Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Крупський Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Крупський Я. В. 
Перевірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Крупський. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 21 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/612/482

Описано основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримано результати проведеного експерименту, що вказує на ефективність впровадження розробленої методики використання системи комп'ютерної алгебри Maple у вигляді навчальних Maple-тренажерів для підвищення мотивації учасників навчально-виховного процесу, встановлення зворотного зв'язку з кожним студентом на визначених етапах навчання, а також для розвитку практичних компетентностей з вищої математики студентів технічних спеціальностей.

Описаны основные этапы и содержание педагогического эксперимента по использованию учебных Maple-тренажеров для организации самостоятельной работы студентов технических специальностей. Полученные результаты проведенного эксперимента указывают на эффективность внедрения разработанной методики использования системы компьютерной алгебры Maple в виде учебных Maple-тренажеров для повышения мотивации участников учебно-воспитательного процесса, установление обратной связи с каждым студентом на определенных этапах обучения, а также для развития практических компетенций по высшей математике студентов технических специальностей.

The article describes the main stages and content of pedagogical experiment on the use of educational Maple-simulators for the organization of independent work of students of technical specialties. The results of the experiment show the effectiveness of the implementation of our methods using computer algebra system Maple as Maple-training simulators to increase the motivation of participants in the educational process, the establishment of feedback from each student at certain stages of training andpractical competencies development on higher mathematics of students of technical specialties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михалевич В. М. 
Розвиток системи Maple у навчанні вищої математики майбутніх інженерів-механіків : монографія / В. М. Михалевич, Я. В. Крупський; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2013. - 235 c. - Бібліогр.: с. 207-235 - укp.

Розглянуто питання формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-механіків. Запропоновано новий підхід до формування мотивів навчання, який грунтується на включенні у навчальний процес матеріалів з історії науки. Розкрито методичну систему впровадження історичних матеріалів у навчальний процес з метою підвищення рівня мотивації студентів. Одержано комплекс методичних рекомендацій щодо підвищення рівня мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крупський Я. В. 
Розвиток системи Maple у навчанні вищої математики майбутніх інженерів-механіків : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / Я. В. Крупський; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розроблено концепцію адаптації СКМ Maple для навчання вищої математики студентів технічних спеціальностей через створення навчальних тренажерів для автоматизованого відтворення покрокового ходу розв'язання типових математичних задач. Розроблено модель використання указаних тренажерів і теоретично обгрунтовано методику адаптації та використання системи Maple у навчанні вищої математики майбутніх інженерів-механіків. Обгрунтовано поняття "типова задача вищої математики", "навчальний Maple-тренажер". Уточнено модель навчального процесу шляхом вбудовування навчальних тренажерів у традиційні технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михалевич В. М. 
Математичні моделі генерування завдань з інтегрування частинами невизначених інтегралів / В. М. Михалевич, Я. В. Крупський, О. І. Шевчук // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 1. - С. 116-122. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розроблено методику для генерування в середовищі системи Maple завдань із інтегрування частинами невизначених інтегралів. Методика включає створення та аналіз засобами системи символьних обчислень бази даних із типових прикладів, розробку математичної моделі та її програмну реалізацію в середовищі Maple. Наведено результати перевірки ефективності розробленого генератора.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михалевич В. М. 
Генерування невироджених задач лінійного програмування довільної розмірності / В. М. Михалевич, Я. В. Крупський, О. В. Михалевич // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано наявні методики генерування задач лінійного програмування на предмет появи вироджених задач. Створено математичну модель для генерування задач лінійного програмування довільної розмірності з непустою множиною опорних розв'язків та існуванням розв'язку. Розроблено алгоритм та його програмну реалізацію для генерування в середовищі системи Maple завдань з указаного типу задач лінійного програмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Михалевич В. М. 
Організація самостійної роботи студентів шляхом використання системи комп'ютерної математики Maple / В. М. Михалевич, Я. В. Крупський, О. І. Тютюнник // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2014. - № 3. - С. 114-118. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано концепцію адаптації СКМ Maple до навчання вищої математики та математичного програмування шляхом створення навчальних Maple-тренажерів (НМТ). Розроблено теоретичні та методичні засади створення нового типу навчальних задач, а також висвітлено створення, на основі розроблених НМТ, навчальних задач з лінійного програмування нового типу, в яких значна частина арифметичних обчислень виконується НМТ автоматично.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Михалевич В. М. 
Використання СКМ MAPLE для проектування навчальних задач із застосуванням симплекс-методу / В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник, Я. В. Крупський // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2017. - № 1. - С. 106-117. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розв'язання традиційної навчальної задачі лінійного програмування за допомогою симплексметоду передбачає виконання громіздких, однотипних арифметичних обчислень і записів. Такі дії потребують багато часу, призводять до швидкої втоми студента і мають невисокий рівень наочності, зумовлений вимушеним використанням схематизованного подання результатів розв'язання задачі. Все це ускладнює достатньо глибоке усвідомлення студентами основних понять та ідей, покладених в основу симплекс-методу. Для усунення зазначених недоліків спроектовано нову навчальну задачу, в якій модифіковано способи дій суб'єктів навчання під час її розв'язання. Вказану задачу спроектовано з урахуванням низки дидактичних принципів на основі створення в середовищі системи комп'ютерної математики навчального тренажера.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.111

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського