Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Данилюк С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Запорожан В. Н. 
Наиболее распространенные симптомы и синдромы в практике семейного врача : Рук. для семей. врачей, врачей общей практики, интернов, педиатров / В. Н. Запорожан, Н. Л. Аряев, Г. И. Лысенко, Л. Н. Бобро, И. А. Вильсанюк, О. Н. Гирина, Е. И. Григоренко, С. В. Данилюк, Н. М. Железнякова, И. Л. Клярицкая. - О. : Астропринт, 2007. - 336 c. - рус.

Освещены наиболее распространенные синдромы, в частности, артериальной гипертензии, гепатомегалии, желтухи, спленомегалии, полиурии, одышки, а также суставного синдрома. Приведены данные по эпидемиологии указанных синдромов, классификации и критерии их диагностики, основные методы лечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисенко Г. І. 
Хронічні обструктивні захворювання легень у практиці сімейного лікаря : Навч. посіб. / Г. І. Лисенко, О. Б. Ященко, В. М. Мавродій, С. В. Данилюк, О. П. Смоляной; ред.: Г. І. Лисенко; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К. : Книга, 2005. - 93 c. - Бібліогр.: с. 91-93. - укp.

На підставі узагальнення існуючих наукових уявлень та результатів проведених досліджень викладено нові дані щодо клініки, діагностики та лікування хронічного обструктивного захворювання легень (ХОЗЛ). Обгрунтовано новий підхід щодо вибору оптимальної терапевтичної тактики, наведено детальний опис препаратів для лікування захворювання. З'ясовано ключові симптоми для встановлення діагнозу ХОЗЛ, розглянуто питання вивчення анамнезу та наведено методику оцінки суб'єктивного статусу хворих. Розглянуто основні етапи проведення дослідження функції зовнішнього дихання, визначено інформативність методів лабораторно-інструментальної діагностики. Запропоновано методику лікування ХОЗЛ за стабільного стану та у разі загострення захворювання. Наведено характеристику сучасних бронхолітиків, визначено їх ефективність й обгрунтовано доцільність застосування як терапевтичних засобів. Розроблено методи немедикаментозного лікування за стабільного перебігу ХОЗЛ.

На основе обобщения существующих научных преставлений и результатов проведенных исследований представлены новые данные по клинике, диагностике и лечению хронического обструктивного заболевания легких (ХОЗЛ). Обоснован новый подход к выбору оптимальной терапевтической тактики, приведено детальное описание препаратов для лечения заболевания. Определены ключевые симптомы для установления диагноза ХОЗЛ, рассмотрены вопросы изучения анамнеза и приведена методика оценки субъективного статуса пациентов. Проанализированы основные этапы проведения исследования функции внешнего дыхания, определена информативность методов лабораторно-инструментальной диагностики. Предложена методика лечения ХОЗЛ при стабильном состоянии и в случае обострения болезни. Приведена характеристика современных бронхолитиков, определена их эффективность и обоснована целесообразность применения как терапевтических средств. Разработаны методы немедикаментозного лечения при стабильном течении ХОЗЛ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.3-356 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лисенко Г.  
Сімейна медицина турбується про весь світ / Г. Лисенко, Л. Хіміон, С. Данилюк // Ліки України. - 2004. - № 11. - С. 7-8. - укp.

Зазначено, що у м. Орландо (Флорида, США) 13 - 17 жовтня 2004 р. відбулася XVII Всесвітня конференція Міжнародної організації сімейних лікарів (WONCA) під гаслом: "Сімейна медицина - турбота про весь світ". WONCA проводиться раз на три роки та є найбільшим і найавторитетнішим форумом сімейних лікарів з усього світу. Конференцію гостинно приймала Американська академія сімейних лікарів, у роботі форуму взяли участь близько 10 тис. представників понад 100 країн світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ященко О.  
Синдром лихоманки в загальнолікарській практиці / О. Ященко, С. Данилюк // Ліки України. - 2005. - № 6. - С. 22-32. - укp.

Протягом тривалого часу підвищення температури тіла вважали ознакою хвороби. І хоча лихоманка не може бути єдиним універсальним критерієм для встановлення правильного діагнозу, однак супроводжує велику кількість різноманітних хвороб. Одним із приводів звернення хворого до лікаря за медичною допомогою є підвищення температури тіла, ізольоване або в поєднанні з іншими ознаками захворювання. Основним завданням лікаря в цій ситуації є визначення причини лихоманки та призначення адекватного лікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р341.0

Шифр НБУВ: Ж16999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Данилюк С.  
Ревматичні хвороби в практиці сімейного лікаря / С. Данилюк, О. Ященко // Ліки України. - 2005. - № 5. - С. 22-23. - укp.

У практиці сімейного лікаря ревматичні хвороби є однією з найцікавіших і найважливіших проблем, оскільки вони спостерігаються в дитячому та підлітковому віці, у людей працездатного та похилого віку, здебільшого не залежать від статі та характеризуються сімейно-генетичною схильністю. Вагоме місце в практиці сімейного лікаря займають питання ранньої діагностики ревматичних хвороб, корекції факторів ризику розвитку цієї патології, особливо в сім'ях, у яких уже є подібні хворі , індивідуального підбору раціональної протизапальної терапії з урахуванням основного принципу фармакотерапії - ефективність/ризик. Принципове значення в загальнолікарській практиці мають питання профілактики та досягнення активної співпраці з пацієнтами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р419.1-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Данилюк С.  
Гастроэзофагеальный рефлюкс как причина бронхообструктивного синдрома / С. Данилюк, О. Ященко // Ліки України. - 2005. - № 9. - С. 26-28. - рус.

Гастроэзофагеальный рефлюкс (ГЭР) - один из патогенетических факторов развития бронхолегочных заболеваний. Причина взаимосвязи ГЭР и бронхообструктивного синдрома не всегда очевидна. Однако связь между ними считается установленным фактом. ГЭР ухудшает течение бронхолегочных заболеваний приблизительно в 20 % случаев как за счет прямой аспирации желудочного содержимого, так и за счет механизма рефлекторных связей. По проблеме респираторных проявлений ГЭР остается много неразрешенных вопросов о роли некислотных стимулов в происхождении респираторных нарушений и бронхообструкции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.202.2-3 + Р412.301.12-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Данилюк С. В. 
Клініко-патогенетичне обгрунтування застосування інтервальної гіпокситерапії в комплексному лікуванні хворих на бронхіальну астму : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.27 / С. В. Данилюк; Ін-т фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України. - К., 2000. - 24 c. - укp.

У хворих на бронхіальну астму (БА) комплексно досліджено особливості порушень регіональної вентиляції, легеневого кровообігу, стану мікрогемодинаміки у малому колі кровообігу та динаміку відповідних показників під впливом інтервальної гіпокситерапії (ІГТ). Встановлено, що ІГТ сприяє покращанню вентиляційної здатності легень за рахунок раціонального перерозподілу регіональної вентиляції та компенсаторному перерозподілу легеневого кровопотоку від верхніх зон до нижніх. Визначено коригуючий вплив запропонованого методу на показники клітинної та гуморальної ланок імунітету. З метою підвищення ефективності лікування хворих на БА патогенетично обгрунтовано включення методу ІГТ у комплекс медикаментозного лікування. Доведено високу клінічну ефективність даного методу та відсутність побічної дії. Обгрунтовано доцільність застосування гіпокситерапії у комплексному лікуванні хворих на БА, переважно з легким та середньоважким ступенями перебігу захворювання. Вперше вивчено морфофункціональний стан периферійних судин шляхом гістохімічного дослідження біоптатів шкіри та особливості мікроциркуляторних порушень відповідно до ступеня важкості перебігу БА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.202-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Данилюк С. В. 
Особливості переносу заряду в низьковимірних гетероструктурах на основі сполук $Ebold { roman A sub 3 roman B sub 5 } : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.07 / С. В. Данилюк; НАН України. Ін-т фізики напівпровідників ім. В.Є.Лашкарьова. - К., 2003. - 16 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.22,022 + В379.271.1,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Данилюк С. С. 
Структурні та функціональні особливості англомовних електронних текстів (на матеріалі персональних веб-сторінок лінгвістів) : Автореф. дис... канд. філол. наук / С. С. Данилюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено англомовні електронні тексти персональних веб-сторінок лінгвістів як нового різновиду писемного мовлення, який базується на комплексному аналізі лінгвостилістичних, прагматичних, структурних і функціональних особливостей текстів дослідженого типу. Висвітлено природу електронних текстів, виявлено їх визначальні ознаки, установлено стратегії та тактики створення персональних веб-сторінок, закономірності структурно-композиційної та комунікативної організації досліджуваних електронних текстів. З урахуванням різноманітних критеріїв (орієнтації на адресанта, функціонування у різних сферах комунікації, типу викладу, первинності/вторинності джерела інформації, прагматичної спрямованості) запропоновано типологію англомовних електронних текстів персональних веб-сторінок лінгвістів. На підставі здійсненого аналізу англомовних електронних текстів персональних веб-сторінок лінгвістів показано, що у таких текстах дедалі частіше використовуються графічні засоби. Вони є набірними (шрифтове варіювання, виділеність джерел гіперпосилань, нелітерна графіка) й зображальними (фотографії, малюнки, таблиці, графіки, схеми, діаграми).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Данилюк С. С. 
Лексико-семантичні характеристики англомовних електронних текстів персональних веб-сторінок лінгвістів / С. С. Данилюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки. - 2009. - Вип. 169. - С. 45-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виявлено й описано у лексико-семантичних характеристиках в межах семантично завершених частин англомовних електронних текстів інформаційно-довідкового та наукового комунікативних блоків персональних веб-сторінок лінгвістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-715 + Ш143.21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яковцова И. И. 
Морфологические критерии прогноза у больных меланомой кожи / И. И. Яковцова, В. Д. Садчиков, М. В. Садчикова, О. В. Долгая, А. Е. Олейник, С. В. Данилюк, Н. С. Иванюта // Патологія. - 2012. - № 1. - С. 34-37. - Библиогр.: 35 назв. - рус.

Среди морфологических критериев прогноза у больных меланомой кожи наибольшее значение имеют толщина, глубина инвазии, изъязвление опухоли, наличие микросателлитов и метастазов в регионарные лимфоузлы, выраженность пролиферативной активности опухолевых клеток, инвазия их в сосуды. Значение клинико-анатомического типа и клеточного варианта меланомы, степень пигментирования, выраженность в ней воспалительной инфильтрации, фиброплазии, признаков регрессии дискутабельно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.60

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Данилюк С. С. 
Особливості використання Інтернет-технології "Телеконференція" у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів / С. С. Данилюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 159-172. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі такої Інтернет-технології як телеконференція. Розглянуто типологію телеконференцій і цілі використання цієї Інтернет-технології у навчальному процесі. Визначено низку вимог до використання телеконференцій під час формування професійної компетентності майбутніх філологів. Описано специфіку організації та проведення телеконференцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ш. р30-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Карташов С. М. 
Иммуногистохимические опухолевые маркеры и микросателлитная нестабильность у больных раком эндометрия - связь с распространенностью процесса / С. М. Карташов, Е. М. Олешко, С. В. Данилюк // Здоровье женщины. - 2012. - № 10. - С. 166-168. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

У 61 больной раком эндометрия (РЭ) I - IV стадии с наличием и без микросателлитной нестабильности (МСН) иммуногистохимическим методом в клетках опухоли определена экспрессия Ki 67, Bcl 2, РЭстр (рецепторов эстрогена), РП (рецепторов прогестерона). Выявлено, что наличие МСН-генома в опухоли больных I - III стадии РЭ коррелирует с экспрессией антигена Ki 67 и рецепторов стероидных гормонов. У больных I - II стадии опухоли с фенотипом МСН+ имеют меньшую пролиферативную активность клеток, а при III стадии выявлена обратная зависимость. Содержание РЭстр достоверно коррелирует с МСН-фенотипом опухоли у больных с I стадией, а РП - при II и III стадии заболевания. Все карциномы с фенотипом МСН+ имели большую экспрессию рецепторов. Уровень антиапоптотического белка Bcl 2 не имел достоверной связи с наличием МСН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.714.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Данилюк С. С. 
Особливості використання Інтернет-технології "вікі" у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів / С. С. Данилюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 245-252. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі такої Інтернет-технології, як "вікі". Розглянуто цілі використання цієї технології в навчальному процесі. Визначено низку характерних рис "вікі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Данилюк С. С. 
Індивідуально-авторські способи та прийоми актуалізації комунікативної визначеності сайта / С. С. Данилюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2012. - Вип. 7. - С. 112-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вивчено способи реалізації авторських цільових настанов на персональних сайтах учених, а також досліджено індивідуально-авторські особливості організації інформації на досліджуваних сайтах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Данилюк С. С. 
Переваги і недоліки використання інформаційно-комп'ютерних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів [Електронний ресурс] / С. С. Данилюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/639/496

Вивчено вплив комп'ютерних технологій на процес комп'ютеризації освіти, який супроводжується внесенням коректив у зміст технологій навчання внаслідок суттєвих змін у педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Розглянуто переваги та недоліки використання інформаційно-комп'ютерних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. Визначено роль та завдання викладача як керівника навчального процесу, а також чинники, які впливають на якість освіти. Наголошено на перспективі розроблення комплексу завдань із використанням комп'ютерної техніки для формування професійної компетентності майбутніх філологів у ВНЗ.

Изучено влияние компьютерных технологий на процесс компьютеризации образования, который сопровождается внесением корректив в содержание технологий обучения вследствие существенных изменений в педагогической теории и практике учебно-воспитательного процесса. Рассмотрены преимущества и недостатки использования информационно-компьютерных технологий в процессе формирования профессиональной компетентности будущих филологов. Определены роль и задания преподавателя как руководителя учебного процесса, а также факторы, влияющие на качество образования. Обозначены перспективы разработки комплекса заданий с использованием компьютерной техники для формирования профессиональной компетентности будущих филологов в ВУЗ.

The topicality of the article is in observing the influence of computer technologies on the process of computerization of education, which is characterized by making corrections in the content of teaching technologies, taking into account important changes in theory and practice of teaching in the training-educational process. The aim of the article is highlighting of advantages and disadvantages of using information-and-computer technologies in the process of formation of future philologists' professional competence. Roles and tasks of a lecturer as a head of the educational process as well as factors, which characterize the quality of education are defined in the article. Perspectives of working out a complex of tasks which presuppose using computer appliances to form future philologists' professional competence in higher educational establishments are suggested in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ш. р30-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Данилюк С. С. 
Особливості використання інтернет-технології "блог" у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів [Електронний ресурс] / С. С. Данилюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 3. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/682/507

Актуальність статті полягає у вивченні впливу комп'ютерних технологій на процес комп'ютеризації освіти, котрий супроводжується внесенням коректив у зміст технологій навчання внаслідок суттєвих змін у педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу. Досліджено процес формування професійної компетентності майбутніх філологів за допомогою використання такої Інтернет-технології, як блог. Увагу закцентовано на проблемі визначення цієї Інтернет-технології і її сутності у навчальному процесі. Виокремлено низку стійких характеристик блогів й описано виконувані блогами функції, побудовано типологію блогів.

Актуальность статьи заключается в изучении влияния компьютерных технологий на процесс компьютеризации образования, который сопровождается внесением корректив в содержание технологий обучения вследствие существенных изменений в педагогической теории и практике учебно-воспитательного процесса. Исследован процесс формирования профессиональной компетентности будущих филологов посредством использования такой Интернет-технологии, как блог. Внимание акцентировано на проблеме определения этой Интернет-технологии и ее сущности в учебном процессе. Выделен ряд устойчивых характеристик блогов и описаны выполняемые блогами функции, построена типология блогов.

The topicality of the article is in studying the effect of computer technologies in the process of computerization of education, which is accompanied by making corrections in the content of learning technologies as a result of significant changes in the pedagogical theory and practice of the process of teaching and upbringing. The aim of this paper is investigation of the process of formation of future philologists' professional competence through the usage of such Internet technologies as a blog. The article deals with highlighting of formation of future philologists' professional competence in the aspect of usage in the educational process of such Internet technology as a blog. Attention is focused on the problem of defining this Internet technology and its essence in the educational process. A set of characteristic features of blogs is singled in the paper as well as functions performed by blogs are described in it. In addition, the typology of blogs is suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Данилюк С. С. 
Педагогічні засади формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій [Електронний ресурс] / С. С. Данилюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/702/525

Актуальність статті полягає у вивченні педагогічних засад формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-технологій, яке відбувається у процесі комп'ютеризації освіти, що супроводжується внесенням коректив до змісту технологій навчання внаслідок суттєвих змін у педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу. Метою статті є визначення й опис педагогічних засад формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-технологій. Висвітлено основні положення електронної лінгводидактики, яка сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі Інтернет-технологій. Увагу акцентовано на принципах і методах, які є визначальними для електронної лінгводидактики.

Актуальность статьи заключается в изучении педагогических основ формирования профессиональной компетентности будущих филологов средствами Интернет-технологий, которое происходит во время процесса компьютеризации образования, сопровождающегося внесением корректив в содержание технологий обучения вследствие существенных изменений в педагогической теории и практике учебно-воспитательного процесса. Целью статьи является определение и описание педагогических основ формирования профессиональной компетентности будущих филологов средствами Интернет-технологий. Освещены основные положения электронной лингводидактики, способствующей формированию профессиональной компетентности будущих филологов в аспекте использования в образовательном процессе Интернет-технологий. Внимание акцентовано на принципах и методах, которые являются определяющими для электронной лингводидактики.

The topicality of the article is in studying pedagogical basics of formation of future philologists' professional competence by means of Internet technologies, which takes place during the process of computerization of education, and which is accompanied by making corrections in the content of learning technologies as a result of significant changes in the pedagogical theory and practice of the process of teaching and upbringing. The aim of this paper is defining and description of pedagogical basicsof formation of future philologists' professional competence by means of Internet technologies. The article deals with highlighting of basic items of electronic linguodidactics, which helps to form future philologists' professional competence in the aspect of usage in the educational process Internet technologies. Attention is focused on principles and methods, which are the most characteristic of electronic linguodidactics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Данилюк С. С. 
Лінгвістичні засади формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій [Електронний ресурс] / С. С. Данилюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/720/562

Розкрито теоретико-лінгвістичні аспекти формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-технологій з урахуванням вимог сучасної електронної лінгводидактики. Висвітленню основні положення електронної лінгводидактики, яка сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті використання в едукаційному процесі Інтернет-технологій. Увагу також акцентовано на описі комунікативного середовища Інтернету.

Раскрыты лингвистические основы формирования профессиональной компетентности будущих филологов средствами Интернет-технологий с учётом требований современной электронной лингводидактики. Освещены основные положения электронной лингводидактики, способствующей формированию профессиональной компетентности будущих филологов в аспекте использования в образовательном процессе Интернет-технологий. Внимание также акцентировано на описании коммуникативной среды Интернета.

The topicality of the article is in studying linguistic basics of formation of future philologists' professional competence by means of Internet technologies taking into account the requirements of modern electronic Linguodidactics. The aim of this paper is defining and description of linguistic basics of formation of future philologists' professional competence by means of Internet technologies. The article deals with highlighting of basic items of electronic linguodidactics, which helps to form future philologists' professional competence in the aspect of using Internet technologies in the educational process. Attention is also focused on the description of the communicative medium of Internet.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Данилюк С. С. 
Особливості дотримання основних принципів електронної лінгводидактики у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів / С. С. Данилюк // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 60-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено особливості дотримання основних принципів електронної лінгводидактики у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. Наведено перелік визначальних для електронної лінгводидактики принципів організації едукаційного процесу. Відображено практичну реалізацію кожного з виокремлених принципів в організації навчального процесу за допомогою електронних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського