Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (233)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 198
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху : Зб. наук. пр. / АПН України. Ін-т дефектології. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 144 c. - укp.

Охарактеризовано особливості розвитку та шляхи формування діалогічного мовлення у слабочуючих дошкільників. Висвітлюються сучасні проблеми сурдопедагогічної теорії і практики, сутність комплексного підходу до соціального виховання і спеціального навчання глухих школярів, а також проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності дітей з вадами слуху у початкових класах. Розглядається психологічний аспект морального виховання глухих і слабочуючих дошкільників, і пропонуються методи підготовки нечуючої дитини до шкільного навчання засобами предметно-практичної діяльності. Простежується залежність інтелектуального розвитку дитини від проекту навчання тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гурінович Х. Є. 
Вплив засобів фізичного виховання на фізичну працездатність та функціональний стан організму глухих дітей молодшого шкільного віку / Х. Є. Гурінович // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 8. - С. 18-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі покращення показників фізичної працездатності та симпато-адреналової системи, а також підвищення рівня екскреції креатиніну засвідчено позитивний вплив засобів фізичного виховання на функціональний стан глухих дітей молодшого шкільного віку.

На основании улучшения показателей физической работоспособности и симпато-адреналовой системы, а также повышения уровня экскреции креатинина сделан вывод о позитивном влиянии средств физического воспитания на функциональное состояние глухих детей младшего школьного возраста.

The improving of physical capacity indicators, sympato-adrenalin system and the excretion level of kreatynin testify about positive influence of the physical culture means upon the functional state of the junior deaf children's organism.


Ключ. слова: глухі діти, фізична працездатність, адреналін, норадреналін, креатинін, засоби фізичного виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ляхова І. М. 
Корекційно-педагогічні основи фізичного виховання дітей зі зниженим слухом (теоретико-методичний аспект) : Моногр. / І. М. Ляхова; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". - Запоріжжя, 2005. - 506 c. - Бібліогр.: с. 356-404. - укp.

Розкрито теоретичні та методичні аспекти корекції рухової сфери дітей зі зниженим слухом у спеціальних навчальних закладах освіти. Висвітлено корекційно-педагогічні засади фізичного виховання дітей з даною патологією віком 7 - 16-ти років. Проаналізовано особливості комплексного застосування основних компонентів впливу на рухову сферу дітей даної категорії на різних етапах корекції та формування рухових дій.

Раскрыты теоретические и методические аспекты коррекции двигательной сферы глухих детей в специальных учебных заведениях образования. Освещены коррекционно-педагогические основы физического воспитания детей с данной патологией в возрасте 7 - 16-ти лет. Проанализированы особенности комплексного применения основных компонентов влияния на двигательную сферу данной категории детей на различных этапах коррекции и формирования двигательных действий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хмельницкая И. В. 
Корригирующие программы физкультурных занятий для слабослышащих детей младшего школьного возраста с учетом их психомоторных характеристик / И. В. Хмельницкая, Л. А. Фандикова, И. О. Шульга // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 13. - С. 89-95. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлено підхід до програмування фізкультурних занять з метою корекції координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку зі слуховою депривацією на основі комп'ютерної діагностики характеристик їх психомоторики.

Представлен подход к программированию физкультурных занятий с целью коррекции координационных способностей детей младшего школьного возраста со слуховой депривацией на основе компьютерной диагностики характеристик их психомоторики.

This paper considers the approach to programming of physical exercises with the purpose of coordination abilities correction for hard hearing junior schoolchildren on the basis of computer diagnostics of their psychomotorics characteristics.


Ключ. слова: слабослышащие школьники, координационные способности, психомоторика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гурінович Х. Є. 
Методика використання засобів фізичного виховання для корекції рухової функції глухих дітей молодшого шкільного віку : Навч. посіб. / Х. Є. Гурінович, В. М. Трач; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2005. - 116 c. - Бібліогр.: с. 96-103. - укp.

Визначено причини виникнення та типи втрати слуху у дитини. Розглянуто особливості розвитку рухового аналізатора у глухих дітей, показано роль рухливих ігор у корекційно-педагогічному процесі фізичного виховання для даної категорії дітей. Наведено орієнтовні комплекси спеціальних вправ і методику підбору рухливих ігор для глухих дітей молодшого шкільного віку.

Определены причины возникновения и типы потери слуха у ребенка. Рассмотрены особенности развития подвижного анализатора у глухих детей, показана роль подвижных игр в коррекционно-педагогическом процессе физического воспитания для данной категории детей. Приведены ориентированные комплексы специальных упражнений и методика подбора подвижных игр для глухих детей младщего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Колишкін О. В. 
Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у роботі із слабочуючими старшокласниками / О. В. Колишкін // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 14. - С. 17-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено найбільш ефективні методи навчання слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, акцентовано увагу на особливостях їхнього використання. Обгрунтовано комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.

Определены наиболее эффективные методы обучения слабослышащих юношей средствам адаптивного физического воспитания, акцентируется внимание на особенностях их использования. Обосновано комплексное влияние занятий по экспериментальной методике на состояние двигательной сферы слабослышащих старшеклассников.

In clause the most effective methods of training of the hard of hearing young mens to means of adaptive physical education, accentuate of attention on features of their use are defined. The complex influence of employment on an experimental technique on a condition of impellent sphere hard of hearing senior pupils is proved.


Ключ. слова: фізичне виховання, средства, обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Грибовська І.  
Оцінка фізичного здоров'я глухих дітей [Електронний ресурс] / І. Грибовська, Х. Гурінович // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 113-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Виявлено затримку фізичного розвитку глухих дітей, а також зміни показників функціонального стану симпатоадреналової системи. У серцево-судинній системі спостережено явища гіподинамії міокарда. Розроблено програму фізичних вправ для поліпшення фізичного здоров'я глухих дітей у процесі фізичного виховання.

Выявлена задержка физического развития глухих детей, а также изменения показателей функционального состояния симпатоадреналовой системы. В сердечно-сосудистой системе обнаружены явления гиподинамии миокарда. Разработана программа физических упражнений для улучшения физического здоровья глухих детей в процессе физического воспитания.

Retardation in physical development of deaf children has been found out, as well as decrease of indices of functional state of sympathy-adrenal system. Symptoms of myocardial hypodynamy have been found out in the cardio-vascular system. The programme of physical exercises for improvement of physical conditions in deaf children in the process of physical education has been worked out.


Ключ. слова: фізичний розвиток, глухі діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Колишкін О. В. 
Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи / О. В. Колишкін; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2003. - 156 c. - Бібліогр.: с. 150-152. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з корекційно-реабілітаційною діяльністю школярів з вадами слуху. Запропоновано методику застосування засобів адаптивного фізичного виховання (настільного тенісу, силової підготовки, плавання та циклічних видів рухової активності) для учнів старших класів спеціальної школи в позаурочний час з метою їх реабілітації протягом навчального року.

Рассмотрены вопросы, связанные с корреляционно-реабилитационной деятельностью школьников с патологией нарушения слуха. Предложена методика применения средств адаптивного физического воспитания (настольного тенниса, силовой подготоки, плавания и циклических видов двигательной активности) для учеников старших классов специальной школы во внеурочное время с целью их физической и специальной реабилитации на протяжении учебного года.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гриценок Л. І. 
Методичні питання психологічної реабілітації підлітків з ДЦП : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Гриценок, Т. Д. Ілляшенко, Г. В. Ком'ягіна, І. Ф. Осетрова, Романенко , Н. С. Скрипка; АПН України. Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Київ. міська громад. орг. допомоги та сприяння дітям-інвалідам з дитинства "Церебрал". - К. : Ніка-Центр, 2002. - 39 c. - укp.

Висвітлено особливості інвалідизації хворих на дитячий церебральний параліч, зокрема, порушення формування особистості підлітків-інвалідів та фактори, що їх зумовлюють. Описано діагностичний інструментарій для вивчення особливостей пізнавальної діяльності та деяких особистісних рис дітей зазначеної категорії, суттєвих для їх ефективного входження в соціум. Визначено напрямки роботи психолога з питань психологічної реабілітації підлітків з ДЦП та їх батьків.

Освещены особенности инвалидизации больных на детский церебральный паралич, в частности нарушение формирования личности подростков-инвалидов и факторы, обуславливающие их. Описан диагностический инструментарий для изучения особенностей познавательной деятельности и некоторых личностных черт детей указанной категории, важных для их эффективного вхождения в социум. Определены направления работы психолога по вопросам психологической реабилитации подрстков с ДЦП и их родителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.6р + Ю948.28 + Р733.627.709.3-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р97566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні питання сурдопедагогіки : Зб. наук. пр. / ред.: Л. І. Фомічова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 254 c. - укp.

Висвітлено історію та сучасний стан теоретичного і законодавчого забезпечення навчання та виховання дітей з вадами слуху, розкрито психологічні передумови організації їх навчально-виховного процесу. Проаналізовано особливості розвитку мислення дітей з вадами слуху, теоретичні основи навчання і мовлення дітей, природничо-наукові основи спеціальної сурдопсихології. Описано методи навчання дітей з вадами слуху та інтелекту.

Освещены история и современное состояние теоретического и законодательного обеспечения обучения и воспитания детей с дефектами слуха, раскрыты психологические предпосылки организации их учебно-воспитательного процесса. Проанализированы особенности развития мышления детей с дефектами слуха, теоретические основы обучения и речи детей, природоведческо-научные основы специальной сурдопсихологии. Описаны методы обучения детей с дефектами слуха и интеллекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я43

Шифр НБУВ: ВА650225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гурінович Х.  
Особливості фізичного розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку за показниками екскреції креатиніну з сечею / Х. Гурінович // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 6. - С. 23-27. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Підтверджено нижчі показники маси тіла у глухих дітей віком 6 - 10 рр. На підставі проведених біохімічних досліджень виявлено низький рівень креатиніну в сечі глухих дітей молодшого шкільного віку.

Подтверждено низшие показатели массы тела у глухих детей 6 - 10 лет. В результате проведенных биохимических исследований обнаружено низкий уровень креатинина в моче глухих детей младшего школьного возраста.

Lower levels of the body weight in deaf children of 6-10 years old is confirmed. Low level of the kreatynin in the urine has been shown by the help of biochimical methods.


Ключ. слова: глухі діти, фізичний розвиток, креатинін
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Остапенко О. О. 
Вплив занять оздоровчою аеробікою на фізичний та психофізіологічний стан слабочуючих дітей середнього та старшого віку / О. О. Остапенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 7. - С. 86-88. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено характеристику особливостей психофізіологічного розвитку дітей з вадами слуху середнього та старшого шкільного віку; розглянуто вплив занять оздоровчими видами аеробіки на функціональні можливості їх організму і корекцію вторинних відхилень.

Представлена характеристика особенностей психофизиологического развития слабослышащих детей среднего и старшего школьного возраста, рассмотрено влияние занятий оздоровительной аэробикой на функциональные возможности их организма и коррекцию вторичных отклонений.

The article deals with the characteristics of peculiarities of psycho-physiological development of children with hearing disorders in junior and senior age groups; the author shows the influence of rehabilitative kinds of aerobics on functional abilities of their organisms and secondary deviation correction.


Ключ. слова: слабочуючі, вторинні відхилення, фітнес, аеробіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сокирко О. С. 
Вплив ігрової діяльності на психомоторні функції глухих підлітків / О. С. Сокирко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 266-270. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вплив ігрової діяльності на глухих підлітків, які займаються плаванням. Розроблено методику оцінки рівня розвитку диференційованої координаційної здатності, визначено компенсаторні можливості рухового аналізатора. Виявлено, що корекційно-розвивальні ігри у воді сприяють створенню близьких відносин між учасниками групи (команди), знімають напруженість, тривожність, страх перед оточуючими, підвищують самооцінку, дозволяють перевірити себе у різних ситуаціях спілкування, усувають небезпеку соціально значимих наслідків у глухих підлітків.

Показано влияние игровой деятельности на глухих подростков, занимающихся плаванием. Разработана методика оценки уровня развития дифференцировочной координационной способности, определены компенсаторные возможности двигательного анализатора. Установлено, что координационно-развивающие игры в воде способствуют формированию близких отношений между участниками группы (команды), снимают напряженность, тревожность, страх перед окружающими, повышают самооценку, позволяют проверить себя в разных ситуациях общения, предотвращают опасность социально значимых последствий у глухих подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 + Ч710.56-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хмельницька І. В. 
Диференційований підхід у програмуванні фізкультурних занять молодших школярів з вадами слуху / І. В. Хмельницька, Л. О. Фандікова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 111-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто використання диференційованого підходу у програмуванні фізкультурних занять з метою корекції координаційних здібностей молодших школярів з вадами слуху на підгрунті біомеханічних характеристик їх моторики.

Представлено использование дифференцированного подхода в программировании физкультурных занятий с целью коррекции координационных способностей младших школьников с нарушениями слуха на основе биомеханических характеристик их моторики.

The differentiated approach in programming of physical exercises in order to correct the coordination abilities of hard hearing junior schoolchildren on the basis of biomechanical characteristics of their motorics is submitted.


Ключ. слова: програми фізкультурних занять, школярі з вадами слуху
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 175 с. - укp.

Визначено правовий статус жестової мови, сурдопереклад як елемент системи супроводу навчального процесу студентів з порушеннями слуху. Розкрито значущість жестової мови у вихованні та навчанні дітей з вадами слуху. Проаналізовано досвід використання жестової мови в Україні та за кордоном, зокрема, на уроках в спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах. Висвітлено проблему білінгвізму студентів з порушеннями слуху в ВНЗ, науково-теоретичні засади лінгвістичного дослідження української жестової мови.

Определены правовой статус жестового языка, сурдоперевод как элемент системы сопровождения учебного процесса студентов с нарушениями слуха. Раскрыта значимость жестового языка в воспитании и обучении детей с дефектами слуха. Проанализирован опыт использования жестового языка в Украине и за рубежом, в частности, на уроках в специальных общеобразовательных школах-интернатах. Освещены проблема билингвизма студентов с нарушениями слуха в ВУЗ, научно-теоретические основы лингвистического исследования украинского жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я43 + Ю953.2я43 + Ш189.9я43

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 281 с. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти жестової мови в структурі вузівської підготовки дефектологів. Розглянуто питання про використання даної мови в системі "тотальної комунікації" та білінгвального навчання. Проаналізовано проблеми сучасної сурдопедагогіки, досвід Канади щодо перекладу жестової мови в системі вищої освіти. Розкрито роль рідної мови у формуванні пізнавальної активності глухих учнів початкових класів. Наведено результати лінгвістичних досліджень жестової мови.

Освещены теоретические аспекты жестового языка в структуре вузовской подготовки дефектологов. Рассмотрен вопрос об использовании данного языка в системе "тотальной коммуникации" и билингвального обучения. Проанализированы проблемы современной сурдопедагогики, опыт Канады относительно перевода жестового языка в системе высшего образования. Раскрыта роль родного языка в формировании познавательной активности глухих учеников начальных классов. Приведены результаты лингвистических исследований жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9я54(4УКР)2 + Ч432я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маланчук Г. Г. 
Зміст підготовки студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту відповідно до вимог практичної діяльності з глухими дітьми / Г. Г. Маланчук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 62-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено зміст підготовки студентів ВНЗ фізичного виховання і спорту на прикладі ЛДУФК для роботи з глухими дітьми. Здійснено анкетування дозволило одержати дані про особливості проведення і зміст педагогічної практики у спеціальних закладах де навчаються глухі діти, та визначити шляхи підвищення рівня готовності студентів для роботи з ними.

Изучено содержание подготовки студентов ВУЗ физического воспитания и спорта на примере ЛДУФК для роботы с глухими детьми. Проведенное анкетирование позволило получить данные об особенностях проведения и содержания педагогической практики в специальных заведениях, где обучаются глухие дети, и определить пути повышения уровня готовности студентов для роботы с ними.

Contents of training of students of higher educational establishments of physical education and sport i.e. Lviv State University of Physical Culture for work with deaf children is investigated. Questioning is carried out to made it possible to obtain results dealing with peculiarities of realization and contents of pedagogical practice in special establishments where deaf children are taught and to define ways of improvement of level of students` readiness to work with deaf children.


Ключ. слова: педагогічна практика, спеціальні школи, глухі діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30-266.5 + Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хмельницкая И. В. 
Информационные технологии в физическом воспитании школьников со слуховой депривацией / И. В. Хмельницкая, Т. А. Хабинец // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 9. - С. 144-146. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто питання розробки технології моніторингу моторики школярів зi слуховою депривацією в програмуванні фізкультурних занять.

Рассмотрены вопросы разработки технологии мониторинга моторики школьников со слуховой депривацией в программировании физкультурных занятий.

The paper is devoted to monitoring technology for motorics of schoolchildren aged 7-10 with hearing impairments in programming of physical exercises.


Ключ. слова: контроль моторики, школьники со слуховой депривацией, физкультурные занятия
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Савельєва Н. В. 
Корекційна спрямованість спеціальних фізичних вправ дітей молодшого шкільного віку з порушенням слухової сенсорної системи / Н. В. Савельєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 253-255. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано програму корекції фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку з порушенням слухової сенсорної системи, створену на підставі використання спеціальних фізичних вправ.

Разработана программа коррекции физической подготовленности детей младшего школьного возраста с нарушениями слуховой сенсорной системы, созданная на основе использования специальных физических упражнений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дичко В. В. 
Оптимізація корекційного навчання рухових дій на основі цілеспрямованого розвитку в молодших школярів з порушенням зору точності рухів, контролю і самоконтролю : Моногр. / В. В. Дичко; АПН України. Півд. наук. центр. - О., 2006. - 143 c. - Бібліогр.: с. 123-135. - укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади корекційного навчання рухових дій (РД) школярів з порушенням зору (ПЗ). Викладено питання поетапного формування РД у молодших школярів з ПЗ. Висвітлено основні положення комплексної програми реабілітаційної роботи з даною групою населення. Охарактеризовано тренувальний етап фізичної реабілітації учнів початкових класів з ПЗ. Визначено ефективність методики корекційної роботи з фізичного виховання учнів I - III класів з ПЗ.

Раскрыты теоретические и методические основы коррекционного обучения двигательным действиям (ДД) школьников с нарушениями зрения (НЗ). Изложены вопросы поэтапного формирования ДД у младших школьников с НЗ. Освещены основные положения комплексной программы реабилитационной работы с данной категорией населения. Охарактеризован тренировочный этап физической реабилитации учеников начальных классов с НЗ. Определена эффективность методики коррекционной работы по физическому воспитанию учеников I - III классов с НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683383 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського