Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (53)Книжкові видання та компакт-диски (510)Журнали та продовжувані видання (346)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 901
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєв В. В. 
Ocoбливості управління адаптацією випускників профтехучилищ в умовах формування ринкових відносин / В. В. Васильєв // Наука і сучасність. - K., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі вивчення досвіду виховної діяльності низки трудових колективів металургійних підприємств за ринкових умов, а також виробничої адаптації випускників профтехучилищ зроблено висновок, що під час визначення її змісту, форм і методів не завжди зважают на особливості даної діяльності за нових соціально-економічних умов. Встановлено, що від рівня кваліфікації залежать адаптація до оновленої або суміжної професії та трудові успіхи випускників профтехучилищ: зростання продуктивності праці, участь у раціоналізаторстві тощо. Визначено педагогічні завдання, які покликані вирішувати інженерно-педагогічні колективи училищ, керівники, інженерно-технічні працівники, випускники профтехучилищ. Зазначено, що ефективність адаптації молодих працівників на підприємстві залежить від оптимальності системи засобів, методів і прийомів управління персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.350.0 + К3р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваленко О. Е. 
Логічні основи формування навчального матеріалу : Навч. посіб. для студ. інж.-пед. навч. закл. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 1998. - 140 c. - укp.

Рассматривается актуальная проблема, связанная с повышением качества подготовки преподавательских кадров для системы профессионального образования, в частности, вопрос конструирования таких дидактических материалов, как логическая структура, текст, план, опорный конспект. Дается понятие логико-содержательных материалов, описываются методы поиска и обработки информации. Поясняются логические правила, формы мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полак Л. Б. 
Навчально-виховний процес у закладах профтехосвіти: управлінський аспект : Навч.-метод. посіб. / Л. Б. Полак. - К. : Вища школа, 1999. - 112 c. - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

На основі досліджень, педагогічного досвіду та аналізу діяльності ПТУ Житомирської, Донецької, Сумської, Івано-Франківської областей України розкриваються основні форми та методи підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних кадрів ПТУ. Висвітлюються питання управління навчальним процесом, форми його організації. Запропоновано методи активізації пізнавальної діяльності в роботі з викладачами, а також використання результатів аналізу для прийняття управлінського рішення. Увага акцентується на тому, що в сучасних умовах управління не тільки повинно забезпечувати успішне функціонування ПТУ, а і його розвиток за рахунок впровадження сучасних технологій та науково-методичних досягнень у навчально-виховний процес, його методичного забезпечення, оновлення функцій управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачова Н. О. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти / Н. О. Ткачова; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 350 c. - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Монографія присвячена актуальній проблемі формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти. Висвітлюються методолого-методичні питання змісту, структури правосвідомості, формування правових знань, їх перетворення у переконання. Пропонується системно-комплексний підхід до формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали і цінності як необхідного фактора розбудови демократичної, правової держави в Україні. Поряд з теоретичними узагальненнями розроблені конкретні, практичні пропозиції і рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432 + Х8 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ничкало Н. Г. 
Профессионально-техническое образование в Украине: проблемы исследований / Н. Г. Ничкало; АПН Украины. Нац. наблюдат. центр. - К. : Наук. світ, 1999. - 28 c. - Библиогр.: 85 назв. - укp.

Изложены актуальные проблемы педагогических и психологических исследований по ряду аспектов профессиональной педагогики: теоретико-методологических, историко-педагогических, дидактических, научно-методических, сравнительно-педагогических и др. Рассмотрены структура и основные направления деятельности Академии педагогических наук (АПН) Украины, Института педагогики и психологии профессионального образования, Отделения педагогики и психологии профессионально-технического образования АПН Украины. Проанализированы некоторые результаты исследований по теории и методике профессионального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Падун Н. О. 
Професійно-технічна освіта в Україні: історія, досвід, проблеми (1929 - 1940 рр.) / Н. О. Падун. - К., 1999. - 150 c. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й удосконалення системи підготовки робітничих кадрів в Україні у 1929 - 1940 рр. На підставі аналізу численної кількості історико-педагогічної літератури, архівних документів розглянуто історію, досвід, проблеми розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Запропоновано нові підходи до удосконалення змісту, форм і методів навчально-виробничого процесу у закладах профтехосвіти зазначеного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)16 + Ч463(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лікарчук І. Л. 
Професійно-технічна освіта України: історичний шлях і перспективи / І. Л. Лікарчук. - К. : Педагогіка, 1999. - 287 c. - укp.

Висвітлено методологічні проблеми та актуальні питання реформування системи професійно-технічної освіти України за сучасних соціально-економічних умов. На основі вивчення літератури, архівних документів, матеріалів та інших джерел розкрито сутність основних понять професійно-технічної освіти, викладено позитивне і негативне у досвіді функціонування систем підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1999 рр., а також викладено авторське бачення шляхів розвитку цієї системи у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Васильєв В. В. 
Система адаптації робітників до професійної діяльності / В. В. Васильєв. - Д. : Вид-во Дніпропетр. ун-ту, 1999. - 298 c. - укp.

Проаналізовано питання професійної адаптації як соціального і педагогічного процесу. Розглянуто структурно-функціональну модель педагогічної системи професійної адаптації, а також особливості її функціонування та розвитку за умов ринкової економіки. Обгрунтовано дослідно-експериментальні моделі оптимізації педагогічного процесу професійної адаптації працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + С5*328.934

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пенішкевич Д. І. 
Становлення та розвиток професійної освіти на Буковині в кінці ХVІІІ - на початку ХХ століття : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Пенішкевич, І. М. Петрюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-43. - укp. - рус.

Розкриваються основні суспільно-історичні, економічні, культурно-освітні передумови а також особливості розвитку професійних навчальних закладів Буковини протягом 1774-1918 рр. Відтворюється цілісний образ дидактичної системи закладів, а також системи прийому учнів та відбору професорсько-викладацького складу. Виявлено прогресивні тенденції у розвитку професійної освіти з метою розв'язання організаційних, фінансових, дидактичних та загальнопедагогічних проблем у системі сучасних професійно-технічних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)я73 + Ч463(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козловська І. М. 
Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 591 назв. - укp.

Проведено розгорнутий аналіз історичного розвитку та сучасного стану загальнонаукових поглядів на проблему інтеграції знань. На підставі цього робиться висновок про доцільність та необхідність впровадження науково обгрунтованих інтегрованих знань у навчальний процес. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції знань (філософські, логіко-гносеологічні, психологічні та загальнонаукові). Дидактика розглядається в контексті ідей інтеграції: загальна дидактика; принципи навчання як категорії дидактики; моделювання в освіті; процес навчання та підходи до нього; педагогічні технології; зміст освіти (зокрема, знання в дидактиці та їх структурування); види і типи навчання; методи та форми навчання тощо. Проблеми інтеграції знань в освіті та характеристики інтегративних процесів подаються як розвиток їх загальнонаукових аналогів. Детально описано дидактичні основи міжпредметних зв'язків, принципи побудови інтегрованих курсів, показано тісні зв'язки між інтеграцією та систематизацією знань. Здійснений аналіз процесів проектування інтегративних ідей на навчально-пізнавальний процес у професійно-технічній школі. Розглядаються проблеми підготовки сучасного фахівця, загальні питання дидактики професійно-технічної школи (закони, закономірності та принципи дидактики, зміст освіти та зміст навчання, взаємозв'язки між загальноосвітньою та професійною підготовкою, професійна спрямованість навчання тощо). Вводиться поняття дидактичної інтегрології, яке дає можливість структурувати значну кількість теоретичних положень, пов'язаних з інтеграцією знань, у цілісну систему. Обгрунтовується предмет та методи дидактичної інтегрології в контексті загально

наукових підходів, розробляється її понятійний апарат та аналізуються етапи розвитку. Формулюються методологічні та концептуальні засади інтеграції знань, пропонується дидактична система інтегративно-предметного навчання на основі теорії дидактичної інтеграції та модель інтеграції знань у професійно-технічній школі. Конкретизуються положення теорії дидактичної інтеграції та основні авторські підходи до інтеграції знань на прикладі вивчення фізики у професійно-технічній школі будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах / Р. С. Гуревич; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 229 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і методичні основи організації навчання майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах освіти. Розглянуто широкий спектр педагогічних проблем: від сучасної концепції професійної освіти, прогнозування цілей навчання до відбору та проектування змісту освіти, організації навчального процесу, методів, засобів і форм навчання та апробації отриманих результатів. Обгрунтовано використання технічних засобів навчання на базі електронно-обчислювальної техніки, нових інформаційних технологій та використання засобів мультимедіа, Інтернету, інформаційних систем (ГІС-технологій) тощо, а також створення відповідних педагогічних програмних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)23 + Ч461.2 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фічора І. В. 
Шляхи і засоби естетичного виховання у професійних училищах художньо-промислового профілю : Навч.-метод. посіб. / І. В. Фічора; Ін-т змісту і методів навчання. - Івано-Франківськ : Плай, 1999. - 216 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання організації естетичної освіти та виховання учнів професійних училищ художньо-промислового профілю, проаналізовано роль навчальних предметів, а також окремих видів мистецтва та художньої і технічної творчості у розвитку естетичної свідомості, формуванні естетичної активності та всебічного розвитку особистості вихованців. Використано передовий педагогічний досвід професійних училищ України обгрунтування системного підходу до організації естетичної освіти та виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + Щ12 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми соціалізації майбутніх фахівців в контексті вимог Болонського процесу / ред.: А. М. Богуш. - О., 2004. - 98 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.

Висвітлено проблеми адаптації і соціалізації учнів-інвалідів за умов професійного навчання, проблеми превентивної педагогіки та шляхи їх вирішення, формування професіоналізму майбутніх фахівців. Викладено інноваційні підходи до виховної роботи у ПТУ, проаналізовано особливості корекційно-виховної діяльності з учнями ПТУ, формування їх правової культури. Розглянуто проблему формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх фахівців, питання їх підготовки до самодіагностики гендерних якостей, а також діагностики дозвіллєвої культури.

Освещены проблемы адаптации и социализации учеников-инвалидов в условиях профессионального обучения, проблемы превентивной педагогики и пути их решения, формирование профессионализма будущих специалистов. Изложены инновационные подходы к воспитательной работе в ПТУ, проанализированы особенности коррекционно-воспитательной деятельности с учениками ПТУ, формирование их правовой культуры. Рассмотрены проблема формирования потенциала профессионального саморазвития будущих специалистов, вопросы их подготовки к самодиагностике гендерных качеств, а также диагностики культуры досуга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я431 + Ч461.203я431

Шифр НБУВ: Ж69786/спец. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2003. - 362 с. - укp.

Розглянуто сучасний стан, перспективи розвитку та проблемні питання діяльності професійно-технічної освіти на Україні. Визначено функції, шляхи удосконалення та забезпечення якості професійно-технічної освіти. Розкрито роль педагога у формуванні в учнів національної культури у становленні духовної зрілості особистості з високими моральними якостями. Розглянуто концепцію розвитку професійної освіти на Україні, її мету, основні положення. Подано визначення поняття "педагогічний процес" на підставі аналізу сучасних наукових психолого-педагогічних досліджень. Запропоновано трикомпонентну модель систем і технологій професійного навчання, яка відображає об'єктивні процеси реформування професійної освіти, а також індивідуальну модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що дозволяє задовольнити особистісні інтереси та професійні потреби педагогічних працівників. Розглянуто можливості модульної системи професійної освіти для навчання біженців робочим спеціальностям та їх подальшої соціальної адаптації в Україні.

Рассмотрено современное состояние, перспективи развития и проблемные вопросы деятельности профессийнально-технического образования на Украине. Определены функции, пути совершенствования и обеспечения качества профессионально-технического образования; рассмотрены стратегические направления развития. Рассмотрена концепция развития профессионального образования в Украине, ее цель, основные положения. Определены стратегические направления развития профессионального образования. Приведено определение понятия "педагогический процесс" на основе анализа современных научных психолого-педагогических исследований. Предложена трехкомпонентная модель систем и технологий профессионального обучения, которая отображает объєктивные процессы реформирования профессионального образования, а также индивидуальная модель повышения квалификации педагогических работников. Рассмотрены возможности модульной системы профессионального обучения беженцев рабочим специальностям для их дальнейшей социальной адаптации в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР) я54 + Ч46 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Олійник В. В. 
Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти : Моногр. / В. В. Олійник. - К. : Міленіум, 2003. - 593 c. - укp.

Висвітлено еволюцію теорії та практики підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Проаналізовано досвід підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у зарубіжних країнах. Викладено методологічні основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти за умов трансформації суспільства, загальнотеоретичні підходи до управління в сучасній педагогіці. Описано методологію управління освітою в процесі державотворення. Розкрито концептуальні та організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти, модернізації системи управління підвищення їх кваліфікації.

Освещена эволюция теории и практики повышения квалификации педагогических работников профтехобразования. Проанализирован опыт повышения квалификации педагогических кадров в зарубежных странах. Изложены методологические основы управления повышением квалификации педагогических работников профтехобразования в условиях трансформации общества, общетеоретические подходы к управлению в современной педагогике. Описана методология управления образованием в процессе развития государства. Раскрыты концептуальные и организационно-методические основы повышения квалификации педагогических работников профтехобразования, модернизации системы управления повышения их квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тархан Л. З. 
Организация производственного обучения в ПТУЗе : Учеб.-метод. пособие / Л. З. Тархан, М. И. Мыхнюк. - Симф. : Крым. учеб.-пед. гос. изд-во, 2003. - 207 c. - Библиогр.: с. 156-157 - рус.

Рассмотрено содержание процесса производственного обучения (ПО) , а также его методы (словесные, наглядные, практические) и формы. Предложена классификация профессий. Проанализированы особенности подготовки работы мастера по организаци процесса ПО, а также модульной системы подготовки квалифицированных рабочих. Определены типы уроков ПО, приведены требования к разработке документации письменного инструктирования. Предложена методика проведения урока ПО с элементами деловой игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ж.р(4УКР)16-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 1(5) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 635 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти проблем нової філософії професійної освіти, феноменів еліти і лідерства, виховання керівників-лідерів, проаналізовано формування гуманітарно-технічної еліти, описано інноваційні педагогічні технології, що забезпечують її підготовку. Висвітлено модернізацію системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави, проблеми сучасної освіти у контексті суспільних трансформацій. Розкрито теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем, роль педагогічної еліти в соціалізації особистості інформаційного суспільства, сучасні аспекти побудови системи професійного виховання у вищій школі. Описано систему підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти, комунікативні особливості студентів як чинник ефективності навчальної діяльності. Викладено методологічні положення реконструкції дидактичних теорій.

Рассмотрены теоретико-методические аспекты проблем новой философии профессионального образования, феноменов элиты и лидерства, воспитания руководителей-лидеров, проанализировано формирование гуманитарно-технической элиты, описаны инновационные педагогические технологии, обеспечивающие её подготовку. Освещены модернизация системы образования как важный фактор инновационного развития государства, проблемы современного образования в контексте общественных трансформаций. Раскрыты теоретико-методологические основы моделирования учебной среды современных педагогических систем, роль педагогической элиты в социализации личности информационного общества, современные аспекты построения системы профессионального воспитания в высшей школе. Описаны система подготовки педагогических кадров для учебных заведений профессионального образования, коммуникативные особенности студентов как фактор эффективности учебной деятельности. Изложены методологические положения реконструкции дидактических теорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 2(6) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 618 с. - укp.

Розглянуто питання філософії освіти та формування гуманітарно-технічної еліти. Розкрито гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління. Описано особливості формування комунікативної компетентності майбутніх керівників на етапі професійної підготовки, оптимізації управління інвестиційною діяльністю як фактор ефективного розвитку соціальних систем. Висвітлено проблеми підвищення комунікативної компетенції фахівців з соціального управління, сучасні проблеми дистанційної освіти, зокрема, підвищення кваліфікації викладачів на сучасному етапі, методологічні аспекти дистанційного навчання.

Рассмотрены вопросы философии образования и формирования гуманитарно-технической элиты. Раскрыты гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению. Описаны особенности формирования коммуникативной компетентности будущих руководителей на этапе профессиональной подготовки, оптимизации управления инвестиционной деятельностью как фактор эффективного развития социальных систем. Освещены проблемы повышения коммуникативной компетенции специалистов по социальному управлению, современные проблемы дистанционного образования, в частности, повышения квалификации преподавателей на современном этапе, методологические аспекты дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського