Зіноватна О. М. Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики / О. М. Зіноватна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 158-163. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано особливості мовної освіти у США з урахуванням соціокультурних, соціолінгвістичних і лінгвопсихологічних факторів. США розкрито як монолінгвальне суспільство з багатими мовними ресурсами у вигляді батьківських мов іммігрантів. Розглянуто також мовну політику стосовно англійської як другої мови та чинники, що впливають на іншомовну освіту, зокрема на популярність окремих іноземних мов. Проанализированы особенности языкового образования в США с учетом социокультурных, социолингвистических и лингвопсихологических факторов. США раскрыты как монолингвальное общество с богатыми языковыми ресурсами в виде языков наследия иммигрантов. Также рассмотрена языковая политика касательно английского как второго языка и факторы, которые влияют на изучение других языков, особенно на популярность отдельных иностранных языков. The article analyses language education in the USA from sociocultural and sociolinguistic perspective. The U.S. is characterized as a monolingual society with heritage languages as rich linguistic resources. It also reveals language policy in terms ofEnglish as a second language and the factors which influence foreign language education, foreign language fad in particular. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
|