Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ярчук Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ярчук Г. В. 
Екологічна парадигма у формуванні світоглядно-моральних цінностей студентів : автореф. дис... канд. філос. наук : 09.00.10 / Г. В. Ярчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено екологічну парадигму та проаналізовано сучасний стан і особливості формування екологічної культури студентської молоді в Україні в період становлення ринкових відносин. Виявлено, що найбільш продуктивними й евристичними є підходи, що базуються на діяльнісній платформі наукового пізнання. З використанням даних підходів виокремлено поняття екологічної культури як сукупність природо-, соціо- та культурозберігальних дій і технологій, що забезпечують стійку рівновагу в системі людина - довкілля, реалізацію людського підходу до здійснення всіх видів людської діяльності, а також сприяє усвідомленню її як теоретичної галузі знань про місце людини в біосфері як істоти, засобами діяльності якої врівноважується життєдіяльність біосфери. Доведено, що у ціннісному значенні "екологічна культура" займає провідне місце у структурі соціокультурних орієнтацій сучасної студентської молоді, яка прагне підпорядкувати її формуванню всі наявні та перспективні можливості навчально-виховного процесу та позанавчальних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.1 + Ю252:Б + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ярчук Г. 
Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 91-97. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Доведено необхідність стимулювання відповідального ставлення до навколишнього середовища за допомогою екологічної освіти й виховання, що полягає у формуванні екологічної особистості з екоцентричним типом свідомості. Розкрито сутність та основні напрями розвитку екологічного світогляду, який є основою раціональної взаємодії людини та природи.

Обоснована необходимость стимулирования ответственного отношения к окружающей среде с помощью экологического образования и воспитания, основная цель которых - формирование экологической личности с экоцентричным типом сознания. Раскрыта сущность и основные направления развития экологического мировоззрения, которое является основой рационального взаимодействия человека и природы.

The need of ecological educatin of individual, its essence and main guidelines is analyzed in the article. The necessity of conviction reduction to the level ideological aims that induce person to activity is also grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.27 + Б1р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Баштовенко О. 
Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 60–65. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Обгрунтовано роль фізичної культури в збереженні й зміцненні здоров’я, забезпеченні високого рівня психофізичної підготовленості, необхідної для використання засобів фізичної культури у формуванні свідомої спрямованості на здоровий спосіб життя. Проведено низку опитувань студентів в основних і спеціальних групах I–III курсів педагогічних ВНЗ за наступними критеріями: морфологічні показники, функціональні показники фізичного розвитку, розумової та фізичної працездатності. Відзначено зростання кількості студентів у спеціальних медичних групах. Сформовано дві групи показників здорового способу життя і мотиваційний блок. Виокремлено показники фізичної підготовленості студентів: відновлення фізичних показників після втоми, рівень фізичного навантаження, оздоровчий ефект фізичних вправ. Висвітлено основні причини низької фізичної підготовки майбутніх фахівців і низького рівня фахової підготовки викладачів фізичних дисциплін.

Обоснована роль физической культуры в сохранении и укреплении здоровья, обеспечении высокого уровня психофизической подготовленности, необходимого для использования средств физической культуры и формирования сознательной направленности здорового образа жизни. Проведен ряд опросов студентов в основных и специальных групах I-III курсов педагогических ВУЗ по следующим критериям: морфологическим показателям, функциональным показателям физического развития, умственной и физической работоспособности. Отмечен рост количества студентов в специальных медицинских группах. Сформированы две группы показателей здорового образа жизни и мотивационный блок. Выделены показатели физической подготовленности студентов: восстановление физических показателей после усталости, уровень физической нагрузки, оздоровительный эффект физических упражнений. Освещены основные причины низкой физической подготовки будущих специалистов и низкого уровня профессиональной подготовки преподавателей физических дисциплин.

The role of physical training in the preservation and strengthening of health, ensuring a high level of psycho-physical fitness required for the use of physical cultureand formation of conscious orientation nazdorovyy lifestyle. A number of surveys of students in basic and special hrupahI-III courses pedagogical higher education institutions on the following criteria: morphological parameters, functional parameters of physical development, mental and physical performance. Marked increase in the number of students in special medical groups. Formed two groups of indicators of a healthy lifestyle and motivational power.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського