Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.53$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | ВА689220 Омельченко С. О.Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків [Текст] : моногр.
|
2. | ВА710922 Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. Взаємодія навчальних закладів з громадськими організаціями з проблем соціального становлення дітей та молоді [Текст] : наук.-метод. посіб.
|
3. | РА357379 Омельченко С. О.Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. Теоретичні та методичні основи взаємодії соціальних інститутів суспільства в формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : автореф. дис... д-ра пед. наук.- URL: /ard/2008/
|
4. | Ж69372 Тіхонова Н. Г. Філософсько-педагогічні основи взаємозв'язку школи, сім'ї і громадськості у вихованні учнів [Текст]: 5, ч. 2 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.-С.69-77
|
5. | Ж14958 Пастовенський О. В. Деякі особливості інформаційних потоків в умовах розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.218-221
|
6. | Ж24944 Лорінці Ч. Міжнародний досвід громадсько-активних шкіл [] / Ч. Лорінці // Післядипломна освіта в Україні, 2006,N № 2.-С.80-81
|
7. | Ж24944 Єльникова Г. Моніторинг розвитку громадсько-активної школи [] / Г. Єльникова, О. Марчак // Післядипломна освіта в Україні, 2006,N № 2.-С.63-66
|
8. | Ж24944 Софій Н. Філософія громадсько орієнтованої освіти [] / Н. Софій, М. Ворон // Післядипломна освіта в Україні, 2006,N № 2.-С.33-35
|
9. | Ж24944 Софій Н. Школа як осередок розвитку громади [] / Н. Софій, М. Ворон // Післядипломна освіта в Україні, 2006,N № 2.-С.102-103
|
10. | Ж15641 Голубкова Н. Співпраця з бізнесом як напрям партнерства американської школи та громади [] // Педагогіка і психологія професійної освіти, 2011,N № 1.-С.172-181
|
11. | Ж15685 Караманов О. В. Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) [] // Шлях освіти, 2009,N № 2.-С.19-23
|
12. | Ж15685 Пастовенський О. В. Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою [] // Шлях освіти, 2012,N № 1.-С.12-18
|
13. | Ж22620 Дорошко М. Маркетинг в освіті та громадські зв'язки [] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2009,N № 5.-С.86-94
|
14. | Ж21367 Товкало М. Діалогове вікно чи діалог: визначення формату спілкування школи з громадою [] // Наша школа, 2009,N № 5.-С.77-81
|
15. | Ж21367 Задорожна Л. К. Навчання мистецтву ведення діалогу [] // Наша школа, 2008,N № 4.-С.107-108
|
16. | Ж21367 Воронова С. В. Базові напрями співпраці керівника освітнього закладу з громадськими організаціями [] // Наша школа, 2011,N № 4.-С.18-21
|
17. | Ж100396 Лісова Н. І. Діалог з громадскістю як критерій ефективності управління загальноосвітнім навчальним закладом. [] // Педагогічний вісник, 2010,N № 3 (спец. вип.).-С.24-27
|
18. | Ж100396 Чиркова С. І. Шляхи взаємодії професійної педагогічної та учнівської спільноти, громадськості і влади у розв'язанні освітніх проблем [] // Педагогічний вісник, 2011,N № 2.-С.42-44
|
19. | Ж14642 Щербань І. Ю. Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади [] // Педагогіка і психологія, 2007,N № 2.-С.133-138
|
20. | Ж14642 Гірний О. І. Шкільні опікунсько-наглядові ради як інститут демократичного управління освітою [] // Педагогіка і психологія, 2005,N № 1.-С.103-120
|
| |