Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.18$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Симоненко В. С. Українська енциклопедія джазу / В. С. Симоненко. - К. : Центрмузінформ, 2004. - 232 c. - Бібліогр.: с. 127-150. - укp.Висвітлено історію джазу в Україні. Наведено відомості про виконавців, керівників оркестрів та ансамблів, композиторів, музикознавців та аранжувальників, а також про фестивалі, теле- і радіопередачі, джаз-клуби та інші об'єднання й організації. Освещена история джаза в Украине. Представлены сведения об исполнителях, руководителях оркестров и ансамблей, композиторах, музыковедах и аранжировщиках, а также о фестивалях, теле- и радиопередачах, джаз-клубах и других объединениях и организациях. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.533(4УКР) я20 + Щ315.183(4УКР) я20
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА664669 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Филипчук М. С. Основи методики роботи з естрадним оркестром : навч.-метод. посіб. / М. С. Филипчук. - Острог; Рівне, 2008. - 184 c. - укp.Висвітлено історію становлення та розвитку естрадно-оркестрового виконавства. Розглянуто проблеми теорії та методики роботи з естрадними оркестрами. Розкрито проблеми організації навчально-творчого процесу. Охарактеризовано методику репетиційної роботи. Увагу приділено питанням організації та підготовки до концертної діяльності. Освещена история становления и развития эстрадно-оркестрового исполнительства. Рассмотрены проблемы теории и методики работы с эстрадными оркестрами. Раскрыты проблемы организации учебно-творческого процесса. Охарактеризована методика репетиционной работы. Уделено внимание вопросам организации и подготовки к концертной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.18 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА719178 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Столярчук Б. Й. Ритми рівненського джазу / Б. Й. Столярчук, О. Д. Гайдабура. - Рівне : О.Зень, 2009. - 168 c. - (Велика Волинь: історія, культура, постаті). - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Висвітлено історію становлення та розвитку джазового мистецтва на Рівненщині, діяльність сучасних джазових музикантів. Освещены история становления и развития джазового искусства Ровенской области, деятельность современных джазовых музыкантов. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.183(4УКР-4РІВ) + Щ731.052(4УКР-4РІВ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА728083 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Ковальський Р. Напрями вдосконалення підготовки майбутнього вчителя музики до керування учнівським естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 96-99. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обгрунтовано напрями підготовки майбутнього вчителя музики з урахуванням його професійної діяльності з учнівським естрадно-інструментальним колективом. Названо причини низької музичної підготовки учнівських естрадних колективів: недосконалість педагогічної підготовки студентів; неврахування специфіки діяльності керівника естрадно-інструментального колективу при складанні лекційних курсів та програм, які надавали б комплекс педагогічних знань і навичок роботи з дітьми різних вікових груп; відсутність розробленої практики, спрямованої на набуття професійних умінь; недостатня спрямованість навчального закладу на підготовку таких фахівців. Визначено основні структурні компоненти педагогічної діяльності керівника учнівського естрадно-інструментального колективу. Констатовано необхідність дотримання комплексу наступних педагогічних умов: забезпечення студентів психолого-педагогічними, методичними, музично-теоретичними знаннями щодо специфіки роботи керівника естрадно-інструментального колективу, залучення студентів до науково-дослідної роботи над проблемами дитячого інструментального виконавства, забезпечення дидактично обґрунтованої послідовності навчання та формування навичок педагогічного керівництва творчим колективом. Обоснованы направления подготовки будущего учителя музыки с учетом его профессиональной деятельности с ученическим эстрадно-инструментальным коллективом. Названы причины низкой музыкальной подготовки ученических эстрадных коллективов: несовершенство педагогической подготовки студентов; неучет специфики деятельности руководителя эстрадно-инструментального коллектива при составлении лекционных курсов и программ, которые давали бы комплекс педагогических знаний и навыков работы с детьми разных возрастных групп; отсутствие разработанной практики, направленной на приобретение профессиональных умений; недостаточная направленность учебного заведения на подготовку таких специалистов. Определены основные структурные компоненты педагогической деятельности руководителя ученического эстрадно-инструментального коллектива. Констатирована необходимость соблюдения комплекса следующих педагогических условий: обеспечение студентов психолого-педагогическими, методическими, музыкально-теоретическими знаниями о специфике работы руководителя эстрадно-инструментального коллектива, привлечение студентов к научно-исследовательской работы над проблемами детского инструментального исполнительства, обеспечение дидактически обоснованной последовательности обучения и формирования навыков педагогического руководства творческим коллективом. This article examines the areas of training future music teacher considering future creative activity of pupils, variety and instrumental group; specificity of the head of the team. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р + Щ315.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Тормахова В. Особливості інтерпретації в поп-музиці / В. Тормахова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1. - С. 32-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Виокремлено характерні риси естрадної музики та висвітлено її стильові напрямки. Проаналізовано різні типи музичної інтерпретації, основою якої є текст, представлений як нотним записом, так і аудіо- чи відеоматеріалами. Розкрито специфіку інтерпретації в поп-музиці, яка найчастіше може бути творчістю виконавця, композитора (аранжувальника) та режисера. Наведено комплекс засобів, які змінюються під час створення інтерпретаційної версії твору, що належить до естрадної музики. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.18 + Щ364.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Пістунова Т. Джаз в системі української музичної освіти / Т. Пістунова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1. - С. 134-139. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто основні проблемні аспекти, пов'язані з позиціонуванням джазу в системі української освіти. Звернуто увагу на необхідність утворення системного комплексного підходу на шляху здобуття кваліфікації у сфері джазового виконавства. Виокремлено потребу реформування української освіти, яка б передбачала введення естрадних відділів у музичних школах та всіх музичних академіях. Зазначено основні знання і навички, що повинен засвоїти джазовий виконавець, здійснюючи це систематизовано. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.183 + Щ318.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|