Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Сембрат С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Сембрат С. В. 
Організація і комплекcне планування педагогічних дій у процесі фізичної підготовки дітей 7 - 8 років / С. В. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 47-52. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано структуру фізичної підготовки в процесі удосконалення фізичних здібностей, що засвідчує особливий інтерес для практики фізичного виховання дітей і підлітків, становить комплексне планування, яке дозволяє отримати інформацію про розвиток і виховання сили, швидкості, витривалості, гнучкості та спритності під час проведення уроку фізичної культури. Одержані дані є основою для змін змісту і спрямованості засобів і методів педагогічного впливу у відповідності до особливостей формування фізичних здібностей дітей 7 - 8 років.

Проанализирована структура физической подготовки в процесе усовершенствования физических способностей, что свидетельствует об особом интересе для практики физического воспитания детей и юношей, представляет комплексное планирование, которое дает возможность получить информацию о развитии и воспитании силы, скорости, выносливости, гибкости, ловкости при проведениии урока физической культуры.

The necessity of receiving new facts concerning determination of the proper values of the selecting pedagogical influence, which directs on the development of the definite physical abilities, are considered too. This aproach gives the opportunity to decide the whole range of the tasks.


Ключ. слова: планування, фізична підготовка, здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сембрат С. В. 
Особливості формування швидкісно-силових здібностей дітей молодшого шкільного віку (6 - 9 років) / С. В. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 7. - С. 47-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано структуру фізичної підготовки в процесі удосконалення фізичних здібностей та засвідчено її динамічність, гетерохронність, розвиток і взаємозв'язок основних компонентів. Одержані дані є основою для змін змісту і спрямованості засобів і методів педагогічного впливу відповідно до особливостей формування швидкісно-силових здібностей дітей 6 - 9 років.

Проанализирована структура физической подготовки в процессе усовершенствования физических способностей, показана ее динамичность, гетерохронность, развитие и взаимосвязь основных компонентов. Полученные данные служат основой для изменений содержания и направленности средств и методов педагогического влияния в соответствии с особенностями формирования скоростно-силовых способностей детей в возрасте 6 - 9 лет.

The analysis of frame during refinement of physical abilities testifies about dynamic, heterochrony its development and correlation of its main components. The obtained datas form the basis for modifications of a content both directedness of agents and methods of pedagogical influencing according to singularities of shaping of speed-force abilities of children 6-9 years.


Ключ. слова: фізичний, підготовка, здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сембрат С. В. 
Периодизация педагогических действий в связи с возрастным развитием скорости и ловкости детей младшего школьного возраста / С. В. Сембрат // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2005. - № 2. - С. 94-101. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

На підставі аналізу теорії та практики вікового розвитку швидкості й спритності дітей молодшого шкільного віку одержано комплексні дані про сенситивний розвиток фізичних здібностей у віковому періоді з 6-ти до 9-ти років включно. Визначено гетерохронність у розвитку фізичних здібностей дітей цього віку, обгрунтовано необхідність змін напрямку педагогічних дій у вибірковому плануванні розвитку швидкості та спритності.

На основании анализа теории и практики возрастного развития скорости и ловкости детей младшего школьного возраста получены комплексные даные о сенситивных периодах развития физических способностей. Определена гетерохронность в развитии физических способностей, обоснована необходимость изменения направления педагогических воздействий в избирательном планировании развития скорости и ловкости.

The analysis of the theory both practice of an age gaining momentum and dexterity of children of low school age has enabled to receive complex yes about sensitive the seasons of development of physical abilities. Is defined heterochrony in developmentof physical abilities, which one enables about change of a direction of pedagogical actions in selectivity scheduling of a gaining momentum and dexterity.


Ключ. слова: развитие, воздействие, способности
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сембрат С. В. 
Педагогический контроль и индивидуальная оценка физической подготовленности детей младшего школьного возраста 6 - 9 лет, проживающих в центральном регионе Украины / С. В. Сембрат // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 6. - С. 71-81. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Зазначено, що обов'язковою умовою оптимального функціонування системи фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку є індивідуальний контроль за розвитком фізичних здібностей, на основі якого вносяться корективи в навчальний процес.

Отмечено, что обязательным условием оптимального функционирования системы физической подготовки детей младшего школьного возраста является индивидуальный контроль за развитием физических способностей, на основании которого вносятся коррективы в учебный процесс.

Mandatory condition of optimum performance of a system of physical preparing of children of low school age is the personal control behind a development of physical abilities permitting to deposit corrective amendments to educational process.


Ключ. слова: контроль, школьник, педагогика, физическая подготовленность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сембрат С. В. 
Технологічні основи вдосконалення системи фізичної підготовки дітей та молоді, які проживають в різних регіонах світу / С. В. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 25. - С. 31-37. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розроблено технологію застосування тренувальних навантажень для підвищення рівня фізичної підготовки підростаючого покоління з урахуванням кліматогеографічних та етнічних особливостей.

Разработана технология применения тренировочных нагрузокдля повышения уровня физической подготовленности подрастающих поколений с учетом климато-географических и этнических особенностей.

Designed technology of application training of loads, which allows to increase a level physical efficiency of growing up generations with allowance for of climatic geographical and ethnic features.


Ключ. слова: технологія, фізична підготовка, молодь, діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сембрат С. В. 
Формирование структуры физической подготовленности детей 6 - 7-летнего возраста / С. В. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 16. - С. 71-77. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Зазначено, що у процесі фізичної підготовки дітей віком 6 - 7 років доцільно використовувати вправи, спрямовані на виховання швидкісної координації, швидкісно-силових здібностей, витривалості та гнучкості.

Отмечено, что в процессе физической подготовки шести- и семилетних детей целесообразно использовать упражнения, направленные на воспитание скоростной координации, скоростно-силовых способностей, выносливости и гибкости.

At scheduling agents and methods of physical preparing of children of 6-7 years age it is expedient to use exercises directed on education to high-speed coordination, high-speed force abilities, fatigue strength and flexibility.


Ключ. слова: школьник, педагогика, физическая подготовленность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сембрат С. В. 
Формування структури фізичної підготовленості дітей 8 - 9 річного віку / С. В. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 7. - С. 57-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі аналізу структури фізичної підготовки дітей доведено її динамічність, гітерохронність в розвитку, а також взаємозв'язок основних її компонентів. Одержано дані, які є основою для змін змісту та спрямованості засобів і методів педагогічного впливу відповідно до особливостей формування структури фізичної підготовки дітей даного віку.

На основании анализа структуры физической подготовки детей показано ее динамичность, гетерохронность в развитии, а также взаимосвязь основных ее компонентов. Полученные данные служат основой для изменений содержания и направленности средств и методов педагогического влияния в соответствии с особенностями формирования структуры физической подготовки детей данного возраста.

The analysis of frame of physical preparation of children certifies her dynamic, heterochrony in development and correlation of his basic components. The obtained datas form the basis for changes of the contents both directedness of agents and methodsof pedagogical influence pursuant to features of forming of frame of physical preparation of children of the given age.


Ключ. слова: фізичний, діти, підготовка, здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сембрат С. В. 
Ігрове спрямування фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С. В. Сембрат; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2003. - 21 c. - укp.

Виявлено, що рівень фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку залежить від клімато-географічних та екологічних особливостей регіону. За результатами досліджень структури фізичної підготовки дітей визначено основні чинники, що забезпечують спрямованість засобів і методів педагогічного впливу. Установлено, що у всіх вікових групах показники фізичного розвитку знаходяться у взаємозв'язку з показниками сили та впливають на рівень фізичної підготовки, що дає змогу з'ясувати значення біологічного та педагогічного чинників фізичної підготовки дітей. На основі результатів аналізу факторної структури фізичної підготовленості та вивчення сенситивних періодів вікового розвитку фізичних здібностей запропоновано співвідношення засобів педагогічного впливу та сплановано вибіркове та комплексне їх застосування. Розроблено оціночні таблиці, які дали змогу у комплексі за п'ятьма найбільш інформативними показниками здійснювати диференційовану оцінку рівня фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сембрат С. В. 
Критерії оцінки ефективності організації процесу фізичної підготовки дітей 6 - 7-річного віку / С. В. Сембрат, В. В. Погребний // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 233-237. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено педагогічні умови організації фізичної підготовки дітей віком 6 - 7 років, які враховують вікові закономірності розвитку організму, вимагають контролю та оцінки його ефективності педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського