Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Семенюк Т. В. 
Науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи за модульно-розвивального навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. В. Семенюк; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 19 c. - укp.

Подано концептуальну модель граф-схем як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування діяльності вчителів та учнів. Визначено технологічну модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, а також теоретично обгрунтовано дидактичні засади (принципи, технологію і досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі та місця граф-схем під час модульно-розвивального навчання як певного етапу проведення дидактичного експерименту за темою "Школа Розуміння", та проаналізовано результати науково-методичної експертизи якості граф-схем, їх вплив на інтелектуальний та особистісний розвиток учнів, педагогічну майстерність вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Терещенко Н. М. 
Формування у підлітків готовності до самоосвіти в умовах модульного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. М. Терещенко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта школяра" та "готовність до самоосвіти", а також визначено основні критерії, зміст і методи діагностики рівнів готовності учнів до самоосвіти. Встановлено, що сприятливі можливості для її розв'язання створює модульна організація навчання. За умов використання модульної технології закладаються підвалини розвитку у школярів потреби у самоосвіті, формуванні умінь і навичок пізнавальної діяльності, а також удосконалюється уміння застосовувати набуті шляхом самоосвіти знання у різноманітних життєвих ситуаціях та у процесі подальшого навчання і самонавчання. Наведено методику використання таких особливостей модульного навчання, як відкритість, варіативність, гнучкість, які дозволяють доповнити модульні програми, сценарії навчальних модулів, міні-підручники матеріалами, стимулюючими розвиток потреби у самоосвіті. Експериментально доведено, що звернення до модульної технології дає можливість на всіх етапах навчального модуля досягти поступового підвищення самостійного, творчого характеру пізнавальної діяльності підлітків. Значну увагу приділено формуванню у школярів умінь і навичок самоосвіти за допомогою систематичного тестування, розвитку здатності до рефлексії, самооцінки і самоконтролю, гармонізації системи адаптації підлітків до самоосвіти, а також забезпеченню поступового підвищення рівня готовності до неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гудима О. Ю. 
Управління самостійною пізнавальною діяльністю учнів основної школи в умовах модульної організації навчального процесу / О. Ю. Гудима // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 206-210. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

З використанням значного масиву вітчизняної та зарубіжної наукової літератури висвітлено проблему управління самостійною пізнавальною діяльністю учнів основної школи за умов модульної організації навчального процесу.

С использованием значительного массива отечественной и зарубежной научной литературы освещена проблема управления самостоятельной познавательной деятельностью учащихся основной школы в условиях модульной организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рябова В. О. 
Порівняльна ефективність модульних технологій навчання в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. О. Рябова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто сучасний стан технологічного забезпечення освітнього процесу, охарактеризовано зарубіжні та вітчизняні версії модульного навчання, а також описано модель трирівневої технологічної організації педагогічних взаємин у класі (змістовий, організаційний і метасистемний модулі). Проведено теоретичне та експериментальне дослідне порівняння ефективності цілісних модульних технологій навчання за набором взаємозалежних параметрів, критеріїв, показників і методів системного дидактичного пізнання. Доцільність модульних технологій доведено емпіричними і тестовими засобами комплексного дослідження, що вказують на зростання дидактичної компетентності учителів і культурний розвиток учнів модульних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Засоби реалізації сучасних технологій навчання / ред.: В. М. Манакін. - Кіровоград, 2001. - 180 с. - (Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В.Винниченка. Сер. Пед. науки; Вип. 38). - укp.

Розглянуто формування в учнів початкових класів загальнопізнавальних умінь та навичок як компонента їх критичного мислення на підставі розвитку вміння аудіювати. Розкрито сутність критичного мислення як важливого компонента розвиваючого навчання та особливості його формування у молодших школярів. Висвітлено питання навчання англійського писемного мовлення школярів початкової школи з поглибленим вивченням англійської мови. Наведено результати експериментального навчання, що складається з етапів ознайомлення, керованого, контрольованого та вільного письма з подальшою організацією листування в межах групи. Акцентовано увагу на важливих питаннях удосконалення методичної роботи у сучасній загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Журавльова І. І. 
Використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання / І. І. Журавльова // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Показано, що впровадження сучасних інформаційних технологій в освіту оптимізує навчальний процес і дозволяє процесу спілкування між учителем та учнем бути незалежним від часу та відстані. Розглянуто україномовне програмне забезпечення "Прометей - 3", призначене для організації процесу дистанційного навчання, контролю та створення електронних навчальних посібників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коміссаров В. О. 
Соціально-культурний простір експериментальної школи / В. О. Коміссаров. - Т. : Екон. думка, 2002. - 144 c. - Бібліогр.: 279 назв. - укp.

Проаналізовано проблематику наукового осмислення, проектування та експериментального впровадження соціально-культурного простору загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито теоретичні, методологічні та методичні засади функціонування експериментальної школи модульно-розвиваючого типу, яка реалізує соціокультурну модель змістового наповнення, організації та психосоціального характеру ментально зорієнтованого освітнього процесу. Доведено ефективність інноваційної системи навчання, що здійснювалась за програмою дослідно-пошукової роботи "Школа здібностей", за сукупністю параметрів, показників та ознак налагодження безперервної розвивальної взаємодії, а також паритетної освітньої діяльності вчителя і учнів, динаміки розумового та особистісного розвитку школярів.

Проанализирована проблематика научного осмысления, проектирования и экспериментального внедрения социально-культурного пространства общеобразовательных учебных заведений. Раскрыты теоретические, методологические и методические основы функционирования экспериментальной школы модульно-развивающего типа, реализующей социокультурную модель содержательного наполнения, организации и психосоциального характера ментально ориентированного образовательного процесса. Доказана эффективность инновационной системы обучения, которая осуществлялась с помощью программы опытно-поисковой работы "Школа способностей", по совокупности параметров, показателей и свойств налаживания беспрерывного развивающего взаимодействия и паритетной образовательной деятельности учителя и учеников, динамики умственного и личностного развития школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лазарєва О. М. 
Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Лазарєва; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 21 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано концепцію модульної технології організації самостійної творчої діяльності учнів старшої школи як цілісного, завершеного процесу. Розкрито зміст і структуру модульного навчання в аспекті головної її функції - стимулювання самостійної пізнавально-творчої діяльності учнів. На підставі теорії евристичного навчання розглянуто характеристику пізнавально-творчих робіт як основного освітнього продукту школярів. Доведено, що модульне навчання є інноваційною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка створює додаткові можливості для вдосконалення самостійної пізнавально-творчої роботи учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Семенюк Т. В. 
Модульно-розвивальне навчання: науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів : Моногр. / Т. В. Семенюк. - Житомир, 2003. - 253 c. - Бібліогр.: 246 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження нових технологій освіти у навчально-виховний процес, створення програмно-методичного забезпечення проектно-конструкторської діяльності вчителів за умов модульно-розвиваючого навчання - розробки граф-схем як нового варіанта планування освітнього змісту. Проаналізовано проектно-конструкторську діяльність учителів щодо створення складників програмно-методичного забезпечення. Наведено зразки програмно-методичного забезпечення процесу вивчення зарубіжної літератури, хімії, фізики, створених на основі граф-схем.

Рассмотрены вопросы внедрения новых технологий образования в учебно-воспитательный процесс, создания программно-методического обеспечения проектно-конструкторской деятельности учителей в условиях модульно-развивающего обучения - разработки граф-схем как нового варианта планирования образовательного содержания. Проанализирована проектно-конструкторская деятельность учителей по созданию составляющих программно-методического обеспечения. Приведены образцы программно-методического обеспечения по зарубежной литературе, химии, физике, созданных на основе граф-схем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч426-255

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Загальна педагогіка: модульне навчання : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: Е. І. Федорчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка, 2003. - 328 c. - укp.

Висвітлено загальні засади та проблеми педагогіки, а також засади процесу навчання та виховання. Наведено загальну характеристику методів науково-педагогічного дослідження (педагогічного спостереження, експерименту, консиліуму, рейтингу, тестування, анкетування, соціометрії, ранжування, моделювання), а також цілей виховання. Розкрито суть поняття розвитку особистості. Проаналізовано структуру педагогічної науки, а також основні положення Закону України "Про освіту", затвердженого ВР України 23 березня 1996 р.

Освещены основы и проблемы педагогики, а также основы процессов обучения и воспитания. Приведена общая характеристика методов научно-педагогического исследования (педагогического наблюдения, эксперимента, консилиума, рейтинга, тестирования, анкетирования, социометрии, ранжирования, моделирования), а также целей воспитания. Раскрыто содержание понятия развития личности. Проанализированы структура педагогической науки, а также основные положения Закона Украины "Об образовании", утвержденного ВС Украины 23 марта 1996 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290я73

Шифр НБУВ: ВА640694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пальчевський С. С. 
Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.09 / С. С. Пальчевський; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2003. - 43 c. - укp.

На підставі теоретичного аналізу сугестопедагогічної літератури обгрунтовано та уточнено понятійний апарат сугестопедагогіки з урахуванням її найновіших досягнень. Доведено, що сугестопедагогіка являє особливий напрям у світовій педагогіці, який з метою впливу на мнестичні можливості учня використовує засоби навіювання. Визначено у межах сугестопедагогічного напряму в педагогіці чотири напрями нижнього порядку: гіпнопедію, ритмопедію, релаксопедію, сугестопедію. Установлено їх суть, місце та роль сугестопедії у загальному сугестопедагогічному процесі. У розроблених технології та моделі даного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів обгрунтовано методи: діагностики задатків і обдарувань учня, розвитку їх засобами сугестопедії, формування на основі цього рефлексу цілі. Доведено необхідність використання в процесі сугестопедичного навчання програми образного мислення. Удосконалено сугестопедичну систему відбору та структурування змісту навчального матеріалу загальноосвітніх дисциплін у процесі об'єднання його у так звані глобальні теми, а також методи його сугестопедичної етюдної розробки. Розвинуто теорію сугестопедичної мотиваційної діяльності вчителя на базі особистісно орієнтованого навчання школярів середніх загальноосвітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.291 + Ч33(4БОЛ)-2 + Ю984.030.2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Спірін О. М. 
Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання / О. М. Спірін // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 15. - С. 83-86. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто основні поняття та терміни кредитно-модульної системи організації навчального процесу: кредит, кредитну систему, заліковий кредит, модульну систему, кредитно-модульну технологію.

Рассмотрены основные понятия и термины кредитно-модульной системы организации учебного процесса: кредит, кредитная система, зачетный кредит, модульная система, кредитно-модульная технология.

The publication features the basic concepts and terms of the credit-modular system of study: credit, credit system, credits, modular system, credit-modular technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чеховська Л. Й. 
Вільний інтелектуал формується у школі. Проектно-проблемний метод навчання як одна з форм особистісної освіти / Л. Й. Чеховська // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2. - С. 19-22. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Алексеев А. Н. 
Дистанционное обучение инженерным специальностям : Моногр. / А. Н. Алексеев. - Сумы, 2006. - 333 c. - Библиогр.: с. 320-331 - рус.

Приведен краткий обзор современного состояния и тенденций развития дистанционного обучения в высших учебных заведениях Украины, дальнего и ближнего зарубежья. Рассмотрены некоторые педагогические и методические аспекты применения средств компьютерной техники при дистанционном обучении студентов инженерных специальностей. Особое внимание уделено проблемам повышения достоверности результатов компьютерного тестирования при контроле качества усвоения учебного материала. Даны рекомендации по применению современных программных средств для создания дистанционных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ребуха Л. З. 
Психологічна експертиза інноваційної діяльності педагогічного колективу школи : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. З. Ребуха; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування змісту психологічної експертизи інноваційної діяльності новаторських педагогічних колективів України. Охарактеризовано основні напрямки дослідження відповідно до моделі психологічної експертизи, що складається з експертної оцінки розвитку психолого-педагогічного експерименту, професійної інноваційної освітньої діяльності колективу експериментальної школи, програмово-методичних засобів і модульно-розвивальних занять. Уточнено та конкретизовано обсяг поняття "психологічна експертиза", простежено зв'язки даного типу еспертизи з теорією, технологією та практикою довготривалого експериментування, удосконалено її концепцію як складну науково-професійну роботу у сфері сучасної психології. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну та оргтехнологічну моделі соціокультурного змісту психологічної експертизи модульно-розвивальної системи навчання в експериментальних освітніх закладах. За результатами теоретичного та емпіричного вивчення виокремлено параметри та критерії психосоціального зростання особистості вчителя та учня, що підтверджують наявність позитивних зрушень під впливом інноваційних умов розвивальної освітньої взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бородчук І. А. 
Система дистанційного навчання обдарованих дітей-інвалідів / І. А. Бородчук, Ю. В. Вінтюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати науково-дослідницької роботи (НДР), проведеної напередодні впровадження системи дистанційного навчання обдарованих дітей-інвалідів у Львівській обласній малій академії наук. Визначено мету НДР, наведено дані щодо специфіки цільової аудиторії. Розглянуто основні компоненти системи дистанційного навчання, обгрунтовано її основні завдання та шляхи їх вирішення, проаналізовано особливості функціонування й етапи реалізації.

Изложены результаты научно-исследовательской работы (НИР), которая предшествовала внедрению системы дистанционного образования во Львовской областной малой академии наук, предназначенной для обучения одаренных детей-инвалидов. Рассмотрены цель работы, данные о специфике целевой аудитории, основные компоненты системы дистанционного обучения, поставленные задачи и пути их решения, особенности функционирования, этапы реализации.

The results of the scientific and research work that proceded the implementation of the distance learning system in the L'viv regional small academy of sciences and was intended for teaching the gifted children with disabilities are considered. The purpose of the work, the date on the special features of a special purpose audience, the main components of the system, the tasks and ways of their solution are set up, the function peculiarities, and implementation stages are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.3 + Ч421.290 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шевчук С. 
Аналіз стану наступності допрофесійного навчання і професійної підготовки / С. Шевчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 86-88. - укp.

Висвітлено результати наукового дослідження кафедри методики та охорони праці Донецького інституту післядипломної освіти АПН України у 2005 - 2007 рр. за темою "Наступність змісту допрофесійного навчання в загальноосвітній школі та професійної піготовки в ПТНЗ". Окреслено проблеми стану наступності в освітній галузі, які свідчать про необхідність переміщення акцентів у допрофесійній підготовці школярів з ремісничого навчання до формування та розвитку ініціативної творчої особистості, створення умов для реалізації професійних інтересів, розвитку здібностей і потреб учнівської молоді. Запропоновано впровадження кредитно-модульної технології навчання на кожному етапі професійної підготовки учнів як шлях до реалізації наступності в навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Плуток О. В. 
Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів / О. В. Плуток // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 251-256. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуалізовано історичний досвід організації трудового навчання у загальноосвітніх школах України у період введення "методу проектів" в процес навчання. Проаналізовано можливості та недоліки розвитку проектно-художньої творчості учнів в процесі трудового навчання.

Проанализирован исторический опыт организации трудового обучения в общеобразовательных школах Украины в период введения "метода проектов" в процесс обучения. Проанализированы возможности и недостатки развития проектно-художественного творчества школьников в процессе трудового обучения.

It is analyzed the historical experience of the organization of labor education in secondary schools of Ukraine in the period of introduction of ''project'' method in the learning process. Analyzed the potential and limits of design and art students in the process of labor training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Онопрієнко О. В. 
Проектна діяльність як інтегративна модель навчальної діяльності молодших школярів / О. В. Онопрієнко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 84-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Установлено, що в сучасних умовах модернізації системи освіти вагомого значення набуває збагачення навчального процесу ефективними видами діяльності. Визначено, що провідною в молодшому шкільному віці стає навчальна діяльність (проектна діяльність є одним із видів навчально-пізнавальної активності учасників освітнього процесу). Доведено, що навчальний процес удосконалюється завдяки включенню в нього цілого спектру видів діяльності: пізнавальної, трудової, комунікативної, ігрової, художньої, суспільно-корисної; проаналізовано кожен із них. Виділено види проектів за ознакою домінуючої діяльності: прикладні (практично зорієнтовані), рольові (ігрові), інформаційні (ознайомлювально зорієнтовані), мистецькі (творчі), дослідницько-пошукові. Підсумовано, що проектна діяльність як форма навчально-пізнавальної активності учнів має значний розвивальний потенціал.

Установлено, что в современных условиях модернизации системы образования важное значения приобретает обогащение учебного процесса эффективными видами деятельности. Отмечено, что ведущей в младшем школьном возрасте становится учебная деятельность (проектная деятельность является одним из видов учебно-познавательной активности участников образовательного процесса). Доказано, что учебный процесс совершенствуется благодаря включению в него целого спектра видов деятельности: познавательной, трудовой, коммуникативной, игровой, художественной, общественно полезной; проанализирован каждый из них. Выделены виды проектов по признакам доминирующей деятельности: прикладные (практически ориентированные), ролевые (игровые), информационные (ознакомительно ориентированные), художественные (творческие), исследовательно-поисковые. Подведен итог: проектная деятельность как форма учебно-познавательной активности учеников имеет значительный развивающий потенциал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Газука Т. А. 
Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності / Т. А. Газука // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 50-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі аналізу наукових досліджень теорії діяльності обгрунтовано характеристики проектної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання.

На основе анализа научных исследований теории деятельности обоснованы характеристики проектной деятельности будущего учителя трудового обучения.

On the basis of analysis of research activity theory grounded characteristics of project activities of employment future teacher training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського