Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Львівського університету. Серія педагогічна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 195
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чайка В. 
Аксіологічний компонент структури саморегуляції педагогічної діяльності в системі підготовки майбутнього вчителя / В. Чайка // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 16-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі результатів теоретичного узагальнення й емпіричних матеріалів визначено головні суперечності щодо формування механізмів саморегуляції педагогічної діяльності (СПД), головні типи ціннісних орієнтацій, що детермінують спрямованість професійної саморегуляції. З'ясовано, що структуру СПД становить функціональна взаємодія її компонентів: аксіологічного, прогностичного, дидактико-технологічного й оцінювально-корекційного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартинюк О. 
Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. Мартинюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 25-33. - укp.

Запропоновано програму формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів у процесі вивчення спецкурсу із застосуванням активних методів навчання. Обгрунтовано доцільність втілення професійних цінностей в навчальні дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петрук Г. 
Аналіз теоретичних основ комунікації у контексті професійної підготовки / Г. Петрук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 55-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано наукову літературу в галузі комунікації, визначено поняття "спілкування", "комунікація", "міжособистісна комунікація", розглянуто комунікаційні моделі, акцентовано на комунікаційних проблемах, що потребують вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шеремета О. 
Взаємини Володимира Гнатюка з учителями Західної України / О. Шеремета // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 276-280. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто роль В. Гнатюка у формуванні української національної школи. На підставі епістолярію простежено формування творчих взаємин вченого з учителями Західної України, їх творчі та особисті контакти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д + Ч33(4УКР3)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рибалко Л. 
Взаємодоповнювальний характер аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості / Л. Рибалко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 167-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості та взаємозв'язок аксіологічного й акмеологічного підходів до проблеми самореалізації особистості. Доведено, що реалізація цінностей свідомості, цінностей відношення, цінностей поведінки в системі сприятиме досягненню людиною "акме" - вершини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Костенко Р. 
Взаємозв'язок соціальних цінностей з історичною свідомістю та соціально-історичним досвідом / Р. Костенко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 235-240. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Надано теоретичний аналіз проблеми взаємозв'язку соціальних цінностей (СЦ) із історичною свідомістю (ІС) та соціально-історичним досвідом (СІД). Розглянуто погляди вчених на СІД та ІС. Визначено педагогічні умови формування СЦ майбутніх учителів історії в процесі професійної підготовки, перспективи та завдання подальших досліджень у цьому напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*122.6 + Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Викладання історії у професійному коледжі: значимість навчальної проблеми для студентів / Ю. Колісник-Гуменюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 289-297. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано досвід інтерактивного навчання у процесі викладання історії у вищому навчальному закладі медичного профілю. Систематизовано наукові пошуки педагогів щодо узагальнення досвіду організації пошукового навчання, ділових ігор, дискусій. Висвітлено потенційні можливості проблемних пошукових методів вивчення історії України у студентській аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Саєнко Т. 
Використання здобутків українського народного мистецтва у громадянському вихованні молодого покоління / Т. Саєнко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 212-219. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему громадянського виховання (ГВ) учнів молодшого шкільного віку (УМШВ). Виявлено рівні сформованості ГВ молодших школярів, особливості їх прояву на уроках та у позакласній роботі з образотворчого мистецтва та художньої праці. Визначено можливості українського національного вбрання як засобу ГВ УМШВ. Теоретично обгрунтовано методику ГВ учнів початкової школи в процесі залучення дітей до різних видів творчої діяльності з вивчення мистецтва українського національного костюма; наведено результати експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Щ126.63(4УКР)0р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скучинська Л. 
Використання інтерактивного навчання писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних навчальних закладах / Л. Скучинська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 144-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано використання інтерактивного навчання (ІАН) писемного мовлення в процесі вивчення іноземної мови у вищих немовних навчальних закладах. Розкрито основні принципи, завдання та значення використання ІАН. Зазначено, що ІАН максимально сприяє досягненню однієї з головних цілей навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі - розвитку вмінь вираження думки іноземною мовою як в усній, так і в письмовій формі. Особливу увагу приділено перевірці та взаємоперевірці письмових робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Цудак С. 
Використання медійних засобів у неперервній освіті / С. Цудак // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 255-261. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто значення медійних засобів у неперервній освіті. Акцентовано на ролі комп'ютерних ігор, Інтернету, телевізійних програм у процесі соціалізації дітей та молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ситнікова Ю. 
Висвітлення специфіки формування ціннісних орієнтацій у студенток / Ю. Ситнікова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 282-287. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій у студенток. Значну увагу приділено гендерним відмінностям цього процесу, визначено шляхи його поліпшення. Виокремлено певні етапи такої роботи та запропоновано конкретні засоби її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.3 + Ч481.3 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Роганова М. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема / М. Роганова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 98-103. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що проблеми духовного відродження нашого суспільства є актуальними. Духовне відродження є основою, спираючись на яку можна налагодити міжособові взаємини як усередині держави, так і зі світом у цілому. Розглянуто концепції духовно-моральних цінностей, надано їх класифікацію за основними якостями, проаналізовано їх значення в змісті гуманітарної освіти вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Киричок І. 
Виховання особистості у поглядах викладачів Ніжинського історико-філологічного інституту (1875 - 1917) / І. Киричок // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 324-331. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито педагогічні погляди викладачів Ніжинського історико-філологічного інституту (М. І. Лілєєва, О. Ф. Музиченка, П. О. Заболотського) дореволюційного періоду, які зробили значний внесок у розвиток передової педагогічної науки та практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Марусенко О. 
Виявлення духовно-моральних орієнтирів та ціннісних пріоритетів сучасного студентства / О. Марусенко, Н. Письменна, О. Брежнева, Т. Шклярова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 250-258. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Мета дослідження - виявити головні погляди та тенденції в молодіжному середовищі щодо духовної сфери життя суспільства та ціннісних пріоритетів студентської молоді (СМ). Застосовано метод анкетування та визначення ціннісних пріоритетів за Рокичем. Виявлено, що хоча в більшості випадків серед студентської молоді переважає прагнення до духовних ідеалів життя, в індивідуальній ціннісній ієрархії деякі важливі духовні поняття (краса природи та мистецтва, творчість, альтруїстичні тенденції) посідають непрестижні місця. Тому сьогодні зростає роль виховання саме духовних пріоритетів СМ, її естетичних смаків і потреб, актуалізації прагнення до творчої самореалізації особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Ч481.352 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мацевко-Бекерська Л. 
Гармонійне середовище як дискурс особистісноорієнтованого фахового розвитку студентів / Л. Мацевко-Бекерська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 204-211. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що проблема гармонізації освітнього середовища за умов глобалізованого суспільства набуває нової якості та потребує поглибленого дослідження. У цьому контексті особливе місце належить соціальним ролям викладача та студента, зміні мотивації пізнавальної діяльності. Одним із засобів здійснення ефективної інтелектуальної комунікації є діагностика та корекція самостійної науково-пошукової діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Турська Д. 
Гімназійне навчання у Польщі: втрачений шанс реформи? / Д. Турська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 245-254. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано деякі аспекти гімназійного навчання у контексті реформи системи шкільної освіти в Польщі. Наведено результати експериментального дослідження щодо впровадження гімназійного навчання та його ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Максимець М. 
Головні концептуальні підходи до проблеми професійного становлення молодого вчителя / М. Максимець // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 75-83. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У контексті теоретико-методологічних засад наукового дослідження з'ясовано сутність ключового поняття "молодий вчитель" та розглянуто головні концептуальні підходи до трактування сутності професійного становлення молодого вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гурнікевич Я. 
Громадянська освіта у Польщі, здійснювана через Інтернет (на прикладі центру громадянської освіти) / Я. Гурнікевич, Ю. Плиска // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що громадянська освіта у Польщі набула важливого значення завдяки системним змінам і зростаючим технічним можливостям. Люди одержали змогу вільно визначати власні потреби та прагнення, бажання та наміри, більшу свободу діяльності, відповідно значно розширився зміст раніше визначеного поняття "громадянська активність". Особливо активними учасниками суспільного життя стали студенти, діяльність яких пов'язана з ідеалами громадянської демократії. У Польщі такий студентський рух добре розвинено, він збагачений як власним кількарічним досвідом, так і досвідом інших країн, із якими налагоджено зв'язки з подібних ініціатив. Інтернет становить окрему платформу обміну матеріалами, пов'язаними з суспільною діяльністю студентів, з метою демократизації щоденного життя, взаємної комунікації, а також реалізації своїх задумів і починань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бєлан Г. 
Громадянське виховання молоді в науково-педагогічному доробку О. Кониського / Г. Бєлан // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 332-337. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто погляди видатного українського просвітника та педагога Олександра Яковича Кониського на сутність, зміст і засоби громадянського виховання української молоді за умов складних і важливих суспільно-громадських змін другої половини XIX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 + Ч33(4УКР)5-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузик В. 
Громадянське виховання молоді в скаутських організаціях / В. Кузик // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 195-203. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто зміст громадянського виховання (ГВ) в скаутських організаціях Європи другої половини ХХ ст. На підставі аналізу змісту ГВ зроблено висновки та окреслено перспективні напрямки подальших досліджень цієї тематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського