Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Сухомлинська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2000. - 340 с. - укp. - рус.

Проаналізовано теоретичні основи виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку, а також вплив музичного мистецтва на емоційний стан дитини. Основну увагу приділено українській музично-пісенній культурі, навчально-виховній діяльності позашкільних закладів у контексті формування творчої особистості, проблемі гармонізації взаємин дорослих і підлітків у сучасній сім'ї, а також цінностям родинного виховання у творчій спадщині членів українських громад другої половини XIX - початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352я43

Шифр НБУВ: Ж70741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Морально-духовний розвиток особистості в сучасних умовах (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2000. - 340 с. - укp.

Висвітлено історико-технологічні аспекти морального виховання підростаючого покоління. Окремі розділи присвячено життєвим цінностям сучасної української родини, морально-духовному розвитку особистості у процесі народознавчої експедиційної роботи, соціально-педагогічним засадам економічного виховання та освіти школярів, а також взаємозв'язку національного та загальнолюдського у підготовці спеціалістів у системі вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352я43

Шифр НБУВ: Ж70741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сухомлинська О. В. 
Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / О. В. Сухомлинська. - К. : А.П.Н., 2003. - 67 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні проблеми розвитку історико-педагогічної науки в Україні, викладено концептуальні підходи до розкриття ролі та значення персоналій в історико-педагогічному процесі. Висвітлено деякі питання етимології педагогічного знання, наведено періодизацію педагогічної думки в країні.

Рассмотрены теоретические и методологические проблемы развития историко-педагогической науки в Украине, изложены концептуальные подходы к раскрытию роли и значения персоналий в историко-педагогическом процессе. Освещены некоторые вопросы этимологии педагогического знания, приведена периодизация педагогической мысли в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0 + Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 6, кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; Акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2004. - 362 с. - укp.

Викладено сучасні підходи до морального виховання особистості. Висвітлено особливості формування гуманності в учнівської молоді за сучасних умов. Описано соціально-педагогічну модель формування толерантності у дітей та молоді в полікультурному суспільстві. Розкрито сутність і особливості сучасного полікультурного виховання. Розглянуто питання методології правового виховання особистості, проблему формування гуманістичних цінностей молодших школярів. Проаналізовано зарубіжний досвід соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в громаді.

Изложены современные подходы к моральному воспитанию личности. Освещены особенности формирования гуманности в ученической молодежи в современных условиях. Описана социально-педагогическая модель формирования толерантности у детей и молодежи в поликультурном обществе. Раскрыты сущность и особенности современного поликультурного воспитания. Рассмотрены вопросы методологии правового воспитания личности, проблема формирования гуманистических ценностей младших школьников. Проанализирован зарубежный опыт социально-педагогической работы с детьми и молодежью в обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 6, кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; Акад. пед. наук України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2004. - 355 с. - укp.

Розглянуто педагогічні умови виховання у старшокласників ціннісного ставлення до природи. Висвітлено особливості організації екологічної ігрової діяльності школярів у навчально-виховному процесі, описано технологію формування екологічної поведінки молодших школярів. Розкрито психолого-педагогічні аспекти виховання в учнів творчого ставлення до праці у позашкільних навчальних закладах, аспекти правового виховання підлітків шкіл-інтернатів. Проаналізовано роль уроку фізичної культури у формуванні здорового способу життя старшокласників. Визначено шляхи підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи у ВНЗ.

Рассмотрены педагогические условия воспитания у старшеклассников ценностного отношения к природе. Освещены особенности организации экологической игровой деятельности школьников в учебно-воспитательном процессе, описана технология формирования экологического поведения младших школьников. Раскрыты психолого-педагогические аспекты воспитания у учеников творческого отношения к труду во внешкольных учебных заведениях, аспекты правового воспитания подростков школ-интернатов. Проанализирована роль урока физической культуры в формировании здорового способа жизни старшеклассников. Определены пути повышения эффективности физкультурно-оздоровительной и спортивно-массовой работы в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: О. В. Сухомлинська; Акад. пед. наук України. Ін-т пробл. виховання. - К.; Житомир, 2005. - 367 с. - укp.

Висвітлено сучасні пріоритети морального виховання підростаючого покоління, теоретичні аспекти формування життєвої компетентності особистості. Проаналізовано формування гуманістичних цінностей молодших школярів, а також особливості виховання духовно-моральних цінностей у дітей старшого віку. Описано методи християнсько-морального виховання підлітків у сім'ї. Розглянуто питання профілактики та корекції девіантної поведінки підлітків у позашкільному закладі, використання інтерактивних технологій у профілактичній роботі щодо вживання неповнолітніми наркотичних речовин.

Освещены современные приоритеты морального воспитания подрастающего поколения, теоретические аспекты формирования жизненной компетентности личности. Проанализированы формирование гуманистических ценностей младших школьников, а также особенности воспитания духовно-моральных ценностей у детей старшего возраста. Представлены методы христианско-морального воспитания подростков в семье. Рассмотрены вопросы профилактики и коррекции девиантного поведения подростков во внешкольном заведении, использования интерактивных технологий в профилактической работе относительно употребления несовершеннолетними наркотических веществ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сухомлинська О. В. 
Українська педагогіка в персоналіях : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.: у 2 кн. Кн. 1. X - XIX ст. / О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Т. О. Самоплавська, Н. Б. Антонець, Л. Д. Березівська. - К. : Либідь, 2005. - 624 c. - Библиогр.: с. 617 - укp.

Розглянуто педагогічну думку Княжої доби та Козаччини (Х - XVIII ст.), епохи Просвітництва ХІХ ст. Висвітлено життєвий та творчий шлях Я.Мудрого, В.Мономаха - видатних державних діячів Київської Русі, Є.Прокоповича (1681 - 1736) - вченого, гуманіста, педагога, філософа, письменника, державного діяча, Г.С.Сковороди (1722 - 1794) - філософа, просвітителя, гуманіста, поета та педагога, М.О.Максимовича (1804 - 1873) - ученого-енциклопедиста, фахівця у галузі біології, історії, мовознавства й етнографії, педагога, першого ректора Київського університету та інших.

Рассмотрена педагогическая мысль Княжеской эпохи и Козачества (Х - XVIII ст.), периода Просветительства (ХІХ ст.). Освещен жизненный и творческий путь Я.Мудрого, В.Мономаха - выдающихся государственных деятелей Киевской Руси, Е.Прокоповича (1681 - 1736) - ученого, гуманиста, педагога, философа, писателя, государственного деятеля, Г.С.Сковороды (1722 - 1794) - философа, просветителя, гуманиста, поэта и педагога, М.А.Максимовича (1804 - 1873) - ученого-энциклопедиста, специалиста в области биологии, истории, языковедения и этнографии, педагога, первого ректора Киевского университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)-8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сухомлинська О. В. 
Українська педагогіка в персоналіях : У 2 кн.: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Кн. 2. ХХ століття / О. В. Сухомлинська, Н. Б. Антонець, Л. Д. Березівська, Л. С. Бондар, Н. П. Дічек; ред.: О. В. Сухомлинська. - К. : Либідь, 2005. - 552 c. - укp.

Висвітлено творчі біографії українських педагогів, які жили та працювали у XX ст. Серед них є досить знані особистості (М.С.Грушевський, А.Ю.Кримський, А.С.Макаренко, В.О.Сухомлинський) репресовані, а також представники еміграції. Творчі біографії подано як єдиний історико-педагогічний процес.

Освещены творческие биографии украинских педагогов, которые жили и работали в XX в. Среди них есть достаточно знатные личности (М.С.Грушевский, А.Ю.Кримский, А.С.Макаренко, В.А.Сухомлинский) и такие, которые были запрещены, репрессированы, а также представители эмиграции. Творческие биографии представлены как единый историко-педагогический процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)-8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : ВіРА Інсайт, 2001. - 339 c. - укp.

Висвітлено зміст, форми та технології виховної роботи. Визначено соціально-психологічні та педагогічні чинники гуманізації навчально-виховного процесу, зокрема, психолого-педагогічні засади особистісно орієнтованого виховання дошкільників, а також вплив соціально цінної та особистісно значущої діяльності та відносин на формування гуманістичного ідеалу старшокласників. Розглянуто особливості формування компетентності молодої сім'ї у вихованні дитини та подоланні конфліктів. Висвітлено активну екологічну позицію особистості як психолого-педагогічну проблему.

Отражены содержание, формы и технологии воспитательной работы. Определены социально-психологические и педагогические факторы гуманизации учебно-воспитательного процесса, в частности, психолого-педагогические основы личностно ориентированного воспитания дошкольников, а также влияние социально ценной, личностно значущей деятельности и отношений на формирование гуманистического идеала старшеклассников. Освещены особенности формирования компетентности молодой семьи в воспитании ребенка и преодолении возникающих конфликтов. Рассмотрена активная экологическая позиция личности как психолого-педагогическая проблема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43

Шифр НБУВ: В345622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : ВіРА Інсайт, 2001. - 336 c. - укp.

Розглянуто історико-національні проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління, зокрема, основні етапи розвитку ідеї класного наставництва, виховний процес у Збройних Силах України як складову систему загальнонаціонального виховання громадянина України, діяльність позашкільних закладів Великої Британії з екологічного виховання школярів. У контексті історії та кроскультурних євро-азіатських зв'язків висвітлено особливості формування морально-ціннісних взаємин кримсько-татарської сім'ї, а також розвитку особистості молодшого школяра у процесі діагностико-корекційного навчання. Досліджено музейно-краєзнавчий аспект художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами народного мистецтва.

Рассмотрены историко-национальные проблемы гуманистического воспитания подрастающего поколения, в частности, основные этапы развития идеи классного наставничества, воспитательный процесс в Вооруженных Силах Украины как составную часть общенационального воспитания гражданина Украины, деятельность внешкольных заведений Большой Британии по экологическому воспитанию школьников. В контексте истории и кроскультурных евро-азиатских связей отражены особенности формирования морально-ценностных отношений крымскотатарской семьи, а также развития личности младшего школьника в процессе диагностически-коррекционного обучения. Исследован музейно-страноведческий аспект художественно-эстетического воспитания младших школьников средствами народного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43

Шифр НБУВ: В345622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2002. - 305 c. - укp.

Висвітлено духовно-ціннісний аспект світоглядної культури особистості, наведено методологію та технологію її формування. Розглянуто проблеми проектування виховної діяльності в педагогічній теорії та практичній діяльності, а також цілісного формування особистості дитини в процесі морального виховання. Обгрунтовано структурно-педагогічну модель морально-ділового підходу старшокласників до життєдіяльності.

Освещен духовно-ценностный аспект мировоззренческой культуры личности, приведены методология и технология ее формирования. Рассмотрены проблемы проектирования воспитательной деятельности в педагогической теории и практической деятельности, а также целостного формирования личности ребенка в процессе морального воспитания. Обоснована структурно-педагогическая модель морально-делового подхода старшеклассников к жизнедеятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43

Шифр НБУВ: В346509/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2002. - 306 c. - укp.

Розглянуто сімейне виховання як філософську та соціально-педагогічну проблему. Висвітлено деякі аспекти релігійного виховання підлітків у сім'ї, а також виховання правової компетентності учнів шкіл-інтернатів. Проаналізовано особливості використання фольклору в сучасній шкільній практиці виховання морально-естетичних почуттів.

Рассмотрено семейное воспитание как философская и социально-педагогическая проблема. Освещены некоторые аспекты религиозного воспитания подростков в семье, а также воспитания правовой компетентности учеников школ-интернатов. Проанализированы особенности использования фольклора в современной школьной практике воспитания морально-эстетических чувств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43

Шифр НБУВ: В346509/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Історико-педагогічний альманах. Вип. 1 / ред.: О. Сухомлинська; Акад. пед. наук України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Всеукр. асоц. істориків педагогіки. - К., 2005. - 117 с. - укp.

Висвітлено особливості рефлексії про генезу духовності в контексті виховання. Розглянуто питання зародження природознавчої освіти у ХІІІ - ХІХ ст. на українських землях. Проаналізовано ідеї А.Макаренка та соціальну педагогіку зарубіжжя в 1970 - 1990-ті рр., роль учителя у вивченні української літератури. Наведено історико-педагогічну бібліографію з питань розвитку школи та освіти на Черкащині.

Освещены особенности рефлексии о генезисе духовности в контексте воспитания. Рассмотрены вопросы зарождения природоведческого образования в ХІІІ - ХІХ ст. на украинских землях. Проанализированы идеи А.Макаренка и социальная педагогика зарубежья в 1970 - 1990-е гг., роль учителя в изучении украинской литературы. Приведена историко-педагогическая библиография по вопросам развития школы и образования в Черкасской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Історико-педагогічний альманах. Вип. 2 / ред.: О. Сухомлинська; Акад. пед. наук України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Всеукр. асоц. істориків педагогіки. - К., 2006. - 118 с. - укp.

Проаналізовано процес формування теоретичних основ української національної школи за матеріалами преси другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто питання реформування шкільної освіти в період Гетьманату П.Скоропадського в 1918 р. Висвітлено проблеми гендерної освіти та виховання у радянській педагогічній пресі періоду НЕПу (1921 - 1929 рр.), реформування загальноосвітніх шкіл наприкінці 1950-х рр. за матеріалами досліджень педагогічної преси.

Проанализирован процесс формирования теоретических основ украинской национальной школы по материалам прессы второй половины ХІХ - начала ХХ ст. Рассмотрены вопросы реформирования школьного образования в период Гетманата П.Скоропадского в 1918 г. Освещены проблемы гендерного образования и воспитания в советской педагогической прессе периода НЭПа (1921 - 1929 гг.), реформирования общеобразовательных школ конца 1950-х гг. по материалам исследований педагогической прессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Становлення особистості. 10 років праці: здобутки і перспективи / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - Кам'янець-Поділ. : Вид. ПП Зволейко Д.Г., 2007. - 212 c. - укp.

Розглянуто історію становлення та розвитку Інституту проблем виховання АПН України з грудня 1996 до 2006 рр., наведено основні публікації його співробітників за даний період. Висвітлено напрями розвитку та становлення лабораторій соціальної педагогіки та дитячих об'єднань Інституту. Розглянуто особливості науково-методичного забезпечення національної системи виховання в різних соціальних інститутах. Викладено питання духовно-морального виховання дітей і молоді в контексті педагогічної науки та її практики.

Рассмотрена история становления и развития Института проблем воспитания АПН Украины с декабря 1996 по 2006 гг., приведены основные публикации сотрудников за данный период. Освещены направления развития и становления лабораторий социальной педагогики и детских объединений Института. Рассмотрены особенности научно-методического обеспечения национальной системы воспитания в разных социальных институтах. Изложены вопросы духовно-морального воспитания детей и молодежи в контексте педагогической науки и практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) л21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. Вип. 10, кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; Акад. пед. наук України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2007. - 583 с. - укp.

Викладено теоретико-методологічні підходи до проблеми виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці. Проаналізовано морально-духовні цінності старшокласників за результатами дослідно-експериментального дослідження. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми формування цінностей старшокласників. Розглянуто питання виховання особистості за умов полікультурності суспільства, формування у школярів спільної культурної ідентичності в етнонаціональному просторі України. Описано особливості формування світогляду та духовності у процесі сучасної трансформації вітчизняного суспільства, форми та методи виховання гуманістичних цінностей у старших підлітків. Розкрито сутність і структуру крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку. Визначено нові тенденції розвитку учнівського самоврядування у навчальних закладах.

Изложены теоретико-методические подходы к проблеме воспитания культуры личностного самоутверждения в раннем юношеском возрасте. Проанализированы морально-духовные ценности старшеклассников по результатам опытно-экспериментального исследования. Освещены психолого-педагогические проблемы формирования ценностей старшеклассников. Рассмотрены вопросы воспитания личности в условиях поликультурности общества, формирования у школьников общей культурной идентичности в этнонациональном пространстве Украины. Описаны особенности формирования мировоззрения и духовности в процессе современной трансформации отечественного общества, формы и методы воспитания гуманистических ценностей у старших подростков. Раскрыты сущность и структура кросс-культурных ценностей у детей младшего школьного возраста. Определены новые тенденции развития ученического самоуправления в учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. Вип. 10, кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ін-т пробл. виховання Акад. пед. наук України. - К., 2007. - 575 с. - укp.

Проведено оцінку потреб дитини у контексті загальних закономірностей розвитку особистості. Проаналізовано сучасний стан і напрями розвитку підліткової соціальності. Розглянуто питання формування ідеалів у підлітків - членів дитячих громадських організацій і об'єднань. Висвітлено основні тенденції та проблеми самостійності молодших школярів у процесі соціалізації у групах подовженого дня. Визначено організаційно-педагогічні умови виховання в сім'ї дітей моолодшого шкільного віку з нейротичними ускладненнями. Описано особливості соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки неповнолітніх у шкільному середовищі. Розкрито концептуальні засади профілактики девіантної поведінки дітей і молоді за умов нової соціокультурної реальності.

Проведена оценка потребностей ребёнка в контексте общих закономерностей развития личности. Проанализированы современное состояние и направления развития подросткой социальности. Рассмотрены вопросы формирования идеалов у подростков - членов детских общественных организаций и объединений. Освещены основные тенденции и проблемы сомостоятельности младших школьников в процессе социализации в группах продлённого дня. Определены организационно-педагогические условия воспитания в семье детей младшего школьного возраста с нейротическими усложнениями. Описаны особенности социально-педагогической профилактики адиктивного поведения несовершеннолетних в школьной среде. Раскрыты концептуальные основы профилактики девиантного поведения детей и молодёжи в условиях новой социокультурной реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 449 с. - укp.

Проаналізовано роль самовизначення у становленні соціального досвіду особистості школяра. Розглянуто питання підготовки батьків до виховання толерантності дітей у сім'ї. Розкрито теоретичні основи патріотичного виховання школярів, теоретичні аспекти інтерпретації сутності економічного виховання учнів за умов ринкової економіки, нормативно-правові засади учнівського самоврядування. Описано особливості організації виховної роботи у ВНЗ в процесі педагогічної підготовки.

Проанализирована роль самоопределения в становлении социального опыта личности школьника. Рассмотрены вопросы подготовки родителей к воспитанию толерантности детей в семье. Раскрыты теоретические основы патриотического воспитания школьников, теоретические аспекты интерпретации сущности экономического воспитания учеников в условиях рыночной экономики, нормативно-правовые основы ученического самоуправления. Описаны особенности организации воспитательной работы в ВУЗ в процессе педагогической подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 8, кн. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; Акад. пед. наук України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2005. - 390 с. - укp.

Проаналізовано психолого-технологічні механізми націокультурної самоідентифікації особистості в освітньому процесі. Висвітлено джерела формування духовного потенціалу молоді, психолого-педагогічні умови духовного виховання підлітків. Розкрито соціально-педагогічні аспекти формування у школярів культури міжетнічних відносин, психологічні засади формування самостійності учнів початкових класів, теоретичні основи взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів. Розглянуто питання проектування виховання відповідальної поведінки учнів підліткового віку. Описано форми і методи виховання національної самосвідомості підлітків у позашкільних навчальних закладах. Визначено особливості ідентифікації старшокласників у референтних групах. Наведено результати дослідження процесу соціального розвитку особистості.

Проанализированы психолого-технологические механизмы нациокультурной самоидентификации личности в образовательном процессе. Освещены источники формирования духовного потенциала молодежи, психолого-педагогические условия духовного воспитания подростков. Раскрыты социально-педагогические аспекты формирования у школьников культуры межэтнических отношений, психологические основы формирования самостоятельности учеников начальных классов, теоретические основы взаимодействия школы и семьи в воспитании младших школьников. Рассмотрены вопросы проектирования ответственного поведения учеников подросткового возраста. Представлены формы и методы воспитания национального самосознания подростков во внешкольных учебных заведениях. Определены особенности идентификации старшеклассников в референтных группах. Приведены результаты исследования процесса социального развития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : Зб. наук. пр. Вип. 8, кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ін-т пробл. виховання Акад. пед. наук України. - К., 2005. - 390 с. - укp.

Розкрито сутність і структуру екологічної культури особистості, проаналізовано її екологічну компетентність як складову життєвої компетентності, взаємодію школи і сім'ї як умову формування екологічної компетентності підлітків. Розглянуто організаційно-педагогічні умови здійснення профорієнтаційної роботи зі школярами під час профільного навчання. Описано систему підготовки старшокласників до професійного самовизначення, методи професійної орієнтації учнівської молоді в сучасній загальноосвітній школі, педагогічні технології формування художньо-естетичної компетентності школярів. Висвітлено методологічні засади реалізації педагогічного потенціалу театрального мистецтва за умов безперервного освітнього розвитку особистості. Викладено індивідуально-диференційний підхід у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. Розкрито основи оптимізації виховного процесу в дитячому оздоровчому центрі, теоретичні основи формування естетичної культури студентської молоді.

Раскрыты сущность и структура экологической культуры личности, проанализированы её экологическая компетентность как составная жизненной компетентности, взаимодействие школы и семьи как условие формирования экологической компетентности подростков. Рассмотрены организационно-педагогические условия осуществления профориентационной работы со школьниками в период профильного обучения. Представлены система подготовки старшеклассников к профессиональному самоопределению, методы профессиональной ориентации ученической молодежи в современной общеобразовательной школе, педагогические технологии формирования художественно-эстетической компетентности школьников. Освещены методологические основы реализации педагогического потенциала театрального искусства в условиях непрерывного образовательного развития личности. Изложен индивидуально-дифференцированный подход в физическом воспитании детей дошкольного возраста. Раскрыты основы оптимизации воспитательного процесса в детском оздоровительном центре, теоретические основы формирования эстетической культуры студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70401 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського