Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (17)Книжкові видання та компакт-диски (88)Журнали та продовжувані видання (91)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 179
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тягло А. В. 
Критическое мышление на основе элементарной логики : Учеб. пособие / А. В. Тягло; Центр усовершенствования социол. образования. - Х., 2001. - 210 c. - рус.

Проанализировано понятие аргументированного рассуждения. Освещены законы правильного мышления, закон тождества, непротиворечия, исключенного третьего и закон достаточного основания. Описана структура аргумента. Сделана оценка проблемы и аргумента. Приведена обобщенная формула оценки силы аргумента с независимыми резонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-4 + Ю9я73 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Клементьев А. В. 
О роли чувственно-наглядного в обучении / А. В. Клементьев // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 251. - рус.

Показана важная роль чувственно наглядных образов в процессе обучения. Приведены примеры из педагогической практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марченко О. Г. 
Педагогічні умови формування критичного мислення у студентів вищих навчальних закладів / О. Г. Марченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 14. - С. 39-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні умови формування критичного мислення у студентів вищих навчальних закладів. Уточнено сутність поняття "критичне мислення". Доведено, що завдяки рефлексії відбувається ефективний розвиток в студентів суб'єктності, творчого потенціалу та професійної майстерності.

Рассмотрены педагогические условия формирования критического мышления у студентов высших учебных заведений. Уточнена суть понятия "критическое мышление". Доказано, что благодаря рефлексии осуществляется еффективное развитие у студентов субъектности, творческого потенциала и профессионального мастерства.

The pedagogical conditions of the development of the critical thinking of the students of the high educational schools are considered. The essence of the notion "critical thinking" is specified. We prove there is the relations between the reflection and student's individuality, creative potencial and professional mastership.


Ключ. слова: педагогіка, студент, мислення, критика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пигоров Г. С. 
Информатизация делового творчества : Учеб. пособ. для студ. вузов / Г. С. Пигоров, В. В. Козинец, В. В. Малый; Нац. металлург. акад. Украины и др. - Д. : "Систем. технологии", 2001. - 119 c. - (Сер. "Интеллектуализация соц.-экон. развития"; Вып. 2 (ИСЭР - 2)). - рус.

Изложены основы информатизации делового творчества, включая теоретические, методические и практические аспекты. Приведены описания и методические рекомендации по использованию фондов творчества и компьютерных программ его поддержки. Акцентировано внимание на особенностях применения наиболее эффективных программ. Рассмотрены основные вопросы информатизации творчества в традиционной области инженерной практики, в сферах управления и бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 я73 + Ч481.203 я73 + У9(4УКР)210.302 я73 + Ж.с116 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Матеріали 5-ї Міжнародної науково-практичної конференції "Творчість як спосіб буття дійсного гуманізму", 13 - 14 трав. 1999 р. Ч. 2 / ред.: Б. В. Новіков; Нац. техн. ун-т України "КПІ". Фак. соціол., "Творчість як спосіб буття дійсного гуманізму", міжнародна науково- практична конференція (5; 1999; Київ). - К., 1999. - 272 c. - укp.

Висвітлено культурологічні проблеми сучасного суспільства, творчості в народному танцювальному мистецтві, а також педагогічної творчості в становленні філософії у Київській духовній академії ХІХ ст. Обговорено філософські та культурні засади постмодерну, а також проект синергетичної моделі соціокультурного розвитку. На підставі давньокитайської версії розглянуто життєтворчість як співвідношення природного та людського. Розглянуто проблему конфлікту в античній філософії, сучасні тенденції розвитку національної самосвідомості молоді в межах української культури. З урахуванням особливостей функціонування кожного навчального закладу обгрунтовано необхідність більш глибокого вивчення права у вузах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.15я431 + Ч481.220я431 + Ю812я431 + С5*671 + С5*422.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ровный А. С. 
Физическое воспитание в вузе как средство повышения умственной работоспособности студентов / А. С. Ровный // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 27. - С. 82-86. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено вплив різних за спрямованістю занять з фізичного виховання на інтенсивність уваги студентів як показника розумової працездатності. Встановлено, що заняття, які проводяться в середині учбового дня більш ефективні.

Исследовано влияние различных по направленности занятий по физическому воспитанию на интенсивность внимания студентов как показателя умственной работоспособности. Установлено, что занятия, проводимые в середине учебного дня, более эффективны.

The article tells about the influence of different by purpose physical education studies on the intensiveness of attention as the index of mental capacity of students work/ it is shown that the middle day studies give the best result.


Ключ. слова: физическое воспитание, интенсивность внимания, умственная работоспособность, физическая нагрузка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гузалова О. В. 
Розвиток творчого мислення студентів вищих технічних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / О. В. Гузалова; Півд.-укр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : Вид. М.П.Черкасов, 2008. - 173 c. - Бібліогр.: с. 155-160. - укp.

Досліджено вплив соціально-економічних і культурних перетворень у сучасному суспільстві на підвищення вимог щодо професійної підготовки, формування особистісних якостей і розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Розкрито специфічні ознаки механізму творчості, описано різні способи інтенсифікації винахідницької діяльності. Розглянуто теоретичні засади, структуру, педагогічні умови та рівні розвитку творчого мислення студентів вищих технічних навчальних закладів. Розроблено систему спеціальних завдань, що сприяють активізації творчого мислення студентів у процесі вивчення учбових дисциплін природничо-математичного циклу, обгрунтовано процедуру діагностики рівнів його сформованості. Проаналізовано результати дослідницької роботи з розвитку творчого мислення майбутніх фахівців.

Исследовано влияние социально-экономических и культурных преобразований в современном обществе на повышение требований к профессиональной подготовке, формированию личностных качеств и развитию творческих способностей будущих работников технических специальностей. Раскрыты специфические признаки механизма творчества, описаны различные способы интенсификации изобретательной деятельности. Рассмотрены теоретические основы, структура, педагогические условия и уровни развития творческого мышления студентов высших технических учебных заведений. Разработана система специальных заданий, способствующих активизации творческого мышления студентов в процессе изучения учебных дисциплин природно-математического цикла, обоснована процедура диагностики уровней его сформированности. Проанализированы результаты исследовательской работы по развитию творческого мышления будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Діденко О. В. 
Формування професійної творчості в майбутніх офіцерів державної прикордонної служби України : монографія / О. В. Діденко; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 407 c. - Бібліогр.: с. 319-350. - укp.

Розкрито сутність і зміст творчості як філософської та психолого-педагогічної категорії. Розглянуто основні сучасні концепції розвитку творчої особистості. Проаналізовано теоретичні, методологічні та технологічні засади формування професійної творчості майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України. Обгрунтовано педагогічні умови та концептуальну модель формування професійної творчості у майбутніх офіцерів-прикордонників у системі професійної підготовки та запропоновано технологію її реалізації. Визначено критерії, показники та рівні сформованості творчості, наведено методичні рекомендації щодо вдосконалення навчально-виховного процесу з метою підвищення результативності формування цієї якості у майбутніх офіцерів-прикордонників у ВВНЗ.

Раскрыты сущность и содержание творчества как философской и психолого-педагогической категории. Рассмотрены основные современные концепции развития творческой личности. Проанализированы теоретические, методологические и технологические основы формирования профессионального творчества у будущих офицеров Государственной пограничной службы Украины. Обоснованы педагогические условия и концептуальная модель формирования профессионального творчества у будущих офицеров-пограничников в системе профессиональной подготовки и предложена технология ее реализации. Определены критерии, показатели и уровни сформированности творчества, даны методические рекомендации по усовершенствованию учебно-воспитательного процесса с целью повышения результативности формирования этого качества у будущих офицеров-пограничников в ВВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц68,8(4УКР)1-5 + Ч481.220 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Протасов А. Г. 
Структура професійної компетентності фахівців з неруйнівного контролю та технічної діагностики при двоступеневій системі освіти / А. Г. Протасов // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 130-134. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано структуру професійної компетентності бакалавра та магістра з неруйнівного контролю та технічної діагностики, яка враховує особливості їх професійної діяльності. Визначено набір компетентностей та професійні функції випускника. Показано, що стимулювання творчої активності студентів сприяє розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ж607 р(4УКР)3 + Ж820.5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кириченко Р. В. 
Вплив смислової структури тексту на його розуміння студентами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. В. Кириченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Виявлено провідні чинники, що зумовлюють розуміння текстового повідомлення. Встановлено характер зв'язку між смисловою структурою навчального тексту та його розумінням студентами. На підставі структурно-смислового аналізу навчальних текстів визначено їх семантичні параметри, що зумовлюють повне та глибоке розуміння повідомлення. Виявлено критерії, за якими визначається повнота та глибина розуміння навчального тексту. Запропоновано комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування у студентів прийомів розуміння тексту. Розроблено та апробовано програму їх формування з урахуванням структурно-смислових особливостей повідомлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-232 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Онишко О. Г. 
Методична система розвитку творчих здібностей студентів вищих технічних закладів у процесі навчання інформатики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Онишко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено та проаналізовано стан розробки проблеми формування творчих здібностей студентів ВТНЗ у процесі навчання інформатики. Розроблено компоненти медичної системи розвитку професійно орієнтованих творчих здібностей студентів під час вивчення інформатики за рівнями навчально-пізнавальної діяльності студентів (репродуктивному, творчо-пошуковому). З'ясовано ефективність формування даних здібностей студентів і засвоєння ними теоретичного матеріалу у процесі навчання інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р3 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рудик Я. М. 
Організаційні форми надання вищими навчальними закладами додаткових освітніх послуг обдарованим студентам : Автореф. дис... канд. пед. наук / Я. М. Рудик; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальні проблеми навчання обдарованих студентів у вищих навчальних закладах України за сучасних умов, зокрема надання їм додаткових освітніх послуг з метою підвищення їх навчальних досягнень та якості фахової підготовки. Проаналізовано існуючі організаційні форми надання додаткових освітніх послуг, здійснено їх класифікацію. Розроблено організаційну модель надання вищими навчальними закладами додаткових освітніх послуг обдарованим студентам, основним елементом якої є ідентифікаційно-консультаційний центр. Експериментально встановлено ефективність й обгрунтовано умови впровадження запропонованої моделі у навчально-виховний процес ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чухно Л. А. 
Організація навчання обдарованих студентів у вищих технічних навчальних закладах Німеччини : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. А. Чухно; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано умови впровадження у вітчизняну систему вищої технічної освіти організаційної моделі навчання обдарованих студентів у ВТНЗ Німеччини. Проаналізовано нормативно-правову базу навчання студентів у ВНЗ країни. Узагальнено німецькі культурно-освітні традиції диференціації навчального процесу. Висвітлено досвід навчання технічно обдарованих студентів за збагачено-прискореною стратегією навчання. Досліджено вплив освітніх реформ на організацію навчання у ВНЗ Німеччини й України. Обгрунтовано умови ефективного впровадження німецької позитивної практики навчання технічно обдарованих студентів у системі вищої технічної освіти України. Запропоновано використовувати у навчально-виховному процесі ВТНЗ України певних елементів організації навчання обдарованих студентів ВТНЗ Німеччини, зокрема, таких, як вибір предметів для вивчення у межах освітньої програми, робота над науково-дослідними проектами, посилена увага до практичного компонента фахової підготовки, самостійний розподіл вільного часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ж.р(4НІМ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Климчук В. О. 
Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Климчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено теоретичну модель розвитку внутрішньої мотивації студентів, яка грунтується на виділенні двох рівнів регуляції діяльності - потребового та ціннісного, і відповідно, наявності у внутрішній мотивації ситуативного та диспозиційного компонентів. Обгрунтовано визначальний вплив на розвиток внутрішньої мотивації як складного динамічного системного утворення процесу набуття ціннісного статусу ситуативними потребами в самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунках. Виявлено латентний період у процесі розвитку внутрішньої мотивації, необхідний для інтеріоризації зовнішніх розвивальних впливів. Розглянуто проблему ціннісно-мотиваційної регуляції навчальної діяльності у контексті дослідження взаємозв'язків між ціннісною сферою особистості та навчальною активністю і творчістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Періг І. М. 
Психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Періг; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.

Розкрито сутність, специфіку та психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Вперше запропоновано новий особистісний визначально-актуалізуючий підхід щодо виявлення та розвитку творчої обдарованості студентської молоді. Охарактеризовано показники, рівні, суб'єктивні й об'єктивні методи визначення даної якості у студентів ВТНЗ у процесі професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель творчої обдарованості студентів технічного ВНЗ. Створено й апробовано психолого-педагогічну програму визначення, розвитку й актуалізації потенціалу творчої обдарованості майбутніх спеціалістів у галузі науки та техніки у навчально-виховному процесі, яка включає теоретичну та практичну частину. Доведено ефективність запропонованої програми та методики визначення, розвитку й актуалізації творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241 + Ю945.1 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Євдокімова О. О. 
Психологічні умови формування іншомовної текстової діяльності студентів (на матеріалі навчання іноземців) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Євдокімова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 18 c. - укp.

Запропоновано структурно-функціональну модель текстової діяльності під час роботи з іншомовним текстом, на підставі якої визначено складові ефективного розвитку та функціонування іншомовної текстової діяльності, яку з використанням методології системного підходу представлено як полідетерміновану цілісну систему прийому, створення та опрацювання іншомовної текстової інформації, яка складається з ряду функціональних блоків. Теоретично обгрунтовано та розкрито зміст поняття іншомовної текстової діяльності. Виявлено параметри та запропоновано відповідні методики визначення рівня сформованості психологічної структури іншомовної текстової діяльності з застосуванням структурно-функціональної моделі, експериментально визначено психологічні умови її ефективного формування. Доведено, що головною з таких умов є збільшення інтенсивності функціонування її мнемічного блоку та його зв'язків з іншими функціональними блоками в межах цілісної системи діяльності. Створено розвиваючу методику з формування іншомовної текстової діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Василькевич Я. З. 
Психологічні чинники процесуальної динаміки пошукової активності в умовах професійного навчання : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / Я. З. Василькевич; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичний і експериментальний аналіз проблеми психологічних чинників процесуальної динаміки пошукової активності особистості за умов професійного навчання. Здійснено системно-змістовий аналіз поняття та психологічних особливостей даної активності та визначено зовнішні та внутрішні джерела й умови її прояву. Розроблено засади та методи емпіричного дослідження процесуальної динаміки пошукової активності. З'ясовано психологічні особливості її стимулювання та реалізації у процесі розв'язання творчих задач. Визначено та досліджено основні психологічні умови розвитку пошукової активності особистості у професійному навчанні. Експериментально підтверджено мобілізувальний ефект її стимуляції та виявлено особливості дії когнітивних і особистісних чинників динаміки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дмитрук С. В. 
Розвиток креативності студентів в умовах дозвілля засобами туристських ігор : Автореф. дис... канд. пед. / С. В. Дмитрук; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи, форми та методи формування креативності студентів за умов дозвілля засобами туристських ігор. Розглянуто теоретико-методологічні засади даної проблеми, зокрема уточнено категоріальний апарат, конкретизовано предметно-проблемне поле дослідження. Визначено актуальність, пріоритетність та міжнаукову інтеграцію різних наукових напрямів з досліджуваної проблеми, систематизовано креативно-пізнавальні бар'єри, виявлено особливості студентської дозвіллєвої діяльності, що впливають на організацію туристських ігор. Розроблено методику проведення туристських ігор як поліфункціональну програму, створену за модульним принципом. Визначено зміст і послідовність основних модулів, розроблено їх теоретико-методичне й матеріально-технічне забезпечення. Здійснено експериментальну апробацію запропонованої методики та підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.385.8 + Ч481.385.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Києнко-Романюк Л. А. 
Розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічна проблема : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. А. Києнко-Романюк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічну проблему. Проаналізовано основні теоретичні положення про його розвиток, а також педагогічні засоби, які сприяють прояву його різноманітних форм. Уточнено дефініцію "критичне мислення". Розкрито суть поняття "моральне критичне мислення". Узагальнено педагогічний досвід його розвитку у студентської молоді. На підставі результатів порівняльного аналізу показано, що відмінності полягають у рівневі розвитку суб'єкт-суб'єктних виховувальних відносин "викладач (тренер) - студент", формі та методах організації діяльності. Виявлено педагогічні умови ефективного розвитку критичного мислення студентської молоді в результаті узагальнення педагогічного досвіду впровадження дебатної методики. З'ясовано вплив морально-ціннісних установок особистості на процес розвитку даного мислення для прийняття рішення шляхом порівняння досвіду цього розвитку з використанням різних методик. Здійснено конструювання педагогічного досвіду та розроблено технологію (за попереднім, безпосереднім, рефлексивно-підсумковим етапами) розвитку морального критичного мислення у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю935.131-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Барибіна О. В. 
Формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів вищих закладів освіти в Україні (кінець XIX - початок ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Барибіна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

Цілісно висвітлено внесок учених, педагогів, методистів і викладачів-практиків кінця XIX - початку XX ст. у формування інтелектуальних умінь у студентів. Визначено генезу навчально-інтелектуальних умінь у студентів у зарубіжній і вітчизняній історико-педагогічній думці. Виявлено ефективні форми, методи та засоби формування зазначених умінь, які використовувались у практиці вищої школи досліженого періоду. Визначено й охарактеризовано умови, за яких відбувалось дане формування у студентів вищих закладів освіти наприкінці XIX - початку XX ст. Систематизовано історико-педагогічний досвід формування у студентів умінь аналізувати, синтезувати, узагальнювати, порівнювати, зіставляти, обгрунтовувати, виділяти головне, раціонально запам'ятовувати, робити висновки. Досліджено подальший розвиток ідеї формування навчально-інтелектуальних умінь у студентів у вітчизняній педагогічній літературі та визначено шляхи творчого використання прогресивного досвіду минулого за сучасних умов вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч483(4УКР)52 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350460 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського