Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Третьякова К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Третьякова К. В. 
Етимологія та семантика латинських омонімічних іменників : автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.14 / К. В. Третьякова; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто етимологічні та структурно-семантичні особливості латинських омонімів. Досліджено понад 750 омонімічних апелятивів і онімів, зокрема, антропонімів і топонімів. Визначено основні періоди розвитку омоніміки, викладено причини її появи, проаналізовано відомі критерії диференціації полісемії та омонімії. Висвітлено класифікаційні засади для аналізу омонімічних утворень, встановлено основні принципи їх творення, запроповано власне визначення лексичних омонімів. Розглянуто найпродуктивніші джерела різноетимонних етимологічних омонімів латинської мови, причиною появи яких є фонетична конвергенція та фонетична адаптація запозичених слів, а також одноетимонних семантичних омонімів, утворених у результаті різко дивергентного розвитку та спеціалізації значень полісемантичного слова. Визначено суть словотвірних омонімів і шляхи їх творення. Розглянуто семантичні можливості власних імен (антропонів і топонімів) вступати в омонімічні відношення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш146.1-315.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Третьякова К. 
Джерела лексичної омонімії в латинській мові / К. Третьякова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2002. - Вип. 10. - С. 217-222. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Традиційними у мовознавстві є 3 шляхи виникнення омонімів: фонетична конвергенція, тобто співпадіння фонетично різних слів; семантична дивергенція - розпад значень первісно полісемічного слова; запозичення. Фонетичні процеси, які сприяли виникненню омонімів в мові (монофтонгізація дифтонгів, спрощення груп приголосних, синкопа, асиміляція), відбувались повільно та поступово. Як наслідок дії цих фонетичних законів латинська мова збагатилась певною кількістю омонімічних лексем. Семантична дивергенція носить рідкісний характер, за винятком випадків метафоричного та метонімічного переносів найменування та спеціалізації значень. Найбільш продуктивним був такий шлях творення латинських омонімів як запозичення, внаслідок тривалих тісних контактів із іншими мовами, зокрема грецькою. Для латинської мови були характерні "фонологічні" омоніми та омоніми, які виникли внаслідок еліпсису.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш146.1-315.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Третьякова К. 
Проблема омонімії в античному мовознавстві / К. Третьякова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2005. - Вип. 12. - С. 262-266. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто емпіричну граматику, що грунтується на теоретичних уявленнях про мову, вироблених грецькими філософами. Узагальнено дослідження омонімії в античних авторів як позначення слів, однакових за зовнішньою формою, але різних за змістом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1г(0)323 + Ш145.1-315.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Третьякова К. В.  
Формування самоосвітньої компетенції в процесі вивчення латинської мови / К. В. Третьякова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 96-98. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Відзначено, що самоосвітня компетенція тлумачиться як необхідна основа для успішного розвитку та професійної діяльності молодої людини. Обгрунтовано необхідність інтегрувати дисципліну «Латинська мова» в освітній процес з метою формування професійної самоосвітньої компетенції майбутніх філологів, вчителів іноземних мов.

Указано, что самообразовательная компетенция объясняется как необходимая основа для успешного развития и профессиональной деятельности молодого человека. Обоснована необходимость интегрировать дисциплину «Латинский язык» в образовательный процесс с целью формирования профессиональной самообразовательной компетенции будущих филологов, учителей иностранных языков.

A necessity to integrate Latin into the educational process to form in future philologists, teachers of foreign languages professional self-educational competence is argued in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш145.1-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського