Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.223.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Сидоренко-Николашина Е. Л. 
Формы визуализации учебного материала по высшей математике / Е. Л. Сидоренко-Николашина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 105-115. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто дві форми візуалізації навчального матеріалу у вигляді структурно-логічних схем і кластерних систем математичних понять. Проілюстровано застосування дидактичного принципу наочності, розкрито особливості формування і ефективного запам'ятовування у студентів понять вищої математики. Запропонований педагогічний підхід структуризації навчального матеріалу як спосіб систематизації знань майбутніх фахівців можна використати під час вивчення інших дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-32 + Ч481.223.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дегтярьова Л. М. 
Наочність і освоєння нових інформаційних технологій у вищих навчальних закладах / Л. М. Дегтярьова // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 144-149. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто один з дидактичних принципів навчання - принцип наочності, проаналізовано актуальність використання цього принципу в процесі навчання новим інформаційним технологіям у вищій школі, яка підтверджена результатами формуючого експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.5 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошинов С. А. 
Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С. А. Волошинов // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 173-182. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття "візуальне середовище навчання" та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Voloshynov S. 
Realization of visual technique didactic approach in algorithmic training of students through information and communication technologies of educational environment = Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / S. Voloshynov, O. Kostyuchenko, N. Osipova // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 29. - С. 63-73. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.

Досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції точності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі, встановлено суть поняття "візуальне середовище навчання" та дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів-судноводіїв з використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища відповідно до компетентністно-орієнтованого навчання. Визначено функції використання наочності та особливості реалізації вказаного принципу у сучасному навчальному процесі та встановлено дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, яка стимулює пізнавальну діяльність студента та активізує механізм сприйняття навчальної інформації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в підготовці майбутніх морських фахівців із використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.5 + О4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського