Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЄЛАГІНА$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Єлагіна Н. І. 
Проблема творчості вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Н. І. Єлагіна // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

У контексті розвитку ініціативи та творчого пошуку вчителів актуалізовано проблему вивчення та поширення педагогічної творчості вчителів у шкільному навчальному процесі. Здійснено психолого-педагогічний аналіз поглядів учених на вчителя як на творчу особистість. Розкрито різні підходи до визначення поняття "творчість" та наведено низку ознак, які характеризують творчість як цілісний процес. З позицій сучасної педагогічної і психологічної науки розглянуто поняття творчості, креативності, творчої особистості. Виокремлено її характерологічні особливості: відхилення від шаблону, оригінальність, ініціативність, наполегливість, висока самоорганізація, працездатність. Наголошено, що вчитель як творча особистість може реалізуватися, якщо йому притаманні творчі якості, а творчість можлива за умови наявності відповідних особистісних якостей. Результати педагогічної творчості проявляються у перетворенні вчителем власної діяльності на основі пізнання своєї творчої індивідуальності.

В контексте развития инициативы и творческого поиска учителей актуализирована проблема изучения и распространения педагогического творчества учителей в школьном учебном процессе. Осуществлен психолого-педагогический анализ взглядов ученых на учителя как на творческую личность. Раскрыты различные подходы к определению понятия "творчество" и приведен ряд признаков творчества, характеризующих его как целостный процесс. С позиций современной педагогической и психологической науки рассмотрено понятия творчества, креативности, творческой личности. Выделены её характерологические особенности: отклонение от шаблона, оригинальность, инициативность, настойчивость, высокая самоорганизация, работоспособность. Отмечено, что учитель как творческая личность может реализоваться, если ему присущи творческие качества, а творчество возможно при условии наличия соответствующих личностных качеств. Результаты педагогического творчества проявляются в превращении учителем собственной деятельности на основе познания своей творческой индивидуальности.

The article gives a psychological and pedagogical analysis of the scholars' views on the problem of a teacher as a creative personality. There has been considered the notions of creativity, creative personality on the basis of modern pedagogical and psychological science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єлагіна Т. В. 
Народнопісенна творчість як джерело збагачення мовного запасу особистості у процесі громадянського виховання молоді (на прикладі української народної балади) / Т. В. Єлагіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 173-176. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано доцільність використання української народнопісенної творчості в процесі формування громадянських якостей особистості з метою розвитку зв'язного мовлення і збагачення словникового запасу молоді.

Теоретически обоснована целесообразность использования украинского народнопосенного творчества в процессе формирования гражданских качеств личности с целью развития связной речи и расширения словарного запаса молодежи.

The author of the article gives a theoretical substantiation of use expediency of Ukrainian folk songs in formation of a person's civic qualities for the purpose of development of coherent speech and expansion of young people's lexicon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-91

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єлагіна Т. В. 
Роль народного музичного мистецтва у процесі формування громадянських якостей особистості / Т. В. Єлагіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18. - С. 84-87. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито актуальну суспільно-педагогічну проблему - вплив народного музичного мистецтва на формування громадянських якостей, зосереджено увагу на виховному потенціалі національного музичного фольклору.

Раскрыта актуальная общественно-педагогическая проблема - влияние народного музыкального искусства на формирование гражданских качеств молодежи, показан воспитательный потенциал музыкального фольклора.

The article focuses on the problem of folk music art influence on fostering active social position of youth and on the issue of the educational potential of music folklore.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355 + Щ313(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єлагіна Н. 
Комп'ютерні технології при вивченні іноземної мови у вищих медичних навчальних закладах / Н. Єлагіна // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано основні тенденції та проблеми, пов’язані із застосуванням комп’ютерних технологій у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у медичних ВНЗ. Розкрито особливості застосування таких технологій, окреслено роль викладача у цьому процесі. Обгрунтовано, що використання комп’ютерних технологій спрямоване на підвищення якості й ефективності навчання, на творчий розвиток індивідуальних здібностей студентів, сприяє підвищенню інформаційної культури студентів-медиків, розширює їх мовну і соціокультурну компетенції.

Проанализированы основные тенденции и проблемы, связанные с применением компьютерных технологий в преподавании иностранного языка по профессиональному направлению в медицинских ВУЗ. Раскрыты особенности применения таких технологий, определена роль преподавателя в этом процессе. Рассмотрено использование компьютерных технологий, направленное на повышение качества и эффективности обучения, на творческое развитие индивидуальных способностей студентов, способствующее повышению информационной культуры студентов-медиков, расширению их языковой и социокультурной компетенции.

The basic tendencies and problems associated with the use computer technologies in teaching foreign language for professional purposes in higher educational institutions, the peculiarities of computer technology in the study of foreign languages in higher educational institutions, defined the role of the teacher in the process. Deals that using computer technologies aimed at improving the quality and effectiveness of training, the development of creative abilities of individual students, promotes information culture of medical students, expanding their linguistic and sociocultural competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Єлагіна Н. І. 
Розвиток творчості майбутніх учителів у навчальних закладах України другої половини XIX - початку XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Єлагіна; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 20 c. - укp.

Узагальнено тенденції розвитку професійних якостей і запропоновано нове розкриття наукової проблеми, поданої у вигляді цілісного, поліаспектного висвітлення розвитку творчості майбутніх учителів у навчальних закладах другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано погляди педагогівзазначеного періоду щодо сутності творчості вчителів. Визначено умови ефективного утворення її складових елементів. Виокремлено етапи становлення теорії та практики розвитку творчості майбутніх учителів у навчальних закладах. Наведено форми, методи, умови та особливості розвитку творчості майбутніх педагогів у досліджуваний період. Охарактеризовано можливості та шляхи творчого використання прогресивного досвіду за сучасних умов вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крупська Т. В. 
Міжфазні явища в композитній системі на основі метилкремнезему та подрібненого гриба Amanita muscaria / Т. В. Крупська, Н. В. Єлагіна, І. С. Процак, В. В. Туров // Доп. НАН України. - 2020. - № 11. - С. 61-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г583.252

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Туров В. В. 
Міжфазні взаємодії гідрофобних порошків на основі метилкремнезему в водному середовищі / В. В. Туров, В. М. Гунько, Т. В. Крупська, І. С. Процак, Л. С. Андрійко, А. І. Марінін, А. П. Головань, Н. В. Єлагіна, М. Т. Картель // Поверхня : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 12. - С. 53-99. - Бібліогр.: 110 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г664-27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68643 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Крупська Т. В. 
Кластеризація води в міжчастинковому просторі гідрофобного нанокремнезему АМ-1 / Т. В. Крупська, В. М. Гунько, Л. С. Андрійко, Н. В. Єлагіна, В. В. Туров // Фізика і хімія твердого тіла. - 2021. - 22, № 1. - С. 24-30. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г582

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського