Чіжова Н. В. Роль іноземної мови в формуванні професійної мобільності майбутніх спеціалістів з реклами / Н. В. Чіжова // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 76-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Висвітлено суть професійної мобільності (ПМ) та обгрунтовано актуальність її формування в навчальному процесі у майбутніх спеціалістів з реклами. Визначено, що іноземна мова сприяє розвитку ПМ завдяки між предметним зв'язкам, комунікативній спрямованості та розвитку пізнавальних та особистісних якостей студентів. Розкрито особливості формування ПМ майбутніх спеціалістів з реклами. Проілюстровано практичне поєднання інтерактивних технологій та міжпредметних зв'язків під час вивчення іноземної мови професійного спрямування. Визначено основні компоненти навчального процесу та педагогічні умови формування ПМ студентів засобами іноземної мови.