної літератури у вищому учбовому закладі. Проаналізовано проблеми написання підручників і навчальних посібників з економіки. Відображено актуальні питання удосконалення підручників з економічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1я431

Шифр НБУВ: В343974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми підручника для вищої школи : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., м.Вінниця, 29 - 30 трав. 2001 р. Т. 2 / ред.: Б. І. Мокін; підгот.: Г. П. Котлярова; АПН України. Вінниц. держ. техн. ун-т. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001. - 222 c. - укp.

Висвітлено основні методологічні проблеми підручника іноземної мови для вищої школи. Викладено загальну концепцію підручника з технічного перекладу. Відображено проблеми підготовки спеціалізованих підручників з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів. Визначено місце та роль підручника в навчанні іноземної мови у вузі. Показано шляхи застосування системного та комунікативного підходів до написання підручників з іноземної мови. Описано основні елементи підручника з ділової англійської мови для студентів-економістів заочної форми навчання. Наведено загальні вимоги до формування та вибору українських науково-технічних термінів та укладання фахових словників. Удосконалено інформаційне забезпечення навчального процесу з курсу загальної фізики у педагогічному вищому навчальному закладі. Розкрито основні підходи до реалізації принципів створення підручників. Наведено модель внутрішньої структури вузівського підручника зі спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1я431

Шифр НБУВ: В343974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гороховський О. І. 
Методичні аспекти створення навчальної літератури для дистанційного навчання : Метод. посіб. для авторів дистанц. курсів / О. І. Гороховський; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2004. - 121 c. - укp.

Розглянуто засади планування та розробки курсів для дистанційного навчання (ДН). Визначено характерні риси ДН, основні типи технологій, що використовуються у навчальних закладах нового типу. Проаналізовано етапи проектування навчальних курсів, розкрито зміст понять матеріалу заняття, тесту, інформаційного та композиційного дизайну. Описано види навчальної діяльності, особливості роботи з текстами.

Рассмотрены основы планирования и разработки курсов для дистанционного обучения (ДО). Определены характерные черты ДО, основные типы технологий, использующихся в учебных заведениях нового типа. Проанализированы этапы проектирования учебных курсов, раскрыто содержание понятий материала занятий, теста, информационного и композиционного дизайна. Описаны виды учебной деятельности, особенности работы с текстом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 р3 + Ч481.215.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цимбал Л. Л. 
Особливості навчально-методичних посібників в умовах дистанційного навчання / Л. Л. Цимбал // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 158-161. - укp.

Визначено принципи підготовки навчальних матеріалів з дистанційного навчання, зокрема, структурні компоненти посібника з економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215 + У.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми сучасного підручника середньої і вищої школи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: В. С. Білецький, В. В. Оліфіренко; Донец. філ. центру гуманіт. освіти НАН України, Донец. від-ня наук. т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2001. - 100 с. - укp.

Розкрито передумови створення першого підручника з української літератури. Наведено наукові вимоги до шкільних підручників з мови. Висвітлено проблеми шкільного підручника в сучасній середній школі. Проаналізовано підручники з гуманітарних дисциплін як навчальні книжки з життєтворчості учнівських особистостей. Описано досвід створення підручників української мови і літератури для шкіл з українською мовою навчання у Польщі. Розглянуто проблеми створення підручника з історії української філософії.

Раскрыты предпосылки создания первого учебника по украинской литературе. Приведены научные требования к школьным учебникам по языку. Освещены проблемы школьного учебника в современной средней школе. Проанализированы учебники по гуманитарным дисциплинам как учебные книги по жизнетворчеству личностей учеников. Описан опыт создания учебников украинского языка и литературы для школ с украинским языком обучения в Польше. Рассмотрены проблемы создания учебника по истории украинской философии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ч481.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Журавський В. С. 
Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти / В. С. Журавський, М. З. Згуровський; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Політехніка, 2003. - 200 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Подано аналіз структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної та Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву Болонського процесу. Розглянуто основні складові структурного реформування вищої освіти, переваги та ризики, які з цими змінами пов'язані.

Представлен анализ структурного реформирования системы высшего образования в странах Западной, Центральной и Восточной Европы в процессе формирования единого образовательного, научного и общественно-экономического пространства европейского региона, который получил название Болонского процесса. Рассмотрены основные составляющие структурного реформирования высшего образования, преимущества и риски, которые с этими изменениями связаны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215 + Х916.61(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Карпенко О. О. 
Методологічні засади дослідження трансформації навчальної книги в умовах інформатизації вищої освіти / О. О. Карпенко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 156-164. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні засади дослідження трансформації навчальної книги за умов інформатизації освіти як необхідної складової удосконалення її якості.

Раскрыты методологические основы исследования трансформации учебной книги в условиях информатизации образования как необходимой составляющей совершенствования ее качества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Федорченко Л. А. 
Моделирование взаимодействия корпусов текстов учебной программы и лексикографических средств [Електронний ресурс] / Л. А. Федорченко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2006. - 9, № 1. - С. 30-33. - Библиогр.: 5 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Запропоновано основні процедури моделювання взаємодій корпусів текстів навчальної програми та лексикографічних засобів з метою лексичної підтримки процесів навчання у ВНЗ.

Предложены основные процедуры моделирования взаимодействия корпусов текстов учебной программы и лексикографических средств с целью лексической поддержки процессов обучения в ВУЗ.

We offer basic procedures of curriculum texts corpora interaction modeling. Also we offer lexicographic tools with the purpose of lexical support of educational processes in high schools


Ключ. слова: моделирование, корпуса текстов, учебный процесс.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш104.2 + Ч481.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/тех Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Якса Н. В. 
Основи педагогічних знань : навч. посіб. / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 349-358. - укp.

Розглянуто педагогіку як систему наук про виховання та навчання людини. Охарактеризовано структуру та особливості педагогічної діяльності, методи навчально-педагогічного дослідження та їх використання у роботі вчителя, проблеми педагогічної діагностики. Проаналізовано вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи та технології навчання, педагогічні інновації, форми організації навчальної діяльності учнів. Наведено методики оцінювання рівнів вихованості дітей.

Рассмотрена педагогика как система наук о воспитании и обучении человека. Охарактеризованы структура и особенности педагогической деятельности, методы учебно-педагогического исследования и их применения в работе учителя, проблемы педагогической диагностики. Проанализированы отечественные и зарубежные дидактические системы и технологии обучения, педагогические инновации, формы организации учебной деятельности учащихся. Приведены методики оценивания уровней воспитанности детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федорченко Л. А. 
Особенности построения лингвистической онтологии учебно-методического материала [Електронний ресурс] / Л. А. Федорченко, К. А. Метешкин // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2008. - 11, № 1. - С. 34-44. - Библиогр.: 18 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2008/

Розглянуто особливості текстів учбово-методичних матеріалів, що використовуються в навчальному процесі ВНЗ, обгрунтовано доцільність використання формалізму онтологій для створення системи лінгвосемантичної підтримки навчального процесу. Проведено аналіз можливих відношень між поняттями в предметній царині навчальних дисциплін.

Сделан анализ особенностей текстов учебно-методических материалов, используемых в учебном процессе ВУЗ, обоснована целесообразность использования формализма онтологий для построения системы лингвосемантической поддержки учебного процесса. Рассмотрены возможные отношения между понятиями в предметных областях учебных дисциплин.

In work the peculiarities of texts of the teaching-methodical materials used in educational process oh HIGH SCHOOL are analyzeel. The expediency of used in a formalizm of ontologies for construction of system of lingvosemantic supports of educational process is carried out. The analysis of probable relations between concepts of subject domains of subject matters is carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215 + Ш103.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/тех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Карпенко О. О. 
Удосконалення підручника як інтегруючого навчально-методичного комплексу в умовах формування вищої освіти в Україні / О. О. Карпенко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 19. - С. 123-131. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано загальні вимоги щодо змісту та форми підручника як головні критерії його адаптації до сучасного освітньо-інформаційного середовища з метою удосконалення. Підручник розглянуто як інтегруючий навчально-методичний комплекс.

Определены общие требования к содержанию и форме учебника как главные критерии его адаптации к современной образовательно-информационной среде с целью совершенствования. Учебник рассмотрен как интегрирующий учебно-методический комплекс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шевченко В. Л. 
Основи дидактичного проектування комп'ютерно орієнтованих електронних навчальних комплексів для дистанційної освіти : навч.-метод. посіб. / В. Л. Шевченко; НТУУ "Київ. політехн. ін-т". - К., 2008. - 152 c. - Бібліогр.: с. 149-152. - укp.

Викладено теоретичні основи комп'ютерних педагогічних технологій і методи дидактичного проектування електронних програмно-педагогічних засобів Б. Скіннера, Н. Краудера, Г. Паска. Вперше описано авторський метод особистісно орієнтованого дидактичного програмування та наведено приклади його застосування під час розробки електронних програмно-педагогічних засобів.

Изложены теоретические основы компьютерных педагогических технологий и методы дидактического проектирования электронных программно-педагогических средств Б. Скиннера, Н. Краудера, Г. Паска. Впервые описан авторский метод личностно ориентированного дидактического программирования и даны примеры его применения при разработке электронных программно-педагогических средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-02я7 + Ч481.290я7 + Ч481.215.7я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Герасимчук О. О. 
E-learning. Технології електронного навчання : навч. посіб. / О. О. Герасимчук; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2008. - 430 c. - Бібліогр.: с. 426-429. - укp.

Розглянуто питання організації системи електронного навчання. Висвітлено методологічні та технологічні аспекти створення електронних навчальних курсів інструментальними засобами Macromedia Authorware та Moodle. Увагу приділено формам організації дистанційного навчання, вимогам до електронних навчальних програм, особливостям розробки електронного навчального курсу, алгоритму побудови електронного навчального посібника.

Рассмотрены вопросы организации системы электронного обучения. Освещены методологические и технологические аспекты создания электронных учебных курсов инструментальными средствами Macromedia Authorware и Moodle. Уделено внимание формам организации дистанционного обучения, требованиям к электронным учебным программам, особенностям разработки электронного учебного курса, алгоритму построения электронного учебного пособия.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 я73 + Ч481.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вороненко Ю. В. 
Оцінка якості електронних засобів навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2009. - № 3. - С. 4-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлено досвід Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика зі створення електронних навчальних посібників. Висвітлено принципи оцінки якості розробки та результатів використання електронних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7 + Ч481.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вороненко Ю. В. 
Стандартизація підходів до розробки електронних навчальних посібників / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2009. - № 2. - С. 4-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено досвід Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика зі створення електронних навчальних посібників, в основу якого покладено принципи трансформації знань за їх відображення. Представлено принципи побудови електронних засобів навчання, особливості застосування стандартів у сфері електронного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7 + Ч481.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Карпенко О. О. 
Трансформація навчальної книги в умовах інформатизації вищої освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 07.00.08 / О. О. Карпенко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Здійснено комплексне дослідження питань стосовно трансформації навчальної книги за умов інформатизації вищої освіти. Виявлено рівень теоретичної розробленості даної проблеми. Обгрунтовано загальну типологічну модель навчальної книги, що передбачає врахування ознак (змісту, форми, жанру, ролі у навчальному процесі, читацького та цільового призначень) і особливості її адаптації до галузі бібліотечно-інформаційної освіти. Установлено залежність трансформації ознак навчальної книги від впливу соціокультурних змін в освіті. Запропоновано класифікацію функцій підручника за умов інформатизації згідно ознак їх домінування. Визначено структурну композицію сучасного підручника як навчально-педагогічного комплексу, що інтегрує навчально-методичні матеріали. Розглянуто напрями вдосконалення навчальної книги в інформаційному середовищі вищої освіти за умов інформатизації завдяки визначенню критеріїв її адаптації за змістом і формою та моделі функціонування, використання та розвитку у зазначеному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кірей К. О. 
Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. О. Кірей; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю з застосуванням засобів мультимедіа у процесі вивчення фахових дисциплін економічного профілю. Уточнено професійно орієнтовану модель випусника ВНЗ зазначеного профілю за професійно значущими параметрами й аспектами необхідних знань, умінь, навичок і якостей, а також критеріями та рівнями їх сформованості. Розкрито особливості професійного навчання майбутніх фахівців економічного профілю як сучасної педагогічної проблеми. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у даних студентів ВНЗ професійних знань з застосуванням засобів мультимедіа та методичних рекомендацій щодо проектування мультимедійних навчальних програмних засобів з фахових економічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361890 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського