Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=О235.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Мандрыка О. Р. 
Тяговое электрооборудование для железнодорожного транспорта завода "Электротяжмаш" [Електронний ресурс] / О. Р. Мандрыка, В. А. Иванов, С. А. Гривин // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 254-255. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Подан краткий обзор развития тягового электрооборудования тепловозов, в создании которого непосредственное участие принимали специалисты государственного предприятия завод "Электротяжмаш".

The brief review of development of a traction electric equipment of diesel locomotives in which creation experts of the state enterprise factory " Electrotyazhmash" took part is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Абу Дауд Вассім Галеб 
Моделювання та вибір параметрів двофазних асинхронних двигунів для поліпшення робочих властивостей транспортних електропередач : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.01 / Абу Дауд Вассім Галеб; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням розробки високонадійних передач транспортних засобів змінного струму, в яких використовуються асинхронні тягові двигуни. За зразок приймається передача, в якій використані двофазні асинхронні тягові двигуни з живленням від трифазних автономних інверторів, що зменшує кількість останніх у порівнянні з передачею з трифазними двигунами. З'ясовано, що цій схемі притаманна властивість вирівнювати навантаження між тяговими двигунами при розходженні їх параметрів у статичному та динамічних режимах. Розроблено математичні моделі та алгоритми розрахунків режимів пуску, самозбудження й генераторного гальмування, вірогідність яких підтверджується результатами розрахункових та експериментальних досліджень. Визначено тримірну область допустимих параметрів двигунів, при яких забезпечується безаварійна робота електропередачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шапран Є. М. 
Мікропроцесорні системи адаптованого управління дизелем та електричною передачею тепловозів : монографія / Є. М. Шапран; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 576 c. - Бібліогр.: 525 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми комплексного підвищення тягових властивостей та економічності тепловозів (ЕТ) засобами мікропроцесорної техніки. Розкрито теоретичні аспекти підвищення ЕТ вдосконаленням методів управління енергомеханічною системою. Розглянуто питання розробки модульної математичної моделі просторового руху тепловоза, вдосконалення систем управління дизелем та електричною передачею. Визначено потенційний коефіцієнт зчеплення від швидкості руху локомотива. Обгрунтовано граничні рівні швидкості ковзання і температури у трибоконтакті коліс з рейками. Викладено комплексний підхід до підвищення ЕТ за експлуатаційних умов.

Проанализированы проблемы комплексного повышения тяговых свойств и экономичности тепловозов (ЭТ) средствами микропроцессорной техники. Раскрыты теоретические аспекты повышения ЭТ усовершенствованием методов управления энергомеханической системой. Рассмотрены вопросы разработки модульной математической модели пространственного движения тепловоза, усовершенствования систем управления дизелем и электрической передачей. Определен потенциальный коэффициент сцепления от скорости движения локомотива. Обоснованы предельные уровни скорости скольжения и температуры в трибоконтакте колес с рельсами. Изложен комплексный подход к повышению ЭТ в эксплуатационных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондар О. А. 
Удосконалення технології реостатних випробувань тепловозів для зниження концентрації шкідливих речовин в приземному шарі атмосфери : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. А. Бондар; М-во інфраструктури України, Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Роботу присвячено вдосконаленню технології реостатних випробувань тепловозів з метою підвищення рівня екологічної безпеки та зменшення матеріальних витрат на реорганізацію пунктів реостатних випробувань шляхом поєднання здавальних та екологічних випробувань і за рахунок установки ежекторного пристрою. Розроблено рівняння аеродинамічної характеристики ежекторного пристрою для розсівання газів, проведено спільне рішення рівняння аеродинамічної характеристики ежекторного пристрою та рівняння розсіювання викидів забруднювальних речовин згідно з методикою ОНД-86. Експериментально досліджено стабілізаційні періоди концентрації забруднювальних речовин за зміни навантаження дизельного двигуна. Встановлено закономірність зміни швидкості виходу в атмосферу газоповітряної суміші залежно від числа встановлених елементів на конусній кількості ежекторного пристрою. Розроблено методику розрахунку раціональних параметрів ежектора, яка дозволяє обирати розміри пристрою, що забезпечує зниження концентрації шкідливих речовин в приземному шарі атмосфери до допустимих меж в районі пункту реостатних випробувань тепловозів. Розроблено технологію поєднаного проведення періодичних реостатних та екологічних випробувань тепловозів, яка забезпечує скорочення часу реостатних випробувань і зменшення витрат на їх проведення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-071

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жалкін Д. С. 
Розвиток наукових основ підготовки енергетичних установок тепловозів до сезонної експлуатації : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / Д. С. Жалкін; М-во інфраструктури України, Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2011. - 40 c. - укp.

Дослідження присвячено вирішенню науково-прикладної проблеми розвитку наукових основ підготовки енергетичних установок (ЕУ) тепловозів до сезонної експлуатації. Проведений аналіз і моделювання процесів, що проходять у системі ремонту та підготовки ЕУ тепловозів до сезонної експлуатації, дозволив запропонувати методологію її оптимізації з метою зменшення сезонних коливань надійності й економічності ЕУ тепловозів. Сезонне регулювання ЕУ тепловозів перевірено дослідною експлуатацією. Рішення про необхідність проведення сезонного регулювання, контрольних чи діагностичних операцій приймається на основі комплексного критерію оцінки ефективності сезонної експлуатації ЕУ тепловозів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Афанасов А. М. 
Моделирование магнитных характеристик тяговых электродвигателей постоянного и пульсирующего тока / А. М. Афанасов // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 6. - С. 29-31. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведена методика определения аналитических выражений для описания магнитных характеристик тяговых электрических двигателей постоянного и пульсирующего тока.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шамардина В. Н. 
Исследование работы контура динамического регулирования напряжения тягового генератора электропередачи тепловоза 2М62УК при имитации нестационарных режимов работы / В. Н. Шамардина, С. М. Лемешко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 313-315. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Проведено исследование работы контура динамического регулирования напряжения тягового генератора, формирующего управляющие воздействия в канале мощности системы автоматического регулирования электропередачи переменно-постоянного тока тепловоза 2М62УК. Показана эффективность применения алгоритма управления темпом изменения напряжения тягового генератора при имитации нестационарных режимов работы. В программном пакете Simulink исследованы переходные процессы основных координат электропередачи при нагрузке на внешний реостат.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Liubarskyi B. 
Analysis of optimal operating modes of the induction traction drives for establishing a control algorithm over a semiconductor transducer / B. Liubarskyi, A. Petrenko, V. Shaida, A. Maslii // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 4/8. - С. 65-72. - Бібліогр.: 25 назв. - англ.

Оптимізовано режими роботи тягового асинхронного приводу тепловоза за критерієм ефективності. Ідентифіковано оптимальні режими керування автономного інвертору напруги за різних температур обмоток тягових двигунів. Проаналізовано оптимальні режими роботи тягового приводу тепловоза та трамваю, що надало можливість встановити відмінності розташування точки переходу з просторово-векторної до однократної ШІМ від температури двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мальцев Т. В. 
Комплексная оценка остаточных напряжений в поршневых кольцах / Т. В. Мальцев // Техн. сервіс агропром., ліс. та транспорт. комплексів. - 2017. - № 10. - С. 80-87. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Представлен способ оценки и контроля степени неоднородности напряженно-деформированного состояния маслосъемных поршневых колец тепловозного дизель-генератора Д100 по коэрцитивной силе и изменению линейного размера замка до- и после упрочнения ионно-плазменным покрытием. Проведена оценка напряжений оптико-математическим методом после предварительно проведеннях стендових испытаний на трение и изнашивание.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-041

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лагута В. В. 
Моделирование эффективной системы диагностирования тягового электродвигателя с учетом выбора вариантов комплектации его элементов / В. В. Лагута, Т. Н. Сердюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 13. - С. 52-58. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Цель работы - моделирование параметров системы диагностирования тяговых электродвигателей локомотивов для обеспечения заданного уровня надежности. Исследования выполнены на основе процедуры многокритериальной оптимизации, методов теории надежности и теории восстановления. Представлена процедура многокритериальной оптимизации системы диагностики тягового электродвигателя, учитывающая несколько показателей качества: количество моментов диагностирования, среднюю наработку на отказ. Дан метод построения моментов диагностирования компонент тягового электродвигателя с дальнейшим определением рациональных объемов диагностирования и определения соответствующих результирующих моментов диагностирования двигателя как единой системы. Моменты диагностирования выбираются так, чтобы вероятности отказов компонентов не опускались ниже наперед заданной величины. Предложен новый метод построения рациональной системы диагностирования тягового электродвигателя на множестве Парето критериев: минимум количества выполнения диагностик, максимум средней наработки на отказ. Исследования выполнены в соответствии с "Государственной программой стратегического развития железных дорог Украины", подготовленной Государственным научно-исследовательским центром железнодорожного транспорта Украины совместно со специалистами Укрзализныци, и Программой обновления тягового подвижного состава железных дорог на период до 2020 года. Необходимое качество системы диагностирования следует определять совместно с объектом диагностики, учитывая требования, предъявляемые к последнему. Система диагностирования технического объекта зависит от технологии производства и технологии восстановления применяемых компонент, что дает возможность выбирать исполнителя проведения восстановительных работ или производителя компонентов объекта, и в дальнейшем перейти от плановопредупредительной технологии обслуживания к обслуживанию по состоянию объекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скобло Т. С. 
Особенности изнашивания маслосъемных поршневых колец с покрытием олова при стендовых испытаниях на трение и износ / Т. С. Скобло, А. И. Сидашенко, Е. А. Сатановский, А. К. Олейник, Т. В. Мальцев // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2017. - 53, № 4. - С. 71-77. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Оценен износ серийных маслосъемных поршневых колец тепловозного дизель-генератора Д100 на возвратно-поступательной машине трения, моделирующей условия эксплуатации. Определена степень их изнашивания по весу и увеличению рабочего пояска кольца при различных скоростях скольжения. Проанализировано изменение их микротвердости до и после испытаний. С помощью локального микрорентгеноспектрального анализа установлен характер изменения структуры поверхности трения при различных параметрах испытаний. Выявлено, что приработочное покрытие оловом отсутствует на рабочих кромках колец, где формируются характерные полосы трения с проявлением сетки графита основы. Установлена особенность структуризации наклонной поверхности в области ее примыкания к рабочему пояску. Для повышения стойкости таких колец при эксплуатации рекомендовано наносить ионно-плазменные нанопокрытия с дополнительным контролем качества и обеспечить снятие остаточных напряжений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Buriakovskyi S. 
Analysis of ways of increasing the energy efficiency of traction electric transmission of shunting diesel locomotive = Аналіз шляхів підвищення енергоефективності тягової електричної передачі маневрового тепловозу / S. Buriakovskyi, A. Maslii, D. Pomazan, O. Kovalchuk // Computational Problems of Electrical Eng.. - 2019. - 9, № 1. - С. 1-4. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто проблеми підвищення енергоефективності тягової електричної передачі маневрового тепловоза. За умов зростання вартості пального для збереження конкурентоспроможності залізничних перевезень досить гостро постає питання енергоефективності тягового рухомого складу, на який припадає близько 90 % загального споживання вуглеводнів залізницею. На сьогодні досліджено низку заходів із підвищення ефективності дизельних двигунів тепловозів, що надає змогу отримати приріст ккд на рівні 1 - 5 %. Застосування нових ефективних типів електромеханічних перетворювачів зі статичними перетворювачами, своєю чергою, також надає змогу знизити споживання паливно-мастильних матеріалів тепловозом. Проте вирішення питання енергоефективності тягової передачі тепловоза потребує комплексного підходу. Одним із таких підходів є застосування нових типів дизель-генераторних установок для тепловозів - вільнопоршневих двигунів внутрішнього згорання з лінійними генераторами. Застосування нових конструкцій теплових двигунів надає змогу значно розширити можливі межі підвищення ефективності тепловозної тяги.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203 + О235.22-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Тарасюк В. М. 
Підвищення ресурсу тягових двигунів електровозів і електропоїздів / В. М. Тарасюк, О. Ю. Балійчук, Т. М. Мельник // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано один із можливих способів підвищення ресурсу тягових двигунів рухомого складу. Запропоновано на підставі діагностики технічного стану електричної ізоляції обмоток збільшити пробіг тягових двигунів до пробігу електровозів і електропоїздів. Для достовірної діагностики електричної ізоляції обмоток необхідно додатково запроваджувати більш інформативні параметри контролю. Одним із можливих параметрів може бути коефіцієнт абсорбції. З метою дослідження абсорбційних характеристик систем ізоляції електричних машин рухомого складу проведено визначення коефіцієнту абсорбції для якірних обмоток ТЕД електропоїздів. За результатами обробки статистичних даних отримані допустимі значення коефіцієнтів абсорбції для якірних обмоток після капітального ремонту і в процесі експлуатації. Отримані коефіцієнти можна застосувати для діагностики якорів ТЕД РТ-51, відремонтованих із застосуванням компаунду Елпласт та стрічок Елізтерм, виробництва ТОВ НПП "Укрпромвпровадження".


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2 + О235.22-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського