Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурик М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Островерхов М. Я. 
Дослідження стійкості систем керування, розроблених на основі концепції зворотних задач динаміки / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 17-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проналізовано стійкість систем керування координатами електропривода з синтезованими законами керування на основі концепції зворотних задач динаміки за алгебраїчним критерієм Гурвиця. Визначено залежність коефіцієнтів регулятора від параметрів системи автоматичного керування.

Проанализирована устойчивость систем автоматического управления координатами электропривода с синтезированными законами управления на основе концепции обратных задач динамики за алгебраическим критерием Гурвица. Определена зависимость коэффициентов регулятора от параметров системы автоматического управления.

The stability of electric drive automatic control systems coordinates with the synthesized control laws based on the concept of inverse dynamics problems for an algebraic criterion of Hurwitz is analyzed. The dependence of the controller parameter coefficients of the automatic control system is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.3-016.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Островерхов М. Я. 
Підпорядкована система керування координатами електропривода на основі концепції зворотних задач динаміки / М. Я. Островерхов, В. М. Пижов, М. П. Бурик // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто метод підвищення якості керування координатами електропривода шляхом синтезу законів керування на основі концепції зворотних задач динаміки у разі мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що забезпечує слабку чутливість до параметричних та координатних збурень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Островерхов М. Я. 
Експериментальне дослідження закону керування швидкістю електропривода при мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 68-69. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто метод підвищення якості керування координатами електропривода шляхом синтезу законів керування на основі концепції зворотних задач динаміки у разі мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що забезпечує слабку чутливість до параметричних та координатних збурень. Результати експериментальних досліджень підтвердили ефективність розробленого закону керування швидкістю та показали його перевагу в порівнянні з традиційним законом керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бурик М. П. 
Моделювання системи регулювання швидкості, синтезованої на основі концепції зворотних задач динаміки / М. П. Бурик, М. Я. Островерхов // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Електротехніка і енергетика. - 2013. - Вип. 1. - С. 36-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто задачу підвищення якості регулювання швидкості електропривода шляхом синтезу закону керування на основі концепції зворотних задач динаміки під час мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що забезпечує слабку чутливість до параметричних та координатних збурень. Викладенні результати математичного моделювання, які ілюструють ефективність розробленого закону керування кутовою швидкістю та показують його перевагу в порівнянні з традиційними законами.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291-055

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бурик М. М. 
Правові основи національної безпеки України / М. М. Бурик // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 29. - С. 82-88. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112 + Ф2(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Островерхов М. 
Оптимізація електромеханічних систем на основі концепції зворотних задач динаміки у поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій / М. Островерхов, М.П. Бурик // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Синтезовано закони керування на базі концепції зворотних задач динаміки за мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій і перевірено стійкість електромеханічної системи за алгебричним критерієм Гурвиця.


Індекс рубрикатора НБУВ: З27-016 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Островерхов М. Я. 
Оптимальна за критерієм мінімуму енергії прискорення система векторного керування положенням асинхронного електропривода / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2016. - № 2. - С. 63-67. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано метод оптимізації алгоритму керування положенням векторно-керованого асинхронного електропривода на основі концепції зворотних задач динаміки у поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що надало змогу одержати високу динамічну точність відпрацювання заданої траєкторії під час дії параметричних збурень у вигляді збільшення електричного опору обмотки ротора та сумарного моменту інерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Островерхов М. Я. 
Векторна система регулювання напору відцентрового насосу / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2017. - Вип. 186. - С. 70-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано систему керування напору насосу з алгоритмами регулювання електромеханічними координатами асинхронного електроприводу на основі концепції зворотних задач динаміки у поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергії під час дії параметричного збурення гідравлічної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З565.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Островерхов М. Я. 
Система автоматичного регулювання напору насосної установки з властивостями слабкої чутливості до параметричних збурень / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 175. - С. 128-130. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано алгоритм керування насосною установкою з векторно-керованим асинхронним електроприводом на основі концепції зворотних задач динаміки у поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергії, що забезпечує високу якість керування напором за умов дії параметричних збурень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З565

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Островерхов М. Я. 
Алгоритми керування електромеханічними системами в умовах параметричних та координатних збурень / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2018. - Вип. 51. - С. 70-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано алгоритми керування електромеханічними системами на основі концепції зворотних задач динаміки в поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що надає змогу отримати бажану динаміку в умовах параметричних та координатних збурень. Алгоритм керування записується безпосередньо за рівнянням об'єкта керування та диференціальним рівнянням, яким задається бажана якість керування. Реалізація алгоритму показана на прикладі керування електромеханічною системою насосної установки. Дестабілізуючим фактором виступає зменшення на 40 % номінального значення активного електричного опору обмотки ротора асинхронного двигуна та діаметра трубопроводу. При дії збурень якість перехідних процесів не зазнала суттєвої деградації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бурик М. П. 
Вентильно-індукторний електропривод / М. П. Бурик // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 203. - С. 124-126. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано систему векторного керування електромеханічними координатами вентильно-індукторного електроприводу з алгоритмами регулювання на основі концепції зворотних задач динаміки у поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергії під час дії параметричних і координатних збурень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бурик М. М. 
Механізми державного управління транспортною інфраструктурою України : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. М. Бурик; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.

Здійснено обґрунтування теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення механізмів державного управління транспортною інфраструктурою України. Визначено сутність, структуру механізмів державного управління транспортною інфраструктурою. Вперше сформовано комплексний механізм державного управління транспортною інфраструктурою України, що включає політичний, правовий, організаційно-управлінський, економічний і мотиваційний механізми. Вивчено організаційну та нормативно-правову складові механізмів державного управління розвитку транспортної інфраструктури. Систематизовано цілі та завдання розвитку транспортної інфраструктури. Проаналізовано основне законодавство, що регулює діяльність центральних органів виконавчої влади, які здійснюють управління у сфері транспортної інфраструктури. Досліджено практику держав ЄС щодо формування та реалізації механізмів управління транспортною інфраструктурою в умовах тісної євроінтеграції. Визначено мету та цілі оцінювання ефективності управління розвитком транспортної інфраструктури, запропоновано використання індикаторів і показників із метою підвищення ефективності управління транспортною інфраструктурою. Виявлено першочергові нагальні напрями вдосконалення нормативно-правового й організаційного забезпечення механізмів державного управління транспортною інфраструктурою. Запропоновано застосування механізму державно-приватного партнерства (ДПП). Побудовано модель ДПП у процесі будівництва й експлуатації транспортної інфраструктури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451148 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського