Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Стучинська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Чалий О. В. 
Медична і біологічна фізика : Підруч. для студ. Т. 1 / О. В. Чалий, Б. Т. Агапов, А. В. Меленєвська, М. І. Мурашко, Н. Ф. Радченко, Н. В. Стучинська, Я. В. Цехмістер; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К. : ЗАТ "ВІПОЛ", 1999. - 424 c. - Библиогр.: с. 412-415 - укp.

Викладено найважливіші аспекти медичної та біологічної фізики, медичної апаратури, математичної обробки медико-біологічної інформації та застосувань комп'ютерів у медицині. Розглянуто механічні властивості біологічних тканин, механічні коливання та хвилі, елементи фізики слуху, основи аудіометрії, електростатики. Висвітлено природу постійного струму, магнітного поля, електромагнітних хвиль і коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.0 я73 + Е70*71 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стучинська Н. В. 
Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Стучинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 40 c. - укp.

Запропоновано відкриту та гнучку дидактичну систему вивчення фізико-математичних дисциплін у медичному ВНЗ, засновану на фундаментальній і професійній підготовці майбутніх лікарів і фармацевтів. На підставі історико-генезисного аналізу здійснено періодизацію етапів становлення фізичної освіти у даних ВНЗ. Проаналізовано концепції вивчення фізико-математичних дисциплін у зарубіжних країнах. Розроблено модель навчальної діяльності з трирівневою ієрархічною структурою. Обгрунтовано принципи модульного конструювання інтегрованої навчальної дисципліни "Медична та біологічна фізика". Розроблено принципи організації самостійної навчальної діяльності студентів з використанням проектної технології. Удосконалено систему діагностування навчальних досягнень студента. За результатами дослідно-експериментальної апробації доведено ефективність наведеної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стучинська Н. В. 
Навчання медичної і біологічної фізики засобами ІКТ: аналіз досвіду [Електронний ресурс] / Н. В. Стучинська. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/763/571

Проаналізовано досвід навчання медичної та біологічної фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Зазначено, що упродовж трьох років проводилася апробація вперше розробленого методичного комплексу, який охоплює всі види навчальних занять з медичної та біологічної фізики й базується на системному використанні ІКТ. Дослідження ефективності проводилися за трьома основними напрямками: формування предметних компетентностей з фізики, формування фахових компетентностей майбутніх лікарів та ергономічність методики навчання. Основну увагу зосереджено на особливостях використання мультимедійної системи лекційного курсу й інтерактивної системи лабораторних занять з медичної і біологічної фізики. Зроблено висновки стосовно важливості змін у мотиваційному, змістовому та процесуальному компонентах навчальної діяльності за системного використання ІКТ.

Проанализирован опыт обучения медицинской и биологической физики средствами информационно коммуникационных технологий (ИКТ). Отмечено, что в течении трех лет проводилась апробация впервые разработанного методического комплекса, охватывающего все виды учебных занятий по медицинской и биологической физике и базирующегося на системном использовании ИКТ. Эффективность обучения определялась по трем основным направлениям: формирование предметных компетентностей по физике, формирование профессионально ориентированных компетентностей будущего врача, эргономичность методики обучения. Основное внимание сосредоточено на исследовании особенностей использования мультимедийной системы лекционного курса "Медицинская и биологическая физика" для будущих врачей и интерактивной системы лабораторных занятий. Сделаны выводы относительно важности изменений в мотивационном, содержательном и процессуальном компонентах учебной деятельности при системном использовании информационно-коммуникационных технологий.

The article devoted to the problem of implementation of methodical system of medical and biological physics education by facilities of information and communication technologies. Methodical system includes all types of training sessions, and regulatesstudents self-study. Main attention in the article is concentrated on research of multimedia lecture system implementations peculiarities and interactive system of laboratory classes of course "Medical and Biological Physics" for future doctors. The classification of computer models used in the laboratory workshop. Made conclusions regarding changes in motivational, factual and procedural components of educational activity in systemic use of information and communication technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ляшенко О. І. 
Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 29-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На прикладі вивчення дисциплін фізико-математичного циклу у медичному ВНЗ розглянуто науково обгрунтовані засоби педагогічного оцінювання та стандартизованих процедур, які є надійним стимулом підвищення пізнавальної активності студентів.

На примере изучения дисциплин физико-математического цикла в медицинском ВУЗ рассмотрены научно обоснованные способы педагогического оценивания и стандартизированных процедур, являющиеся надежным стимулом повышения познавательной активности студентов.

In the article author examine scientifically grounded methods of the pedagogical assessment and standardized procedures as reliable stimulus of the raising of the cognitive activity of students by the example of studying of disciplines of the physics and mathematics cycle at the medical university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стучинська Н. В. 
Психологічні засади організації особистісно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ / Н. В. Стучинська // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2. - С. 44-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проанализировано личностно ориентированное обучение как одно из условий реализации основных принципов образовательной реформы; рассмотрены его тенденции и задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стучинська Н. В. 
Формування предметних компетентностей з фізики та хімії при вивченні поверхневих явищ та їх ролі у медико-біологічних процесах / Н. В. Стучинська, Т. А. Лисенко // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 97-108. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему інтеграції знань з фізики та хімії у процесі вивчення поверхневих явищ у системі медичної освіти. Визначено основні змістові лінії теми та показано їх роль у процесі формування фахових компетентностей майбутнього лікаря. Проаналізовано підходи до забезпечення цілісності знань майбутніх спеціалістів, єдності інтерпретації основних положень, узгодження категоріально-понятійного апарату та збалансованості навчального плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-3 + В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Медична та біологічна фізика : підруч. для студентів мед. ВНЗ III - IV рівнів акредитації / О. В. Чалий, Я. В. Цехмістер, Б. Т. Агапов, К. О. Чалий, Н. В. Стучинська, А. В. Меленевська, М. І. Мурашко, О. І. Олійник, Н. Ф. Радченко; ред.: О. В. Чалий. - 2-ге вид. - Вінниця : Нова Кн., 2017. - 526 c. - (Нац. підруч.). - укp.

Висвітлено найважливіші аспекти математичної обробки медико-біологічної інформації, біологічної та медичної фізики. Розглянуто елементи диференціального й інтегрального числення, а також поняття про диференціальні рівняння. Викладено основні положення теорії ймовірностей і математичної статистики. Описано механічні властивості біологічних тканин. Подано інформацію про течію в'язких рідин у біологічних системах, механічні коливання, механічні хвилі, акустику, будову та властивості біологічних мембран, біологічні потенціали. Увагу приділено явищу електропровідності біологічних тканин, магнітним властивостям речовини та тканин організму. Наведено класифікацію електронної медичної апаратури. Викладено фізичні основи оптичної мікроскопії, рефрактометрії та поляриметрії, фізичні основи термографії, закони теплового випромінювання, а також елементи квантової механіки. Розкрито особливості випромінювання та поглинання енергії атомами і молекулами, природи рентгенівських променів і методів їх одержання. Розглянуто первинні фізичні механізми взаємодії рентгенівського випромінювання з речовиною, первинні механізми дії радіоактивного випромінювання та потоків частинок на речовину.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*71 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рева Т. Д. 
Стан і перспективи розвитку національної вищої фармацевтичної освіти / Т. Д. Рева, І. В. Ніженковська, Н. В. Стучинська, О. М. Чхало // Мед. перспективи. - 2020. - 25, № 2. - С. 19-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Рассмотрены материалы съезда фармацевтов и международных конгрессов по фармации, а именно вопрос достижения качественного фармацевтического образования. Приведены соображения относительно процесса надлежащей подготовки специалиста фармацевтического сектора в соответствии с актуальными запросами государства и общества, предложена модель профессионального фармацевтического образования. По мнению авторов статьи, реализация качества образования в Украине требует, во-первых, профессионально образованных работников фармацевтического сектора отрасли здравоохранения; во-вторых, надлежащей академической и университетской инфраструктуры по подготовке будущих специалистов в системе высшего фармацевтического образования; в-третьих, обеспечения высокого качества высшего фармацевтического образования на основе внедрения компетентностного подхода и учета международного опыта развития фармации. Усиление значимости фармацевтической отрасли в Украине напрямую связано с качеством подготовки специалистов по фармации, непрерывным совершенствованием содержания их образования, введением новых образовательных технологий, адаптацией высшего фармацевтического образования к европейским стандартам. Важным условием, по мнению авторов, является обеспечение эффективности профессиональной подготовки будущих фармацевтов в отечественной системе высшего фармацевтического образования, что заключается в нижеследующем: во-первых, учет запросов общества к уровню предоставления услуг в сфере здравоохранения, профилактики заболеваний; во-вторых, имплементация продуктивного мирового опыта по вопросам внедрения стандартов обслуживания клиентов. Определены перспективы развития национального высшего фармацевтического образования, а именно: утверждение этических основ подготовки магистров фармации в системе высшего фармацевтического образования; ориентированность на европейские стандарты фармации, основой которых являются высокие стандарты обслуживания клиентов; совершенствование содержания образования фармацевтов с учетом развития отечественного фармацевтического производства; обеспечение развития клинического направления в системе подготовки фармацевтов общего профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського