Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Триус Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Жалдак М. І. 
Основи теорії і методів оптимізації : Навч. посіб. для студ. мат. спец. вищ. навч. закл. / М. І. Жалдак, Ю. В. Триус. - Черкаси : Брама-Україна, 2005. - 607 c. - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розглянуто класичні методи знаходження екстремумів функції однієї та багатьох змінних, метод множників Лагранжа. Описано функції та властивості опуклих множин, елементи теорії двоїстості в опуклому програмуванні. Проаналізовано наближені методи одновимірної оптимізації для унімодальних функцій, числові методи безумовної та умовної оптимізації, непрямі та прямі методи стохастичного програмування. Висвітлено загальні принципи побудови керованих систем оптимізації, особливості використання систем комп'ютерної математики та обробки даних для розв'язування екстремальних задач.

Рассмотрены классические методы нахождения экстремумов функции одной и многих сменных, метод множителей Лагранжа. Описаны функции и свойства выпуклых множеств, элементы теории двойственности в выпуклом программировании. Проанализированы приближенные методы одномерной оптимизации для унимодальных функций, численные методы безусловной и условной оптимизации, непрямые и прямые методы стохастического программирования. Освещены общие принципы построения управляемых систем оптимизации, особенности использования систем компьютерной математики и обработки данных для решения экстремальных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173я73 + В192.19я73

Шифр НБУВ: ВА663362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Любченко К. М. 
Елементи математичної логіки з комп'ютерною підтримкою : Посіб. для вчителів / К. М. Любченко, Ю. В. Триус; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2004. - 87 c. - Бібліогр.: с. 73. - укp.

Розглянуто засаду математичної логіки - алгебру висловлювань (АВ). Розкрито суть поняття висловлювання. Запропоновано критерій рівносильності формул, описано основні властивості логічних операцій, а також класи формул АВ. Проаналізовано особливості з'ясування логічної правильності міркувань за допомогою методу резолюцій. Визначено основні можливості програми Master of Logіc.

Рассмотрена основа математической логики - алгебра высказываний (АВ). Раскрыта сущность понятия высказывания. Предложен критерий равносильности формул, описаны основные свойства логических операций, а также классы формул АВ. Проанализированы особенности согласования логической правильности размышлений с помощью метода резолюций. Определены основные возможности программы Master of Logic.


Індекс рубрикатора НБУВ: В121 р(4УКР)21-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Інформаційні технології в освіті, науці і техніці : матеріали V Всеукр. конф. молодих науковців. ІТОНТ-2006, 3 - 5 трав. 2006 р., м. Черкаси / ред.: Ю. В. Триус; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Черкас. держ. технол. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Черкаси, 2006. - 150 c. - укp.

Розглянуто основні напрями розвитку інформаційних технологій і систем, обгрунтовано можливості їх використання у галузях освіти, науки, техніки та сфері управління. Висвітлено питання, пов'язані з комп'ютерним моделюванням фізичних, хімічних, механічних та економічних процесів і застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у практичній діяльності середніх і вищих навчальних закладів. Проаналізовано проблеми формування ефективних методик вивчення комп'ютерних наук та інформатики. Розкрито особливості становлення та використання комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання математики, інформатики, фізики, хімії, біології та інших дисциплін у закладах освіти.

Рассмотрены основные направления развития информационных технологий и систем, обоснованы возможности их использования в отраслях образования, науки, техники и сфере управления. Освещены вопросы, связанные с компьютерным моделированием физичеких, химических, механических и экономичеких процессов и применением информационно-коммуникационных технологий в практической деятельности средних и высших учебных заведений. Проанализированы проблемы формирования эффективных методик изучения компьютерных наук и информатики. Раскрыты особенности становления и использования компьютерно-ориентированных методических систем обучения математике, информатике, физике, химии, биологии и другим дисциплинам в учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР) + З970.4 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Триус Ю. В. 
Комп'ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики : Моногр. / Ю. В. Триус; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси : Брама-Україна, 2005. - 400 c. - Бібліогр.: с. 369-392. - укp.

Розглянуто проблеми та перспективи вищої математичної освіти. Проаналізовано сучасний стан викладання математичних дисциплін у ВНЗ, показано можливості використання інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі, обгрунтовано шляхи подолання негативних явищ у сфері освіти. Встановлено основні тенденції розвитку математики та вищої математичної освіти в інформаційному суспільстві. Проаналізовано існуючі підходи щодо підвищення якості навчання математичних дисциплін у вищій школі. Охарактеризовано фактори соціально-економічного розвитку суспільства на початку XXI ст., показано вплив інформатизації, глобалізації та інтелектуалізації на освітні процеси. Викладено теоретичні положення концепції інформаційного суспільства, показано економічні особливості його формування та розвитку. Розроблено науково-педагогічні засади створення, впровадження та використання комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, встановлено їх позитивний вплив на підвищення ефективності навчального процесу. Запропоновано комп'ютерно-орієнтовану методичну систему навчання курсу "Математичні методи оптимізації" та засоби її реалізації.

Рассмотрены проблемы и перспективы высшего математического образования. Проанализировано современное состояние преподавания математических дисциплин в ВУЗ, показаны возможности использования инновационных педагогических и информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе, обоснованы пути преодоления негативных явлений в сфере образования. Установлены основные тенденции развития математики и высшего математического образования в информационном обществе. Проанализированы существующие подходы к повышению качества обучения математических дисциплин в высшей школе. Охарактеризованы факторы социально-экономического развития общества в начале XXI ст., показано влияние информатизации, глобализации и интеллектуализации на образовательные процессы. Сформулированы теоретические положения концепции информационного общества, показаны экономические особенности его формирования и развития. Разработаны научно-педагогические основы создания, внедрения и использования компьютерно-ориентированных методических систем обучения, установлено их позитивное влияние на повышение эффективности учебного процесса. Предложена компьютерно-ориентированная методическая система обучения курса "Математические методы оптимизации" и средства ее реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Інформаційні технології в освіті, науці і техніці : матеріали VI Всеукр. конф. молодих науковців ІТОНТ - 2008, 5 - 7 трав. 2008 р., Черкаси / ред.: Ю. В. Триус; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Черкас. держ. технол. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Європ. ун-т. - Черкаси, 2008. - 140 c. - укp.

Висвітлено особливості програмного забезпечення інформаційно-комунікаційних технологій, застосування сплайт-функцій для розв'язання задач про згин прямокутних пластин. Проведено комп'ютерне моделювання фізичних і хімічних процесів, моделювання рейтингової оцінки впливу інвестиційної діяльності банку на його конкурентну позицію. Увагу приділено інформаційним технологіям (ІТ) математичного моделювання задач механіки. Описано ІТ у сферах техніки, управління, а також комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. Охарактеризовано проблеми навчання інформатики у середніх навчальних закладах, навчання комп'ютерних наук у ВНЗ. Проаналізовано вплив сучасних ІТ на розвиток логістичних послуг.

Освещены особенности программного обеспечения информационно-коммуникационных технологий, применения сплайт-функций для решения задач о сгибе прямоугольных пластин. Проведено компьютерное моделирование физических и химических процессов, моделирование рейтинговой оценки влияния инвестиционной деятельности банка на его конкурентную позицию. Внимание уделено информационным технологиям (ИТ) математического моделирования задач механики. Описаны ИТ в сферах техники, управления, а также компьютерно-ориентированные системы обучения. Охарактеризованы проблемы обучения информатике в средних учебных заведениях, обучения компьютерных наук в ВУЗ. Проанализировано влияние современных ИТ на развитие логистических услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431(4УКР) + Ч239.9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Триус Ю. В. 
Региональный образовательный портал как основной информационный ресурс поддержки непрерывного и открытого образования / Ю. В. Триус, В. Н. Соловьев, А. А. Сердюк, А. В. Пискун // Управляющие системы и машины. - 2004. - № 4. - С. 74-81. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Сформульовано основні проблеми, пов'язані зі створенням регіональних освітніх порталів, визначено їх роль у побудові ефективної системи регіональної освіти. Описано призначення, основні можливості, структуру, етапи створення, особливості технічної та програмної реалізації освітніх порталів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Триус Ю. В. 
Комп'ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Ю. В. Триус; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 48 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему підвищення якості вищої математичної освіти за умов інформатизації, глобалізації й інтелектуалізації суспільства. З використанням загальних закономірностей і принципів, сучасних підходів і концепції створення, а також комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ) розглянуто інноваційні методи (метод проектів, навчання у співпраці, ситуаційне навчання, продуктивне навчання), обгрунтовано доцільність їх застосування під час навчання математичних дисциплін. Описано структуру та зміст розроблених конкретних комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання зазначених дисциплін, зокрема, методів оптимізації для студентів математичних спеціальностей, методику використання систем комп'ютерної математики під час розв'язування екстремальних задач. Наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих компонентів комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, теоретичні та практичні рекомендації щодо їх впровадження та використання у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Триус Ю. В. 
Оптимізація багатоекстремальних функцій за допомогою гібридних методів у середовищі Matlab R2007A / Ю. В. Триус, В. Ю. Триус // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Приклад. математика. Інформатика. - 2010. - Вип. 172. - С. 104-122. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Розглянуто реалізацію у середовищі Matlab гібридних методів для розв'язування багатоекстремальних неперервних задач безумовної і умовної оптимізації на підставі генетичних алгоритмів. На прикладах розв'язування деяких відомих тестових задач перевірено результативність запропонованого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.14 + З810.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тимченко А. А. 
Інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ : монографія / А. А. Тимченко, Ю. В. Триус, І. В. Стеценко, Л. П. Оксамитна, В. М. Франчук; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси : МакЛаут, 2010. - 299 c. - Бібліогр.: с. 290-299 - укp.

Досліджено проблеми інформатизації ВНЗ за умов кредитно-модульного навчання й інтеграції вищої освіти України у європейський освітній простір. Розглянуто методи та засоби організації контролю навчальної діяльності студентів ВНЗ, структуру та призначення основних компонент інформаційно-аналітичної системи, що забезпечує об'єктивізований контроль та оцінювання навчальних досягнень студентів у середовищі електронного навчання, статистичну обробку результатів різних видів контролю з навчальних дисциплін, а також надає можливість приймати рішення керівникам навчальних підрозділів ВНЗ щодо підвищення ефективності навчального процесу, вдосконалення навчальних програм дисциплін та основних компонент їх методичних систем навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС53079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Триус Ю. В. 
Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін / Ю. В. Триус // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 731. - С. 76-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема вільно поширюваних web-орієнтованих систем комп'ютерної математики та технологій мобільного мавчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поліщук В. 
Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 35-52. - укp.

Зазначено, що для забезпечення ефективного функціонування вищих закладів освіти в Україні за сучасних умов необхідно реорганізувати систему управління освітою, що пов'язано з необхідністю реалізації Болонського процесу в системі освіти в Україні й інтенсифікації діяльності ВНЗ. Акцентовано, що єдиним правильним шляхом такої інтенсифікації є інформатизація системи управління вищими закладами освіти на базі створення автоматизованих інформаційних систем та технологій, які забезпечують вирішення завдань збору, обробки, зберігання й ефективного використання інформації в процесі керування. На прикладі Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького розкрито залежність між контингентом студентів, часткою аудиторного навантаження та середнім навчальним навантаженням на одного викладача за умов, що визначені державними нормативами на формування штатного складу ВНЗ. Визначено ефективність засобів впровадженої в Університеті автоматизованої інформаційної системи управління навчальним навантаженням для формування різних варіантів реалізації навчального процесу, що дозволяє оперативно реагувати на зміни в контингенті студентів, на розширення переліку спеціальностей, перераховувати у разі першої потреби навчальне навантаження у ВНЗ, швидко одержувати всю потрібну для організації якісного навчального процесу інформацію.

Holding the Cherkassy Bohdan Khmel'nits'kyi national university as an example, the authors reveal the interdependence between the students' contingent, the part of the auditorium load and the average instructional load for one teacher under the conditions determined by the state norms pertaining the formation of the authorized staff of the higher educational establishment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тимченко А. А. 
Нові підходи до створення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ / А. А. Тимченко, Ю. В. Триус, Л. П. Оксамитна, І. В. Стеценко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 4. - С. 111-123. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто систему управління навчальним процесом у ВНЗ за умов Болонського процесу, в основі якої знаходиться інформаційно-аналітична система контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів. Процеси управління представлено мережею Петрі, що надає можливість будувати імітаційні моделі навчального процесу та визначати оптимальні параметри управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + З970.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Триус Ю. В. 
Проблеми і перспективи вищої математичної освіти / Ю. В. Триус // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 16-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На підставі дослідження наукових публікацій, опитування думки викладачів математичних дисциплін і студентів математичних та економічних спеціальностей різних університетів України проаналізовано стан і проблеми сучасної вищої математичної освіти. У контексті процесів глобалізації й інформатизації суспільства виділено основні тенденції розвитку математичної освіти та розглянуто деякі шляхи вирішення проблем вищої математичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Триус Ю. В. 
Інформаційно-аналітична система управління навчальним процесом ВНЗ / Ю. В. Триус, І. В. Стеценко, І. В. Герасименко, В. Г. Гриценко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 40-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом ВНЗ, в якій використовуються сучасні методи прийняття рішень та імітаційного моделювання, web-технології. Основними критеріями вибору засобів розробки системи є: відкритість, безкоштовність, простота застосування та незалежність від системного програмного та апаратного забезпечення. Технологія і сама система задовольняє таким вимогам, як: орієнтація на національні й міжнародні стандарти у галузі вищої освіти, дотримання сервіс-орієнтованої архітектури, забезпечення стабільної роботи із значною кількістю користувачів, підтримка чіткого розподілу прав користувачів на одержання та зміни інформаційних ресурсів, забезпечення модульності кінцевого продукту та його здатності до інтеграції в корпоративну інформаційну систему ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Інформаційні технології в освіті, науці і техніці (ІТОНТ-2016) : тези доп. III Міжнар. наук.-практ. конф., 12 - 14 трав. 2016 р., Черкаси / ред.: С. В. Заболотній, А. А. Тимченко, Ю. В. Триус; Черкас. держ. технол. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", НАПН України, Ін-т інформ. технол. і засобів навчання, Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. - Черкаси : ЧДТУ, 2016. - 259 c. - укp. - рус. - англ.

Викладено теоретичні і практичні аспекти створення та оптимізації сучасних інформаційно-комунікаційних систем. Досліджено умови зовнішнього управління інформаційно-комунікативним процесом у системі моніторингу надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру. Розглянуто Бейєсівський підхід побудови моделей в системах підтримки прийняття рішень. Обгрунтовано основні принципи створення інформаційної системи обробки інформації з обігу вантажу на залізничній станції. Проаналізовано можливості програмних засобів обчислювальної гідродинаміки для рішення задач хімічної технології. Охарактеризовано етапи впровадження медичної інформаційної системи "Доктор Елекс" у діяльність медичної установи. Вивчено досвід дистанційного підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ВНЗ. Визначено роль експертизи дистанційного курсу в університеті. Приділено увагу питанням застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні англійської мови в коледжі. Проаналізовано інтернет-месенджери, що можуть бути використаними у процесі навчання учнів старшої школи. Розкрито особливості організації моніторингу навчальної діяльності студентів у системі Moodle.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 я431(0)

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: СО34603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського