Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Сокол І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Яроцький М. Є. 
Функціональні зміни нижніх сечовивідних шляхів у жінок після гістер- та гістероваріоектомії / М. Є. Яроцький, В. О. Пирогов, І. В. Сокол // Лікар. справа. - 2003. - № 8. - С. 49-51. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

С помощью полученных данных показано, что оперативное вмешательство приводит к угнетению функции нижних мочевыводящих путей. В позднем послеоперационном периоде наблюдается частичное восстановление их функции. Дальнейшее изучение функционального состояния нижних мочевыводящих путей до и после операции является основанием для разработки стратегии профилактики и коррекции нарушений мочевыделения у женщин после гистер- и гистеровариоэктомии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.55-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мікловда В. П. 
Стратегічне управління ефективністю підприємств у корпоративному секторі регіону: проблеми та шляхи вдосконалення : монографія / В. П. Мікловда, Н. Ю. Кубіній, Р. І. Завадяк, І. І. Сокол, І. І. Максимець, В. В. Кубіній; МОН України, Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2010. - 196 c. - Бібліогр.: с. 184-195. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання стратегічного управління на підприємствах за умов посилення турбулентності навколишнього оточення та поглиблення конкуренції. Висвітлено сучасні парадигми стратегічного управління підприємницькою діяльністю, проведено аналіз соціально-економічного розвитку регіону як квінтесенції стратегічних дій як регіонального менеджменту, так і корпоративних суб'єктів Закарпатської області, здійснено оцінку ефективності діяльності провідних підприємств з виробництва одягу. Обгрунтовано пропозиції з вдосконалення організаційних і методичних підходів до стратегічного управління. Розроблено модель управління ефективністю стратегічного управління на підприємствах з виробництва одягу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЗАК)306.51-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сокол І. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Сокол; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців, розкрито сутність поняття "професійна компетентність майбутніх судноводіїв", визначено основні її компоненти, а також критерії, показники та рівні сформованості. Розроблено структурну модель формування професійної компетентностї майбутнього судноводія у процесі вивчення фахових дисциплін. Доведено необхідність цілеспрямованого впливу на формування такої компетентності, обгрунтовано й експериментально перевірено його педагогічні умови. Розроблено та впроваджено технологію формування професійної компетентності на засадах задачного підходу. Розкрито мету та завдання основних етапів впровадження структурної моделі у навчально-виховний процес вищого морського навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сокол І. А. 
Можливі аспекти психологічної допомоги у вирішенні завдань формування українського національного характеру старшокласників / І. А. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 175-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що формування українського національного характеру особистості є однією з найважливіших психологічних проблем сьогодення, тому що саме його наявністю визначається ставлення людини до себе та світу, її готовність до побудови нового життя. Підкреслено, що успішність формування українського національного характеру старшокласників може досягатися завдяки застосуванню на практиці таких методичних прийомів, як активізація, прагнення до самопізнання; ознайомлення учнів з духовними цінностями, ідеалами. Запропоновано поетапність роботи психолога, яка є однією з умов ефективної реалізації завдань формування українського національного характеру під час викладання теми "Характер" з використанням творів української літератури.

Указано, что формирование украинского национального характера личности является одной из важнейших психологических проблем современности, поэтому именно его присутствием определяется отношение человека как к самому себе, так и к миру, его готовность к построению новой жизни. Подчеркнуто, что успех формирования украинского национального характера старшеклассников может достигаться с помощью применения на практике таких методических приемов, как активизация, стремление к самопознанию; ознакомление учеников с духовными ценностями, идеалами. Предложена поэтапность работы психолога, которая является одним из условий эффективной реализации задач формирования украинского национального характера во время преподавания темы "Характер" с использованием произведений украинской литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-43 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сокол І. В. 
Комп'ютерна підтримка навчання майбутніх судноводіїв морехідній астрономії / І. В. Сокол // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 178-181. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто можливості застосування комп'ютера під час навчання судноводіїв визначенню зчислимих висоти і азимута світила в межах навчальної дисципліни "Морехідна астрономія".


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сокол І. М. 
Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 168-171. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

З’ясовано, що зміна системи освіти вимагає створення інноваційних методик та технологій навчання. Розглянуто веб-квест як сучасну інноваційну технологію. Наголошено на тому, що створення та проведення квестів не є складним процесом, що не потребує завантаження додаткових програм або одержання специфічних технічних знань та навичок – необхідним є лише бажання вчителів та учнів.

Указано на то, что изменение системы образования требует создания инновационных методик и технологий обучения. Рассмотрен веб-квест как современная инновационная технология. Подчеркнуто, что создание и проведение квестов не является сложным процессом, не требует загрузки дополнительных программ или получения специфических технических знаний и навыков – необходимо лишь желание учителей и учеников.

This article reviews current innovative quests that can be used for the development of the cognitive activity of students. Also describes a web-quest as one of the most used in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сокол І. В. 
Реалізація задачного підходу до вивчення морехідної астрономії як умова формування у майбутніх судноводіїв професійної компетентності / І. В. Сокол // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 336-341. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено особливості реалізації технології задачного підходу у морських навчальних закладах під час вивчення навчальної дисципліни «Морехідна астрономія» у процесі формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв; подано типи задач, що розв’язуються у морехідній астрономії і взаємозв’язок між цими задачами.

Отражены особенности реализации задачного похода в морских учебных заведениях во время изучения учебной дисциплины «Мореходная астрономия» в процессе формирования профессиональной компетентности будущих судоводителей; представлены типы задач, решаемых в мореходной астрономии, и взаимосвязь между этими задачами.

Describes the features of the implementation of a task approach in the maritime educational institutions during the study discipline “celestial navigation” in the process of formation of professional competence of future navigators, the types of problems solved in celestial navigation and the relationship between these objectives.


Індекс рубрикатора НБУВ: В6р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Копняк Н. 
Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища : колект. монографія / Н. Копняк, Г. Корицька, С. Литвинова, Ю. Носенко, С. Пойда, В. Сєдой, О. Сіпачова, І. Сокол, О. Спірін, І. Стромило, М. Шишкіна; ред.: С. Г. Литвинова; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ : Компринт, 2015. - 160, [1] c. - укp.

Розглянуто проблеми формування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняних закладах освіти, що є актуальним у світлі останніх тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено комплекс теоретичних питань, пов'язаних з визначенням понятійного апарату, моделюванням структури середовища, з'ясуванням основних характеристик, принципів, вимог до його формування, інтеграцією сервісів у хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітніх, вищих навчальних закладів і закладів післядипломної освіти. Показано практичне застосування сервісів Microsoft Office 365 та Google, програмного забезпечення навчального призначення та технологій Веб.2.0 (інтерактивних плакатів, блог- і квест-технологій та ін.) для реалізації навчальної взаємодії педагогів та учнів (студентів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789703 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сокол І. М. 
Модель підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до використання квест-технології в освітній діяльності [Електронний ресурс] / І. М. Сокол // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 1. - С. 169-175. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1167

Висвітлено один з аспектів педагогічного дослідження підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до впровадження квест-технології в освітню діяльність. Зазначено, що для підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти необхідне будування сучасної моделі, як цілісного педагогічного процесу, яка б грунтувалась на провідних традиціях педагогіки і сучасних педагогічних інновацій і допомогла вчителеві сформувати готовність до впровадження квест-технології у професійнійдіяльності. Охарактеризовано модель підготовки вчителів, розкрито її концептуальну й методологічну основи, описано принципи і форми навчання, організаційно-педагогічні умови, вивчено основні компоненти моделі.

Представлен один из аспектов педагогического исследования подготовки учителей в системе последипломного педагогического образования к внедрению квест-технологии в образовательной деятельности. Указано, что для подготовки учителей в системе последипломного педагогического образования необходимо создание современной модели, как целостного педагогического процесса, которая бы базировалась на ведущих традициях педагогики и современных педагогических инноваций и помогла учителю сформировать готовность к внедрению квест-технологии в профессиональной деятельности. Охарактеризована модель подготовки учителей, раскрыты ее концептуальная и методологическая основы, описаны принципы и формы обучения, организационно-педагогические условия, изучены основные компоненты модели.

The article presents an aspect of pedagogical research training of teachers in the system of postgraduate education implementation quest technology in educational activities. To train teachers in the system of postgraduate education is necessary to create a modern model, as a holistic pedagogical process that would be based on the basis of the leading traditions of modern pedagogy and modern pedagogical innovation and helped the teacher to form a readiness for the introduction of technology in the quest in professional activity. There is presented the characteristic of model of teacher training, as well as revealed the conceptual and methodological foundations, principles and described learning, pedagogical conditions, the basic components of the model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Волошинов С. А. 
Оцінка результатів навчання студентів / С. А. Волошинов, І. В. Сокол, С. М. Тригуб // Наук. вісн. ХДМА. - 2015. - № 1. - С. 108-115. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено аналіз поняття "результати навчання"; розглянуто та пояснено форми формативного і сумативного оцінювання; як частини навчального процесу, наведено види формативного та сумативного оцінювання; наведено поняття безперервного оцінювання; розглянуто засоби оцінювання результатів навчання, запропонований принцип побудови оціночної таблиці, яка поєднує в собі види формативного і сумативного оцінювання під час вивчення модуля "Морехідна астрономія" у процесі підготовки судноводіїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Макаренко М. В. 
Перинатальні аспекти формування імунного статусу дитини / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, В. О. Берестовий, І. В. Сокол, Р. М. Ворона // Перинатология и педиатрия. - 2017. - № 1. - С. 95-102. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Мета роботи - узагальнити літературні дані за останні 30 років про сучасне уявлення щодо імунологічних аспектів у формуванні та функціонуванні системи мати - плацента - плід; приділити особливу увагу формуванню імунної системи плода (імункулус) залежно від материнського імунного навантаження. Наведено результати обстеження 19 породіль і кордової крові їх новонароджених дітей залежно від терміну вагітності. У крові визначено рівні антитіл класів IgG та IgM. В ролі антигену використано HSP60 людини. Результати свідчать про формування імунного статусу плода при вагітності за рахунок материнських антигенів, включаючи IgG. Під їх впливом плід формує аутоантитіла класу IgM для швидкої презентації та розпізнавання антигенів зовнішнього середовища. Висловлено припущення про можливий механізм виникнення передчасних пологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.110.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Макаренко М. В. 
Гестаційна коагулопатія: прорив у поглядах на профілактику кровотеч / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, І. В. Сокол, А. І. Слободенюк, В. О. Берестовий, Р. М. Ворона // Здоровье женщины. - 2017. - № 7. - С. 40-46. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.203.2-5

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Макаренко М. В. 
Клінічний випадок синдрому Гієна - Барре під час вагітності / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, І. В. Сокол, В. О. Берестовий, Р. М. Ворона // Здоровье женщины. - 2017. - № 10. - С. 85-89. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Описано випадок синдрому Гієна - Барре під час III триместра вагітності. Клінічна картина захворювання прогресувала надзвичайно швидко, і стан вагітної був визначений як тяжкий. Після розродження стан жінки не покращився, було вирішено провести лікування внутрішньовенними імуноглобулінами (ВВІГ). Після проведення лікування стан нейровегетативної системи у породіллі ступінчасто покращувався. На 49-у добу після госпіталізації у стаціонар і проходження курсу лікування ВВІГ жінку виписали під нагляд невролога та гінеколога за місцем проживання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.628.063

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Макаренко М. В. 
Гестаційна коагулопатія: прорив у поглядах на профілактику кровотеч / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, І. В. Сокол, А. І. Слободенюк, В. О. Берестовий, Р. М. Ворона // Перинатология и педиатрия. - 2017. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.203.2 + Р716.216.411.023.1

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Макаренко М. В. 
Визначення рівня експресії рецепторів стероїдних гормонів у поліпах ендометрія у жінок у постменопаузальний період / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, С. В. Грідчин, В. С. Єляшович, І. В. Сокол, В. О. Берестовий, Р. М. Ворона // Здоровье женщины. - 2018. - № 1. - С. 61-63. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Наведено результати дослідження з визначення експресії естрогенових (ЕР) і прогестеронових (ПР) рецепторів у залозистих поліпах ендометрія (ЗПЕ) у жінок у період постменопаузи. Мета дослідження - визначення рівня експресії ЕР і ПР у ЗПЕ у жінок у період постменопаузи, а також рівня відповідних гормонів у крові. Проведено проспективний аналіз 39 випадків ЗПЕ і фрагментів здорового ендометрія у жінок у постменопаузальний період віком від 45 до 65 років. У жінок визначали рівень прогестерону та естрадіолу у сироватці крові, методом імуногістохімії експресію ЕР і ПР у стромі, залозах поліпів ендометрія та незміненому ендометрії. Отримані дані свідчать про те, що у залозах поліпів виявлено більш виражену експресію ЕР і ПР, ніж у залозах незміненого ендометрія. Експресія ЕР була вищою у стромі поліпів у порівнянні зі стромою ендометрія. Отримані результати свідчать, що дослідження експресії стероїдних рецепторів можуть бути критерієм для визначення злоякісного потенціалу поліпів у жінок у постменопаузальний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.714.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Макаренко М. В. 
Внесок натурального ауто-IgM у вроджений імунітет : (огляд) / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, І. В. Сокол, В. О. Берестовий, А. М. Мартич, Р. М. Ворона // Перинатология и педиатрия. - 2018. - № 2. - С. 45-51. - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Натуральні ауто-IgM синтезуються у B1-клітинах (CD5+ миші; CD20+CD27+CD43+CD70 - у людей) та відіграють значну роль у захисті організму від вторгнення антигенів різного генезу, підтримують імунохімічний гомеостаз організму, регулюючи кліренс апоптичних клітин, виконують протизапальну функцію, регулюють аутореактивні антитіла та видаляють протеїни з незавершеним або дефектним фолдингом. Ці спостереження стали поштовхом для пошуку шляхів терапевтичного застосування натуральних ауто-IgM, збільшення їх кількості in vivo, а також застосування моноклональних і поліклональних препаратів IgM.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.779 + Р251.254.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Макаренко М. В. 
Пологовий центр - нова ланка акушерської допомоги в Україні / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, І. В. Сокол, В. О. Берестовий, Р. М. Ворона // Здоровье женщины. - 2018. - № 7. - С. 17-21. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Наведено дані аналізу літератури з перинатальних і материнських аспектів щодо домашніх пологів і пологів у пологових будинках. Для більшості жінок у розвинених країнах вибір пологового будинку місцем народження дитини є культурною нормою. Проте народжувати у пологовому будинку - відносно недавнє явище. У багатьох країнах місце народження дитини змінилося протягом XX ст. Наприклад, у Великій Британії 80 % жінок народжували вдома у 1920-х роках, а у 2011 р. - лише 2,3 %. У Сполучених Штатах Америки також спостерігалося подібне явище: у 1938 р. 50 % пологів відбувалися вдома, а у 1955 р. - лише 1 %. У розвинених країнах, таких, як Велика Британія, Німеччина, Нідерланди, Франція, Італія, Ізраїль, Канада, Нова Зеландія, Австралія, та в наших географічних сусідів - Латвії, Угорщині та Польщі вже давно працює триступенева система надання родопомочі. Ця система включає: пологовий будинок - для жінок із групи високого та середнього ризику; пологові центри на території лікарень або неподалік - у них пологи приймають виключно акушерки, і в разі необхідності жінку та дитину швидко доправлять до лікарні, де нададуть невідкладну допомогу протягом лічених хвилин; домашні пологи - для жінок із групи низького ризику - в супроводі досвідчених сертифікованих акушерок. Створення нової акушерської ланки в Україні пологового центру - є перспективним напрямком розвитку всього акушерства. На базі Київського пологового будинку N 5 створено окремий пологовий центр, який є автономним відділенням пологового будинку. У відділенні працює окремий медичний персонал і пологові кімнати оздоблені максимально наближено до домашніх умов. Надання невідкладної медичної допомоги матері та дитині займає декілька хвилин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)43 л78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Давидовський М. В. 
Організація віртуального освітнього процесу як невід'ємного компонента сучасної системи освіти / М. В. Давидовський, І. М. Сокол // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 4. - С. 40-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Організування віртуального освітнього процесу в системі післядипломної педагогічної освіти може допомогти більш ефективно будувати взаємодію між обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти та іншими суб'єктами освітньої діяльності. Для вирішення цього завдання на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розгорнуто платформу Moodle як складову частину "Освітнього середовища Запорізького регіону" (https://ele.zp.ua/moodle), за допомогою якої упродовж вересня 2017 р. - жовтня 2018 р. організовано курси підвищення кваліфікації для 220 груп; організовано і проведено дистанційні тренінги; проведено обласний етап конкурсу "Учитель року-2018"; запроваджено низку вебінарів та онлайн конференцій; реалізовано взаємодію навчального відділу ОІППО зі структурними підрозділами інституту; проведено моніторингове дослідження щодо вивчення рівня сформованості здатності до читання, розуміння й інтерпретації різноманітних текстів учнями 9-х класів закладів загальної середньої освіти області. Стаття присвячена організаційним, навчально-методичним та програмно-технічним аспектам організації віртуального освітнього процесу на базі розгорнутої дистанційної платформи освітнього середовища Запорізького регіону. Проте, необхідно зазначити низку проблем, що вимагають подальшого вирішення. Так, великий відсоток слухачів КПК мають низький рівень ІТ-компетентності, що ускладнює та уповільнює роботу з платформою: низький загальний рівень роботи з ПК; відсутність розуміння понять "браузер", "електронна пошта", "логін" тощо; невміння працювати з електронною поштою; незнання своїх логінів та паролів для входу до e-mail; психологічний страх перед компіютером. Напрями подальших розвідок убачаємо у продовженні реалізації обласного проекту "Розвиток ІТ-компетентності вчителів"; підключення нових функцій до організування віртуального освітнього процесу та подальшого розвитку єдиного інформаційного простору Запорізького регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЗАП)78 + Ч489.514(4УКР-4ЗАП)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сокол І. М. 
Підготовка вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Сокол; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя , 2016. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної педагогічної освіти (ПДПО). Визначено та обгрунтовано сутність квесту як інноваційної ігрової педагогічної технології, складові готовності вчителів до його використання в навчально-виховному процесі. Розроблено та апробовано комплекс організаційно-педагогічних умов формування готовності вчителів до використання квест-технології в системі ПДПО, зокрема орієнтація змісту ПДПО на формування готовності вчителів до використання квест-технології; розвиток цілісного уявлення вчителів про квест-технологію шляхом занурення в освітнє квест-середовище; спрямування пізнавально-практичної діяльності вчителів на створення та реалізацію власних навчальних квестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сокол І. М. 
Моніторингове дослідження використання хмарних технологій керівниками закладів загальної середньої освіти Запорізької області / І. М. Сокол // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 61-69. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Сучасні технології пронизують усі рівні й аспекти освітньої діяльності від застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час викладання певного предмета до впровадження систем управління освітнім закладом. В останні роки в Україні популярними стали хмарні технології, все більшої актуальності отримує питання побудови хмаро орієнтованого навчального середовища. В Запорізькій області багато років ведеться робота по впровадженню хмарних технологій в освітній процес (підготовлені районні тренери, розроблені навчальні програми тренінгів, розроблені навчальні програми спецкурсів на курсах підвищення кваліфікації, проведені методичні семінари для вчителів та керівників освітніх закладів, розроблені та наповнені відповідні розділі на методичному порталі ЗапоВікі, розгорнуті платформи G Suite та Office365 для навчання вчителів, проведені навчальні тренінги для вчителів). У багатьох освітніх закладах вже організований віртуальний документообіг, працює віртуальна вчительська, розроблені власні освітні курси у Google класі, створені е-портфоліо вчителів, створена корпоративна пошта, організовані вебінари, розроблені сайти класів та багато іншого. За допомогою педагогічного моніторингу (системи відбору, обробки, аналізу, зберігання інформації про діяльність педагогічної системи в конкретному напрямку, що забезпечує безперервне тривале відстеження її стану, наступну корекцію освітнього процесу та прогнозування розвитку освітньої системи) було здійснено аналіз використання хмарних технологій керівниками та вчителями закладів загальної середньої освіти Запорізької області. Представлені результати моніторингового дослідження використання хмарних технологій керівниками закладів загальної середньої освіти Запорізької області. Хмарні технології розглянуто як технологію, яка надає користувачам Інтернету доступ до комп'ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайнового сервісу. Аналіз було проведено щодо використання хмарних технологій G Suite від компанії Google та Office365 від компанії Microsoft.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424 + Ч421.29(4УКР-4ЗАП)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського