Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=Я-ИДЕАЛЬНОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Россильна А. М. 
Емпіричне дослідження рівня конгруентності, емпатійного розуміння та емоційного вивільнення у клієнт-центрованій психотерапії / А. М. Россильна // Психіч. здоров'я. - 2006. - № 2. - С. 50-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Приведены ход и результаты эмпирического исследования уровня конгруэнтности-инконгруэнтности психотерапевта, его эмпатийного понимания клиента и эмоционального высвобождения как результата психотерапевтической работы.


Ключ. слова: конгруэнтность, эмпатия, феноменальное поле, психосемантика, каузальность, я-реальное, я-идеальное, эмоциональное высвобождение
Індекс рубрикатора НБУВ: Р357 + Ю948.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вовнянко Т. А. 
Особливості аутоагресивної поведінки в юнацькому віці / Т. А. Вовнянко // Наука і освіта. - 2008. - № 7. - С. 37-41. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано окремі результати дослідження аутоагресії в юнацькому віці. З'ясовано, що суттєві відмінності між Я-реальним і Я-ідеальним є характерною ознакою структури Я-образу осіб із високим рівнем аутоагресивної поведінки.

Представлены отдельные результаты исследования аутоагрессии в юношеском возрасте. Установлено, что существенные отличия между Я-реальным и Я-идеальным являются характерной чертой структуры Я-образа личностей с высоким уровнем аутоагрессивного поведения.

It is demonstrated some results of research on self-aggression in juvenile age. It is proved that distinguishing capacity of a young person with a high level of self- aggression is determined by a significant distinction between a real self and an ideal self


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937-953.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бех І. Д. 
Рефлексивно-експліцитний метод у формуванні морально стійкої особистості / І. Д. Бех // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - рус.

Розглянуто розвивальний виховний метод, сутністю якого є орієнтація на позитивний поведінковий досвід особистості як змістової основи розгортання процесу становлення моральних цінностей. Розкрито операційну структуру реалізації цього методу: вибір суб’єкт-суб’єктних дій як основи моральної цінності; психологічні механізми процесу виховання чесності; вплив чесності на Я-доброцентроване учня; дія чесності на Я-егоцентроване учня; емоційне переживання чесності людиною, на яку спрямовано відповідну моральну дію; вплив чесності на спільне життя мікросоціуму; чесність в її найвищому розумінні; осмислення неправдивості в теоретичному та прикладному аспектах. Названо основні ціннісні настанови досягнення результативності рефлексивно-експліцитного методу в шкільному колективі: орієнтація на благородні складники моральної структури вихованця, довіра вихованцеві, орієнтація на пов’язування виховних дій із самоповагою учня. Констатовано, що використання виховного імперативу "ти зобов’язаний" необхідне на заключному етапі внутрішньої моральної самодіяльності учня.

Рассмотрен развивающий воспитательный метод, сущностью которого является ориентация на положительный поведенческий опыт личности как содержательной основы развертывания процесса становления моральных ценностей. Раскрыта операционная структура реализации данного метода: выбор субъект-субъектных действий как основы моральной ценности, психологический механизм процесса воспитания честности, влияние честности на Я-доброцентрированное ученика; действие честности на Я-эгоцентророванное ученика; эмоциональное переживание честности человеком, на которого направлено соответствующее моральное действие, влияние честности на совместную жизнь микросоциума; честность в ее высшем мировоззренческом смысле; осмысление неправдивости в теоретическом и прикладном аспектах. Названы основные ценностные установки достижения результативности рефлексивно-эксплицитного метода в школьном коллективе: ориентация на благородные составляющие моральной структуры воспитанника, доверие питомцу, ориентация на взаимодействие воспитательных действий с самоуважением ученика. Констатировано, что использование воспитательного императива "ты обязан" необходимо на заключительном этапе внутренней нравственной самодеятельности ученика.

The article is devoted to the creation of developmental educational method, which appeals to the positive experience of personality as a meaningful basis of development of reflexive-explicit process of generation of spiritual values. Operational structure of realization of the proposed method is discovered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського