Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Ротерс Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ротерс Т. Т. 
Проблема фізичного виховання школярів у світлі християнської антропології / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 185-188. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання впливу фізичного виховання на фізичний і духовний розвиток школярів. Висвітлено проблеми фізичного виховання у контексті християнської антропології.

Освещены вопросы влияния физического воспитания на духовное и физическое развитие школьников. Особое внимание уделено проблемам физического воспитания в контексте христианской антропологи.

In the article the questions of influence of physical education rise on spiritual and physical development of schoolboys. The special attention is spared to the problems of physical education from positions of Christian.


Ключ. слова: антропологія, дух, душа, тіло, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ротерс Т.  
Ритм - домінуючий компонент взаємодії фізичного та естетичного виховання в процесі музично-ритмічних занять [Електронний ресурс] / Т. Ротерс // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 146-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Розглянуто вплив ритму на різні сторони життєдіяльності людини. Обговорено значення ритму для життєдіяльності людини. Досліджено теорію ритму з психологічних, фізіологічних і педагогічних позицій. Доведено, що ритм виступає домінувальним компонентом взаємозв'язку фізичного й естетичного виховання, а почуття ритму - духовною й фізичною сутністю людини. Почуття ритму розвивається в спеціалізованому процесі. Найбільш ефективна форма ритмічного розвитку - різні види музично-ритмічних занять (ритміка, ритмічна гімнастика, аеробіка). Для проведення таких занять необхідно готувати фахівця з фізичного виховання як на факультетах фізичного виховання, так і в системі післядипломної підготовки.

Рассмотрено влияние ритма на разные стороны жизнедеятельности человека. Актуализируется значение ритма для жизнедеятельности человека. Исследована теория ритма с психологических, физиологических и педагогических позиций. Доказано, что ритм выступает доминирующим компонентом взаимосвязи физического и эстетического воспитания, а чувство ритма - духовной и физической сущностью человека. Чувство ритма развивается в специализированном процессе. Наиболее эффективная форма ритмического развития - различные виды музыкально-ритмических занятий (ритмика, ритмическая гимнастика, аэробика). Для проведения таких занятий необходимо готовить специалиста по физическому воспитанию как на факультетах физического воспитания, так и в системе последипломной подготовки.

Influence of rhythm upon various aspects of human vital activity is considered, its significance is accentuated. Theory of rhythm is studied from psychological, physiological and pedagogical aspects. It is proved that the rhythm is the dominant component of relationship between aeshetic and physical education, whereas the sense of rhythm constitutes spiritual and physical essence of human. Sense of rhythm is developed during specialized process. The most officient type of musical-and-rhythmic sessions (rhythmics, aerobics). Such sessions could be conducted by spesialists in physical education prepared both at physical education faculties and within the system of post-diploma preparation.


Ключ. слова: ритм, взаємодія, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52.14 + Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ротерс Т. Т. 
Синергия физического и духовного в процессе музыкально-ритмической деятельности человека / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 82-87. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Доведено взаємозв'язок фізичного та духовного в процесі виконання різних фізичних вправ під музику та проаналізовано їх вплив на психіку людини.

Доказана взаимосвязь физического и духовного в процессе выполнения различных физических упражнений под музыку и проанализировано их влияние на психику человека.

The author demonstrates physical and spiritual in the process of the performance various physical exercises on the man's psychology in the article.


Ключ. слова: синергия, ритм, музыкально-ритмическая деятельность, интерес, эмоции, чувства, эйфория
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ротерс Т. Т. 
Формування духовної культури майбутніх вчителів фізичного виховання засобами музично-ритмічних занять / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 56-58. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальність формування духовної культури вчителя у межах гуманізації освіти, а також запропоновано шляхи формування духовної культури майбутніх вчителів фізичного виховання. Основним засобом є музично-ритмічні заняття.

Рассмотрена актуальность формирования духовной культуры учителя в рамках гуманизации образования, а также предложены пути формирования духовной культуры будущих учителей физического воспитания. Основным средством являются музыкально-ритмические занятия.

In the article the question is about actuality of forming of spiritual culture of teacher within the framework of humanization education, and also the ways of forming of spiritual culture of future teachers of physical education are offered. Musically-rhythmic employments are a basic method.


Ключ. слова: культура, духовність, духовна культура, музично-ритмічні заняття, музика, ритм, рухи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ротерс Т. Т. 
Теория и методика развития личности школьника на ритмических занятиях в общеобразовательной школе / Т. Т. Ротерс; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма матер, 2001. - 280 c. - рус.

Раскрыта сущность ритмического развития школьников во взаимосвязи физического воспитания с эстетическим. Проведен анализ ритмического занятия как основной формы ритмического развития в школе. Предложены экспериментальная программа и методика проведения уроков ритмики, ритмической гимнастики и аэробики для учащихся различных возрастных групп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52р20 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ротерс Т. Т. 
Научно-методические основы развития чувства ритма у школьников в процессе взаимодействия физического воспитания с эстетическим / Т. Т. Ротерс // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 4. - С. 77-82. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Обгрунтовано необхідність розвитку у школярів рухового та музичного ритму. Зазначено, що формування відчуття ритму залежить від відчуття простору, відчуття часу, відчуття точності зусиль.

Обоснована необходимость развития у школьников двигательного и музыкального ритма. В физическом воспитании ощущение ритма зависит от ощущения пространства, ощущения времени, ощущения точности мышечных усилий.

In the article the necessity of development at the schoolboys of an impellent and musical rhythm is proved. In physical education the sensation of a rhythm depends on sensation of space, sensation of time, sensation of accuracy of efforts.


Ключ. слова: ритм, ритм движений, музыкальный ритм, ритмическое развитие
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми фізичного виховання в Україні : зб. матеріалів Регіон. наук.-практ. конф., 2 квіт., 2008 р., Луганськ. Ч. 1 / ред.: Т. Т. Ротерс; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2008. - 205 c. - укp.

Розглянуто акутальні аспекти вдосконалення підготовки майбутніх учителів фізичного виховання, особливості організації та проведення фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня школи. Висвітлено особливості впровадження нетрадиційної системи та форм оздоровлення в практику роботи дошкільних навчальных закладів. Проаналізовано особливості моральної та спеціальної психологічної підготовки боксерів.

Рассмотрены актуальные аспекты усовершенствования подготовки будущих учителей физического воспитания, особенности организации и проведения физкультурно-оздоровительной работы в режиме дня школы. Освещены особенности внедрения нетрадиционной системы и форм оздоровления в практику работы дошкольных учебных заведений. Проанализированы особенности моральной и специальной психологической подготовки боксеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0я431(4УКР)

Шифр НБУВ: В350667/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні проблеми фізичного виховання в Україні : зб. матеріалів Регіон. наук.-практ. конф., 2 квіт., 2008 р., Луганськ. Ч. 2 / ред.: Т. Т. Ротерс; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2008. - 181 c. - укp.

Висвітлено перспективи використання інновацій в організації та проведенні фізкультурно-оздоровчої роботи з різними верствами населення. Проаналізовано фактори ризику артеріальної гіпертензії, значення калію, кальцію та магнію в оздоровленні організму. Розглянуто способи фізичної реаблітації дітей, які часто хворіють на респіраторні вірусні інфекції. Охарактеризовано методи корекції надлишкової маси тіла й ожиріння.

Освещены перспективы использования инноваций в организации и проведении физкультурно-оздоровительной работы с разными слоями населения. Проанализированы факторы риска артериальной гипертензии, значение калия, кальция и магния в оздоровлении организма. Рассмотрены способы физической реабилитации детей, часто болеющих респираторными вирусными инфекциями. Охарактеризованы методы коррекции излишней массы тела и ожирения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0я431(4УКР)

Шифр НБУВ: В350667/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ротерс Т. Т. 
Духовний розвиток особистості школяра у взаємодії фізичного та естетичного виховання / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 93-96. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто духовний розвиток особистості школяра в процесі взаємодії фізичного й естетичного виховання. Проаналізовано взаємодію фізичного та естетичного виховання на підставі формування відчуття музикального ритму та відчуття ритму рухів.

Рассмотрено духовное развитие личности школьника в процессе взаимодействия физического и эстетического воспитания. Определены пути взаимодействия физического и эстетического воспитания на основе формирования ощущения ритма музыкального и ритма двигательного.

The article is devoted to the problem of spiritual development of personality of schoolboy in the process of co-operation of physical and aesthetic education. The author selects the ways of co-operation of physical and aesthetic education on the basisof forming feeling of musical rhythm and feelings of movements rhythm.


Ключ. слова: духовний розвиток, фізичне виховання, естетичне виховання, ритм, ритмічний розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ротерс Т.  
Стан духовного розвитку школярів у процесі взаємодії фізичного й естетичного виховання / Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 158-161. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено стан рухового розвитку школярів в процесі взаємодії фізичного й естетичного виховання. Проаналізовано рівень розвитку у школярів відчуття ритму, простору, часу, точністю рухів разом з оволодінням естетичним сприйняттям.

Определено состояние духовного развития школьников в процессе взаимодействия физического и эстетического воспитания. Проанализирован уровень развития у школьников ощущения ритма, пространства, времени, точности мышечных усилий совместно с овладением красотой и выразительностью движений.

The paper is dedicated to definition of a state of spiritual development of the schoolboys during interplay of physical and aesthetic education. The writer parses a level of development for the schoolboys of sensation of a rhythm, space, time, accuracy of muscle gains together with mastering by beauty and expressiveness of locomotions.


Ключ. слова: духовність, дух, душа, взаємодія, ритм, ритмічний розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ротерс Т. Т. 
Теоретические аспекты ритмического развития школьника во взаимодействии физического и эстетического воспитания / Т. Т. Ротерс // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2006. - № 4. - С. 140-146. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто поняття ритму, його значення, особливості фізичного та естетичного виховання, а також методи його розвитку у школярів у взаємодії фізичного й естетичного виховання.

Рассмотрено понятие ритма, его значение, особенности физического и эстетического воспитания, а так же методы его развития у школьников во взаимодействии физического и эстетического воспитания.

The main idea of the article is a rhythm, his|its| value|importance,meaning| inherentness of physical and aesthetic education, and also it's features|its| development at schoolboys in co-operation of physical and aesthetic education.


Ключ. слова: ритм, ритмичное развитие, физическое воспитание, эстетичное|эстетическое| воспитание
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ротерс Т. Т. 
Урок ритміки як компонент фізичного та духовного розвитку школярів / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 82-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано необхідність використання уроків ритміки у процесі фізичного виховання молодших школярів. Дані уроки повинні стимулювати прагнення школярів до свого особистісного вдосконалення, підвищувати активність, радісність від занять фізичними вправами під музичний супровід. Головними компонентами цих уроків визначено якість виконання вправ, красу і виразність, почуття ритму. Зауважено, що особливу увагу слід приділяти питанням естетичності та регулярності занять, інтересу школярів до таких занять, потреби займатися самостійно.

Показана необходимость использования уроков ритмики в процессе физического воспитания младшего школьника. Акцентировано внимание на том, что уроки ритмики должны стимулировать стремление школьников к своему личностному совершенствованию, повышать активность, радость от занятий физическими упражнениями под музыкальное сопроводжение. Главными компонентами этих уроков определены качество выполнения упражнений, красота и выразительность, чувство ритма. Отмечено, что особое внимание необходимо уделять вопросам эстетики и регулярности занятий, интереса школьников к таким занятиям, потребности заниматься самостоятельно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ротерс Т. Т. 
Актуальні питання фізичного виховання учнівської молоді: теорія та практика : монографія / Т. Т. Ротерс, А. Г. Чорноштан, Ю. В. Драгнєв, О. В. Отравенко, Г. С. Богданова, Н. В. Щурова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". - Луганськ, 2008. - 320 c. - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання (ФВ) школярів і студентів. Висвітлено особливості розвитку професійних компетентностей учителів ФВ у післядипломній педагогічній освіті, профільного навчання як виховного потенціалу сучасної освіти. Розкрито сутність іміджу сучасної людини. Визначено теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя ФВ до професійної діяльності. Показано місце ФВ школярів в освітньому просторі сучасної школи.

Рассмотрены вопросы физического воспитания (ФВ) школьников и студентов. Освещены особенности развития профессиональных компетентностей учителей ФВ в последипломном педагогическом образовании, профильного обучения как воспитательного потенциала современного образования. Раскрыта сущность имиджа современного человека. Определены теоретико-методологические основы подготовки будущего учителя ФВ к профессиональной деятельности. Показано место ФВ школьников в образовательном пространстве современной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми фізичного виховання в Україні : зб. наук. ст. за матеріалами Регіон. наук.-практ. конф., 29 квіт. 2009 р., Старобільськ / ред.: Т. Т. Ротерс; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 312 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні питання фізичного виховання в Україні, проблеми формування ціннісного ставлення учнівської та студентської молоді до свого здоров'я. Розглянуто особливості фізичної підготовки жінок в легкій атлетиці, вплив акробатики на розвиток функціональних рухових якостей дитини, методику навчання техніці виконання прийому-передачі м'яча в падінні під час тренувань з волейболу. Розкрито взаємодію фізичного й естетичного виховання в процесі фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи студентів. Увагу приділено формуванню та становленню педагогічної майстерності майбутнього інструктора фізичного виховання у дитячих навчальних закладах.

Освещены актуальные вопросы физического воспитания в Украине, проблемы формирования ценностного отношения ученической и студенческой молодежи к своему здоровью. Рассмотрены особенности физической подготовки женщин в легкой атлетике, влияние акробатики на развитие функциональных двигательных качеств ребенка, методика обучения технике выполнения приема-передачи мяча в падении во время тренировок по волейболу. Раскрыто взаимодействие физического и эстетического воспитания в процессе физкультурно-оздоровительной и спортивно-массовой работы студентов. Уделено внимание формированию и становлению педагогического мастерства будущего инструктора физического воспитания в детских учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ротерс Т. Т. 
Курси за вибором у процесі профільного навчання старшокласників за спортивним напрямком / Т. Т. Ротерс // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 99-102. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто загальну тенденцію розвитку старшої профільної школи - її орієнтацію на широку диференціацію навчання, яка передбачає поглиблене і професійно орієнтоване вивчення циклу споріднених предметів. Особливу увагу звернено на питання допрофільної підготовки у 8 - 9 класах із метою професійної орієнтації учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ротерс Т. Т. 
Модель підготовки вчителів фізичної культури до профільного навчання за спортивним напрямком / Т. Т. Ротерс // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто основні структурні компоненти концептуальної моделі підготовки вчителів фізичної культури до профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом у системі безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч51 р31(4УКР-4ЛУГ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ротерс Т. Т. 
Теорія і методика розвитку особистості школяра у взаємодії фізичного та естетичного виховання : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. Т. Ротерс; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 40 c. - укp.

Визначено методологічні засади взаємодії фізичного та естетичного виховання в процесі розвитку особистості. Виявлено специфічні можливості ритму як домінантного компонента даної взаємодії у процесі розвитку школяра. На підставі дослідження теорії ритму, його значущості та прояву в різних галузях життєдіяльності людства розроблено модель ритмічного розвитку особистості школяра. Визначено основні засоби ефективності та наведено критерії встановлення рівня ритмічного розвитку школярів різного шкільного віку. Розроблено методику розвитку даної якості у школярів, яку запроваджено в практичну діяльність загальноосвітніх шкіл, а також розглянуто стан професійної підготовки вчителів до проведення такого виду роботи. Доведено вплив музично-ритмічних вправ на розвиток відчуття ритму у школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми фізичного виховання в Україні : зб. ст. за матеріалами регіон. наук.-практ. конф., 18 бер. 2010 р., Луганськ - Ровеньки : в 2 ч. Ч. 2 / ред.: Т. Т. Ротерс; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т фіз. виховання і спорту. - Луганськ, 2010. - 243 c. - укp. - рус.

Проаналізовано особливості виховання фізичних якостей учнів шкіл за умов допрофільної підготовки, формування здоров'я старшокласників засобами фізичного виховання (ФВ) за умов профільної підготовки. Розглянуто питання адаптивного ФВ учнів з дитячим церебральним паралічем в спеціальних навчальних закладах. Визначено професійну компетентність учителів фізичної культури (ФК). Висвітлено завдання та функції адаптивної ФК, проблеми формування здорового способу життя у студентів ВНЗ.

Проанализированы особенности воспитания физических качеств учеников школ в условиях допрофильной подготовки, формирования здоровья старшеклассников с помощью физического воспитания (ФВ) в условиях профильной подготовки. Рассмотрены вопросы адаптивного ФВ учеников с детским церебральным параличем в специальных учебных заведениях. Определена профессиональная компетентность учителей физической культуры (ФК). Освещены задачи и функции адаптивной ФК, проблемы формирования здорового образа жизни у студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352652/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми фізичного виховання в Україні : зб. ст. за матеріалами регіон. наук.-практ. конф., 18 берез. 2010 р., Луганськ - Ровеньки : в 2 ч. Ч. 1 / ред.: Т. Т. Ротерс; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т фіз. виховання і спорту. - Луганськ, 2010. - 223 c. - укp. - рус.

Розглянуто проблеми формування культури здоров'я молодших школярів (МШ), сімейного виховання щодо формування здорового способу житття МШ. Проаналізовано культуру професійної самореалізації учителів фізичного виховання, їх роль у збереженні та зміцненні здоров'я МШ. Розкрито особливості будови та функцій організму старшокласників сучасних загальноосвітніх шкіл. Описано методику використання фізичних вправ для покращання стану хребта, сучасні технології підвищення майстерності баскетболістів.

Рассмотрены проблемы формирования культуры здоровья младших школьников (МШ), семейного воспитания по формированию здорового образа жизни МШ. Проанализированы культура профессиональной самореализации учителей физического воспитания, их роль в сохранении и укреплении здоровья МШ. Раскрыты особенности структуры и функций организма старшеклассников современных общеобразовательных школ. Описаны методика использования физических упражнений для улучшения состояния позвоночника, современные технологии повышения мастерства баскетболистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352652/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми фізичного виховання молоді: теорія і практика : зб. матеріалів Відкритої Всеукр. наук.-практ. конф. за участю країн СНД, 6 квіт. 2011 р., Лисичанськ / ред.: Т. Т. Ротерс; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2011. - 323 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми теорії та практики фізичного виховання учнівської молоді. Розкрито можливості підвищення рівня фахової підготовки майбутніх вчителів фізичної культури (ФК) засобами музично-ритмічного виховання. Обгрунтовано методичні вимоги до розвитку координаційних здібностей і стимулювання інтересу до занять фізичними вправами. Доведено доцільність запровадження фітнес-технологій у процес фізичного виховання учнівської молоді. Запропоновано методику виховання відчуття ритму у школярів на уроках фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740662 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського