Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кондратенко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кондратенко Р. В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р. В. Кондратенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кондратенко Р. В. 
Наступність у вихованні відповідальності в старших дошкільників і молодших школярів / Р. В. Кондратенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 94-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано особливості здійснення наступності у вихованні відповідальності в старших дошкільників і першокласників. Визначено структуру відповідальності як базової характеристики особистості, що має такі компоненти: пізнавально-світоглядний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-поведінковий, особистісний. Проаналізовано різноманітні педагогічні технології, які стимулюють выявлення відповідальних ставлень у дітей. Виділено найбільш ефективні методи та засоби організації навчально-виховного процесу: використання ігор, впровадження проектної технології, міжособистісне спілкування.

Обоснованы особенности осуществления преемственности в воспитании ответственности у старших дошкольников и первоклассников. Определена структура ответственности как базовой характеристики личности, которая имеет такие компоненты: познавательно-мировоззренческий, эмоционально-мотивационный, деятельно-поведенческий, личностный. Проанализированы разнообразные педагогические технологии, которые стимулируют проявление ответственных отношений у детей. Выделены наиболее эффективные методы и средства организации учебно-воспитательного процесса: использование игр, внедрение проектной технологии, межличностное общение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кондратенко Р. В. 
Єдність інтелектуальної та емоційної сфер особистості дошкільника у процесі гри / Р. В. Кондратенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 498-502. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - рус. - англ.

Визначено орієнтовні критерії та показники індивідуального розвитку особистості дошкільника. Виокремлено емоційно-почуттєвий та інтелектуальний розвиток. Досліджено роль гри як засобу забезпечення єдності інтелектуальної й емоційної сфер особистості старшого дошкільника. Наголошено, що у процесі творчих ігор дошкільники відчувають найсильніші емоційні переживання, і саме емоційний тонус ігор підвищує віру в свої інтелектуальні сили.

Определены ориентировочные критерии и показатели индивидуального развития личности школьника. Выделено эмоционально-чувственное и интеллектуальное развитие. Исследована роль игры как средства обеспечения единства интеллектуальной и эмоциональной сфер личности старшего дошкольника. Подчеркнуто, что в процессе творческих игр дошкольники переживают самые сильные эмоции, и именно эмоциональный тонус игр повышает веру в свои интеллектуальные силы.

Defined criteria and indicators indicative of individual development of the schoolboy. Allocated emotional development of sensory and intellectual development. Investigated the role of the game as a means of ensuring the unity of intellectual and emotional spheres of the person older preschooler. Pointed out that in the process of creative games preschoolers experience the strongest emotions, and it is the emotional tone of the game increases confidence in their intellectual powers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського