Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (162)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Керівництво дошкільним навчальним закладом : Інформ.-метод. матеріали / упоряд.: Н. С. Майор. - Т. : Мандрівець, 2006. - 168 c. - (Дошкілля). - укp.

Розкрито концептуальні засади модернізації дошкільної освіти, мету, завдання та пріоритетні напрямки її розвитку. Викладено сучасні вимоги до організації керівництва дошкільним навчальним закладом, контролю та управління навчально-виховним процесом, а також орієнтовні форми контролю за різними видами діяльності. Наведено поради для батьків і вихователів.

Раскрыты концептуальные основы модернизации дошкольного образования, цель, задачи и приоритетные направления его развития. Изложены современные требования к организации руководства дошкольным учебным заведением, к контролю и управлению учебно-воспитательным процессом, а также ориентированные формы контроля за разными видами деятельности. Приведены советы для родителей и воспитателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 + Ч414(4УКР)к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пономаренко Т. О. 
Культуровідповідне управління якістю дошкільної освіти : Навч.-метод. посіб. / Т. О. Пономаренко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 230 c. - Бібліогр.: с. 177-183. - укp.

Розглянуто культуру управління як умову та результат якісних показників дошкільної освіти, навчально-методичний комплекс як спосіб реалізації управління в контексті культури. Висвітлено проблему управління дошкільною освітою. Розкрито теоретико-методичні засади управління, суть понять управління, керівництва, менеджменту, організації та культури. Наведено культуровідповідні характеристики функцій культури, викладено системний підхід в управлінні освітою. Описано види, принципи та методи управлінської діяльності.

Рассмотрены культура управления как условие и результат качественных показателей дошкольного образования, учебно-методический комплекс как способ реализации управления в контексте культуры. Освещена проблема управления дошкольным образованием. Раскрыты теоретико-методические основы управления, сущность понятий управления, руководства, менеджмента, организации и культуры. Приведены культуросоответствующие характеристики функций культуры, изложен системный подход в управлении образованием. Описаны виды, принципы и методы управленческой деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крутій К. Л. 
Педагогічний аналіз як функція управління дошкільним навчальним закладом : моногр. / К. Л. Крутій; Комун. закл. "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. облради. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2007. - 236 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл.Метод. бестселер; 7). - Бібліогр.: с. 226-235. - укp.

Висвітлено теоретичні засади аналітичної діяльності в дошкільному навчальному закладі (ДНЗ), зокрема, технологію планування та методи аналізу роботи ДНЗ. Запропоновано модель організації заняття з дітьми дошкільного віку. Розкрито особливості системного, комплексного, параметричного, аспектного, структурного, цільового, структурно-часового, педагогічного, дидактичного аналізу занять у ДНЗ.

Освещены теоретические основы аналитической деятельности в дошкольном учебном заведении (ДУЗ), в частности, технология планирования и методы анализа работы ДУЗ. Предложена модель организации занятия с детьми дошкольного возраста. Раскрыты особенности системного, комплексного, параметрического, аспектного, структурного, целевого, структурно-временного, педагогического, дидактического анализа занятий в ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381 + Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маковецька Н.  
Роль педагогічного менеджменту в організації освітньо-оздоровлювальної роботи дошкільного закладу / Н. Маковецька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 105-108. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему вдосконалення управлінської діяльності. Проаналізовано процес становлення педагогічного менеджменту, розглянуто передумови його застосування в процесі організації освітньо-оздоровчої роботи дошкільного навчального закладу.

Освещена проблема совершенствования управленческой деятельности. Проанализирован процесс становления педагогического менеджмента, рассмотрены предпосылки его использования в процессе организации образовательно-оздоровительной работы дошкольного учебного учреждения.

In article problem реrfection administrative асtivity is lighted. Весoming реdagogical management is analysed, pre-conditions his арplication in preschool establishments are considered.


Ключ. слова: педагогічний менеджмент, освітньо-оздоровлювальна робота
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пономаренко Т. О. 
Теоретичні засади культуровідповідного управління дошкільною освітою : монографія / Т. О. Пономаренко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 272 c. - Бібліогр.: с. 234-270. - укp.

Висвітлено теоретичні засади управління дошкільної освітою. Розкрито зміст і особливості реалізації організації, планування, координації та контролю як функцій управління дошкільною освітою з метою визначення досвіду, засвоєння якого обумовить можливість здійснення управлінської діяльності в контексті культури. Проаналізовано сутність таких основоположних понять, як "культура управління" й "управлінська культура керівника дошкільної освіти". Вивчено підходи до визначення змісту дефініції "культура". Формування управлінської культури керівників розглянуто як одну з найважливіших умов якості освіти дітей дошкільного віку. Висвітлено напрями формування управлінської культури.

Освещены теоретические основы управления дошкольным образованием. Раскрыты содержание и особенности реализации организации, планирования, координации и контроля как функций управления дошкольным образованием с целью определения опыта, усвоение которого обусловит возможность осуществления управленческой деятельности в контексте культуры. Проанализирована сущность таких основополагающих понятий, как "культура управления" и "управленческая культура руководителя дошкольного образования". Изучены подходы к определению содержания дефиниции "культура". Формирование управленческой культуры руководителя рассмотрено как одно из наиболее важных условий качества образования детей дошкольного возраста. Освещены направления формирования управленческой культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Управлінська діяльність у системі дошкільної освіти: теорія і практика. N 7 / уклад.: К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 228 с. - (Б-ка кер. дошк. навч. закл.). - рус.

Висвітлено тенденції розвитку освіти в Україні та закономірності управління загальноосвітніми навчальними закладами. Визначено психологічну готовність керівників освітніх організацій до управління. Розглянуто питання психології освітнього менеджменту, створення умов щодо реалізації інноваційної діяльності в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Розкрито теоретико-методологічні основи дослідження проблеми формування конкурентоздатної управлінської команди. Наведено вимоги до організації діагностики в ДНЗ.

Освещены тенденции развития образования в Украине и закономерности управления общеобразовательными учебными заведениями. Определена психологическая готовность руководителей образовательных организаций к управлению. Рассмотрены вопросы психологии образовательного менеджмента, создания условий по реализации инновационной деятельности в дошкольных учебных заведениях (ДУЗ). Раскрыты теоретико-методологические основы исследования проблемы формирования конкурентоспособной управленческой команды. Приведены требования к организации диагностики к ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Манилюк Ю. С. 
Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ю. С. Манилюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження залежності між рівнем розвитку у керівника дошкільної ланки освіти креативності та успішністю здійснення ним управлінської діяльності. Проаналізовано та систематизовано існуючі підходи щодо вивчення феномену креативності у контексті сучасних завдань загальної, педагогічної та соціальної психології. Уточнено роль креативності у детермінації успішності діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено зв'язок між розвитком креативного потенціалу керівника та стилем його керівництва. Розкрито психологічний зміст, структуру та функції креативності у процесі реалізації управлінської діяльності. Обгрунтовано припущення, що креативність як цілісне багатокомпонентне утворення особистості складає стрижневий компонент управлінських здібностей і є провідним фактором успішності управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Встановлено вплив на розвиток креативного потенціалу особистості керівника психолого-педагогічних факторів, зокрема супервізії та цілеспрямованого навчання в системі післядипломної освіти. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічних заходів, спрямованих на оптимізацію процесу управління закладами дошкільної освіти. Обгрунтовано можливі шляхи впровадження запропонованої програми як засобу підвищення ефективності управління закладами дошкільної ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пєхарєва С. В. 
Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / С. В. Пєхарєва; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Узагальнено основні підходи до вирішення проблем управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу (ДНЗ) на нормативному, теоретико-методологічному та практичному рівнях. Визначено наукові засади управління інноваційним розвитком ДНЗ. Охарактеризовано перспективний досвід, який може бути використаний для розв'язання задач щодо вдосконалення процесу управління інноваційним розвитком ДНЗ. Науково обгрунтовано й апробовано технологію даного управління. Експериментально доведено її ефективність. Визначено етапи реалізації технології. Створено пакет документів, які дозволяють організувати роботу з модернізації педагогічної системи ДНЗ на засадах особистісно орієнтованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шаповал Р. В. 
Формування управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Шаповал; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито суть управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу (ДНЗ), її зміст і структуру. Обгрунтовано, що ефективність формування управлінської компетентності керівника ДНЗ забезпечується реалізацією науково обгрунтованої технології, яка передбачає певні етапи, а саме: діагностико-проектувальний (розвиток позитивної мотивації особистісно-професійного вдосконалення, розробку індивідуальної програми освіти), змістово-процесуальний (здійснення процесу навчання на базі фасілітувальної взаємодії викладача з управлінцем), оцінно-коригувальний (самооцінку та самокорекцію процесу навчання). Уточнено критерії, показники, рівні сформованості управлінської компетентності керівника ДНЗ. На підставі результатів проведеної експериментальної роботи доведено ефективність упровадження розробленої технології формування управлінської компетентності керівника ДНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Янко О. В. 
Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О. В. Янко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови, особливості та типи управління якістю роботи ДНЗ залежно від ролі педагогічного колективу в управлінській діяльності. Визначено критерії, показники оцінки управління якістю роботи ДНЗ на різних рівнях управлінської діяльності (стратегічному, тактичному, оперативному). Встановлено, що ефективне управління якістю роботи ДНЗ забезпечується сукупністю організаційно-педагогічних умов, що полягають у поширенні управлінських повноважень на педагогічний колектив як єдину команду, створення науково-методичного осередку для педагогів на інноваційних засадах і урізноманітнення моделей організації освітнього процесу на підставі особистісно орієнтованої парадигми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Махиня Т. А. 
Розвиток управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. А. Махиня; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з розвитку управлінських умінь керівників (РУУК) ДНЗ. Визначено структуру, сутність, особливості та проблеми РУУК ДНЗ у процесі підвищення їх кваліфікації. Розроблено модель РУУК ДНЗ у системі підвищення кваліфікації, що має концептуальну, змістову, технологічну та діагностичну складові. Підготовлено методичні рекомендації з РУУК ДНЗ у тренінговому центрі "Школа вдосконалення розвитку управлінських умінь керівника ДНЗ", спрямовані на управління їх самоосвітньою діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зайченко О. І. 
Компетентність керівника дошкільного навчального закладу / О. І. Зайченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 87-92. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано теоретичну модель компетентності керівника дошкільного навчального закладу, яка визначається систематизованими метрологічними, загальнотеоретичними, організаційно-методичними знаннями, вміннями та навичками особистості, які забезпечують здійснення посадових і професійних обов'язків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дичківська І. М. 
Принципи управління інноваційними процесами у дошкільних навчальних закладах / І. М. Дичківська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 1. - С. 110-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто принципи та структури інноваційного процесу, знання яких є необхідним для ефективного управління освітнім закладом. Запропоновано нормативну модель управління інноваційними процесами в дошкільному навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Байдик В. В. 
Стресостійкість керівника як умова стабільності роботи дошкільного навчального закладу / В. В. Байдик // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано особливості діяльності керівника дошкільного закладу з позиції сучасного управління. Розглянуто стресогенні чинники, які притаманні управлінській діяльності в дошкільних навчальних закладах. Проаналізовано вплив рівня стресостійкості керівника на ефективність роботи закладу. Визначено ряд методів підвищення стресостійкості: з метою збереження психічного та фізичного здоров'я керівників освітніх установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411 + Ю959.181

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пісоцька Л. С. 
Управління дошкільним навчальним закладом крізь призму ідей В. О. Сухомлинського / Л. С. Пісоцька // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 413-416. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито основні ідеї В. О. Сухомлинського як керівника навчального закладу в контексті управління дошкільним навчальним закладом.

Раскрыты основные идеи В. А. Сухомлинского как руководителя учебного заведения в контексте управления дошкольным учебным заведением.

The main ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi as a manager of educational establishment in the context of management of pre-school educational establishment have been revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тарарака Т. В. 
Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени" / Т. В. Тарарака // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 150-152. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проанализированы сущность, цель, принципы и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени". Рассмотрены пути совершенствования системы управления комплексом в целом и его отдельными компонентами. Выделены и охарактеризованы принципы управления деятельностью комплекса: единство единоначалия и коллегиальности, системность и целостность, личностно-ориентированный подход к каждому члену коллектива, сотрудничество всех участников учебно-воспитательного процесса, работа в режиме творческого поиска. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы управления комплексом.

Проаналізовано сутність, мету, принципи та особливості управління навчально-виховним комплексом "Дитячий садок - школа I - III ступеня". Розглянуто шляхи вдосконалення системи управління комплексом в цілому та його окремими компонентами. Виділено та охарактеризовано принципи управління діяльністю комплексу: єдність єдиноначальності та колегіальності, системність і цілісність, особистісно-орієнтований підхід до кожного члена колективу, співпраця всіх учасників навчально-виховного процесу, робота в режимі творчого пошуку. Розроблено рекомендації щодо удосконалення системи управління комплексом.

The article analyzes the essence, purpose, principles and peculiarities of administrating an educational complex "Kindergarten - School of the I - III grade levels"; demonstrates some ways of improving the system of administrating the complex on the whole and its separate structural components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Корнещук В. В. 
Управління закладом освіти та шляхи його вдосконалення / В. В. Корнещук, К. В. Полянцева // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 27-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність покращання системи управління дошкільними навчальними закладами (ДНЗ) та запропоновано шляхи її вдосконалення на всіх взаємопов'язаних ієрархічних рівнях функціонування дошкільної освіти: на рівні держави, регіону та окремих ДНЗ. Зроблено висновок, що управління як окремими ДНЗ, так і системою дошкільної освіти в цілому буде нарощувати свою ефективність лише за умов дотримання запропонованих рекомендацій у сукупності та на кожному рівні функціонування дошкільної освіти як системи.

Обоснована необходимость улучшения системы управления дошкольными учебными заведениями (ДУЗ) и предложены пути ее усовершенствования на всех взаимосвязанных иерархических уровнях функционирования дошкольного образования: на уровне государства, региона и отдельных ДУЗ. Сделан вывод, что управление как отдельными ДУЗ, так и системой дошкольного образования в целом будет наращивать свою эффективность только при соблюдении предложенных рекомендаций в совокупности и на каждом уровне функционирования дошкольного образования как системы.

The article substantiates necessity and offers some ways of improving the system of preschool education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Массанов А. В. 
Моніторинг управлінської структури дошкільного закладу / А. В. Массанов // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 20-32. - укp.

Наведено пропозиції щодо використання технології вивчення системи ефективності управління дошкільним закладом (моніторингу) та розкрито зміст організаційних заходів для її застосування. Охарактеризовано діяльність групи моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Подшивалкіна Л. 
Психологічні основи управлінської діяльності / Л. Подшивалкіна, В. Олісейчик // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З метою покращання управлінського впливу керівників ЗНЗ на інноваційні процеси запропоновано цикл управлінських тренінгів. Показано психологічні основи управлінської діяльності керівників, якості успішного директора. Розкрито роль керівника у розвитку співпраці, взаємної підтримки, усвідомлення індивідуальних особливостей, самопізнання та професійної діяльності вчителів. Методику тренінгів обгрунтовано як спосіб допомогти керівникам освітніх установ у розв'язанні питань, пов'язаних із психологією ділового спілкування в управлінні, ділових переговорів, конфліктів в управлінні та шляхи їх розв'язання, формування психологічного клімату колективу тощо. Зазначено, що запропоновані тренінги пройшли успішну апробацію у роботі з керівниками шкіл Камінь-Каширського району. Наведено приклад заняття "Тактика ділових взаємин у педагогічному колективі", до складу яких входять вправи "Зарядка позитивного мислення", "Стилі керівництва", "Психологічний автопортрет", "Головне - другорядне", вправи для зняття психоемоційного напруження, релаксації, діагнозування, для формування навичок конструктивного вирішення основних проблем і конфліктних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411 + Ю949.244 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Махиня Т. 
Сучасний стан розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації / Т. Махиня // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 85-89. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуальність теми аргументовано тим, що практика призначення керівників ДНЗ у системі управління освітою не передбачає їх спеціальної управлінської підготовки, а також тим, що питання активізації розвитку управлінських умінь керівників ДНЗ в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО) не знайшли достатнього висвітлення у теорії. Проаналізовано та подано в таблицях результати педагогічного діагностування близько 300 керівників дошкільної освіти різноманітними методами (анкетування, бесіди, інтерв'ю, тестування, спостереження тощо). Підсумовано, що найбільшого розвитку потребують управлінські уміння (здійснювати освітній моніторинг, оцінювати динаміку розвитку ДНЗ, приймати рішення щодо фінансово-економічних питань, представляти ДНЗ у зовнішньому середовищі тощо). Вироблено модулі навчальних планів підвищення кваліфікації (ПК) керівників ДНЗ в обласних інститутах ППО. Наголошено, що система ПК завідуючих ДНЗ повинна істотно відрізнятися від системи ПК методистів.

Актуальность темы аргументирована тем, что практика назначения руководителей ДУЗ в системе управления образованием не предусматривает их специальной управленческой подготовки, а также тем, что вопрос активизации развития управленческих умений руководителей ДУЗ в системе последипломного педагогического образования (ППО) не нашел достаточного освещения в теории. Проанализированы и представлены в таблицах результаты педагогического диагностирования около 300 руководителей дошкольного образования различными методами (анкетирование, беседы, интервью, тестирование, наблюдение и т.д.). Подытожено, что наибольшего развития требуют управленческие умения (осуществлять образовательный мониторинг, оценивать динамику развития ДУЗ, принимать решения по финансово-экономическим вопросам, представлять ДУЗ во внешней среде и т.п.). Выработаны модули учебных планов повышения квалификации (ПК) руководителей ДУЗ в областных институтах ППО. Подчеркнуто, что система ПК заведующих ДУЗ должна существенно отличаться от системы ПК методистов.

In the article the is presented the analysis of modern development of managerial skills of the heads of preschool educational institutions, and also presented the analysis of educational and educational-thematic plans of increase of their qualification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського