1. |
Ян Яньчі Методика навчання гри на саксофоні учнів-початківців закладів позашкільної спеціалізованої освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ян Яньчі; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Висвітлено проблему удосконалення методики навчання гри на саксофоні учнів-початківців у закладах мистецької освіти першого ступеня. Розроблено й експериментально перевірено методику навчання гри на саксофоні у навчальному духовому ансамблі з початку занять учнів. Встановлено, що колективне музикування є ефективною формою навчання учнів-початківців у класі саксофона в умовах ранньої адаптації до музичного навчання. Виділено структурні компоненти музичного навчання учнів-саксофоністів, а саме: потребово-пізнавальний, операційно-технологічний, регулятивно-оцінний. Доведено, що ефективність навчання в умовах ранньої адаптації до музичного навчання ґрунтується на методологічних підходах - компетентнісному та кооперовано-діяльнісному; залежить від забезпечення відповідних педагогічних принципів, умов, форм і методів навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель музичного навчання учнів-саксофоністів на засадах ранньої адаптації, яка наочно описує цей процес і складається з поєднання основних його елементів, які впроваджуються на трьох етапах дослідження: аналітико-підготовчому, змістовно-рефлексивному та виконавсько-творчому. Ефективність методики навчання гри на саксофоні учнів мистецьких навчальних закладах першого ступеню в умовах ранньої адаптації підтверджено математико-статистичною перевіркою (за критеріями Кохрена та Фішера). Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.726 р(4УКР)2-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436041 Пошук видання у каталогах НБУВ
|