Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Тчинецький С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Тчинецький С. А. 
Технологія сентимент-аналізу відгуків користувачів систем е-комерції на основі машинного навчання / С. А. Тчинецький, Б. О. Поліщук, В. А. Висоцька // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 3. - С. 104-119. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Взаємодія між компанією та цільовою аудиторією досліджується вже століттями. З самого початку комерційних відносин, стосунки надавача послуг та отримувача цінувалися чи не понад усе. Торгівля побудована на довірі та повазі. Імідж підприємця часто є важливішим, ніж товар, який він продає. За багато сотень років, взаємини торговця і покупця, підприємця та клієнта не втратили важливості і в час масової диджиталізації якість відносин компанії та цільової аудиторії різного розміру та професійна підтримка зворотного зв'язку з клієнтами часто визначають успіх е-бізнесу. Для цього необхідні додаткові інструменти та інформаційні технології для допомоги бізнесменам слідкувати за можливостями розвитку е-бізнесу в певній локації, а також встановлювати зворотній зв'язок з користувачами за допомогою соціальних мереж та ЗМІ. Такі інструменти допоможуть суттєво розширити бачення ринкових можливостей для е-бізнесу, з'ясувати - в які з них є сенс інвестувати, а на які не варто витрачати час. Також побачити, яка ідея має майбутнє і яку бізнес-модель потрібну реалізувати/підтримувати/розвивати для стрімкого розвитку територіального/міжрегіонального е-бізнесу. Також допоможе розібратися, які важелі мають найбільший ефект для зміни політики бізнесу: що не чіпати, а що змінити, щоб забезпечити високу швидкість в реалізації задуму на основі аналізу відповідних результатів досліджень, наприклад, отримувати: прямий фідбек від клієнтів, динаміку зміни загальної задоволеності або зацікавленості цільової аудиторії та переваги/недоліки від користувачів за допомогою NLP-аналізу; підтримку розвитку е-бізнесу відносно локацій знаходження їхнього підприємства та найкращі напрями розвитку; графіки розвитку бізнесу (покращення/погіршення) залежно від змісту коментарів. Мета дослідження - розробка інформаційної технології підтримки розвитку е-бізнесу за допомогою аналізу локацій знаходження бізнесу, опрацювання фідбеку від користувачів, аналізу та класифікації відгуків клієнтів в режимі реального часу з соціальних мереж: Twitter, Reddit, Facebook та інші за допомогою методів глибокого навчання та Natural Language Processing українсько- та англомовних текстів. Для аналізу відугків користувачів та клієнтів використано NLP-методи. Серед методів реалізації основних функцій класифікації англомовних новин використані такі методи машинного навчання, як: наївний Баєсів класифікатор, логістична регресія та метод опорних векторів. Для класифікації українмовних відгуків від користувачів використано алгоритм Наївного Байєса, оскільки він добре показує себе на малих обсягах даних, простий у тренуванні та експлуатації та добре працює з текстовими даними. Наївний класифікатор Байєса є дуже хорошим варіантом для нашої системи і з розрахунку того, що кількість відгуків у датасеті є меншою порівняно з середніми показниками. Розроблено модель машинного навчання для аналізу та класифікації україномовних та англомовних відгуків від користувачів систем е-комерції. Висновки: створена модель показує відмінні результати класифікації на тестових даних. Загальна точність сентиментальної моделі для аналізу україномовного контенту є доволі задовільною, 92,3 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського