Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ємельянова Д. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Ємельянова Д. В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Ємельянова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Визначено та науково обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи за умов кредитно-модульного навчання (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний компоненти), виявлено, обгрунтовано показники й охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) означеної готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Висвітлено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання, яка реалізується за логікою трьох взаємопов'язаних етапів: мотиваційно-настановчий, пошуково-репродуктивний, пошуково-продуктивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ємельянова Д. В. 
Особливості самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті Болонського процесу / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 134-136. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто кілька проблем вищої освіти у зв'язку з переходом до кредитно-модульної системи організації учбового процесу у вищих навчальних закладах. Визначено роль самостійної роботи як основної форми учбової діяльності в становленні професійних якостей майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін за нових умов організації учбового процесу.

Рассмотрен ряд проблем, стоящих перед высшим образованием, в связи с переходом к кредитно-модульной системе организации учебного процесса в высших учебных заведениях. Показана роль самостоятельной работы, как основной формы учебной деятельности, в становлении профессиональных качеств будущих учителей гуманитарных дисциплин в новых условиях организации учебного процесса.

The article is dedicated to some problems of higer education aroused by its transference to the credit modular system of organizing educational process in institutions of higher education. The author demonstrated the role of independent work as a basic form of educational activity in developing professional qualities of future teachers of the Humanities within new terms of organization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ємельянова Д. В. 
Педагогічні умови формування готовності до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 55-59. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

У контексті гуманізації та гуманітаризації всієї системи освіти досліджено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи у системі кредитно-модульного навчання з метою покращання їх підготовки. Визначено узагальнені педагогічні умови процесу формування готовності до самостійної роботи, а саме: забезпечення мотиваційної настанови самостійної роботи на професійну діяльність; націленість студентів на активізацію вибору видів, форм і методів самостійної роботи; залучення студентів до використання інформаційних та інноваційних технологій у самостійній роботі. Описано засоби забезпечення педагогічних умов під час виконання самостійної роботи.

В контексте гуманизации и гуманитаризации всей системы образования исследованы педагогические условия формирования готовности будущих учителей гуманитарных дисциплин к самостоятельной работе в системе кредитно-модульного обучения с целью улучшения их подготовки. Определены обобщенные педагогические условия процесса формирования готовности к самостоятельной работе, а именно: обеспечение мотивационной установки самостоятельной работы на профессиональную деятельность; нацеленность студентов на активизацию выбора видов, форм и методов самостоятельной работы; привлечение студентов к использованию информационных и инновационных технологий в самостоятельной работе. Описаны средства обеспечения педагогических условий при выполнении самостоятельной работы.

The article ascertains some pedagogical conditions of forming readiness of future Humanities teachers for independent work in terms of the credit modular education providing motivational orientation of independent work at future professional activity;aiming students at activation of choosing kinds, types, forms and methods of independent work; attracting them to using informational and innovative technologies in their independent work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ємельянова Д. В. 
Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. - 2009. - № 5. - С. 59-64. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічний аспект проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін за умов кредитно-модульного навчання. Розроблено багатокомпонентну структуру готовності до самостійної роботи, що дозволить використати самостійну роботу як поліфакторний процес, що сприяє розвитку навчально-пізнавальних здібностей і особистості студента як майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін.

Рассмотрен психолого-педагогический аспект проблемы формирования готовности к самостоятельной работе у будущих учителей гуманитарных дисциплин в условиях кредитно-модульного обучения. Разработана многокомпонентная структура готовности к самостоятельной работе будущих учителей, что позволит использовать самостоятельную работу как полифакторний процесс, способствующий развитию учебно-познавательных способностей и личности студента как будущего учителя гуманитарных дисциплин.

We consider the psycho-pedagogical aspect of the problem of formation of willingness to work independently of the future teachers in the humanities credit and modular training. Willingness to work independently represented as a system characteristic, determines the process of successful implementation of independent work and takes into account the impact on this process, both external and internal conditions. A multi-component structure of the readiness to work independently, enabling the use of independent work as polyfactorial process that promotes educational and cognitive abilities and the student's personality as a future teacher of the humanities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ю940.3-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ємельянова Д. В. 
Формування готовності до самостійної роботи студентів-філологів як творча співпраця викладача і студента / Д. В. Ємельянова, В. І. Сподарець // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 177-181. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Із застосуванням тестів рівня суб'єктивного контролю наведено результати теоретичного й експериментального дослідження проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх вчителів-філологів, їх професійного становлення на підставі творчого співробітництва викладача і студента. Проаналізовано проблему готовності до самостійної роботи студентів у психолого-педагогічній літературі. Наведено таблицю показників інтернальності досягнень і невдач студентів, які проходять підготовку за напрямом "Філологія (українська мова і література)". Наведено характеристики рівнів готовності студентів-гуманітаріїв до самостійної роботи, визначено методи навчання, які використовують викладачі на різних етапах формування готовності до самостійної роботи.

С применением тестов уровня субъективного контроля приведены результаты теоретического и экспериментального исследования проблемы формирования готовности к самостоятельной работе будущих учителей-филологов, их профессионального становления на основе творческого сотрудничества преподавателя и студента. Проанализирована проблема готовности к самостоятельной работе студентов в психолого-педагогической литературе. Приведена таблица показателей интернальности достижений и неудач студентов, проходящих подготовку по направлению "Филология (украинский язык и литература)". Представлены характеристики уровней готовности студентов-гуманитариев к самостоятельной работе, определены методы обучения, которые используют преподаватели на разных этапах формирования готовности к самостоятельной работе.

With the use of tests, the level of subjective control the results of theoretical and experimental study of the problem of formation of preparedness for self-study of future teachers, philologists, and their professional development through creative collaboration of teacher and student. The problems of readiness for independent work of students in the psychological and educational literature. The table of indicators internality achievements and failures of students being trained in "Philology (Ukrainian language and literature)". The characteristics of levels of preparedness of students in the humanities to work independently identified teaching methods that are used by teachers at different stages of readiness to work independently.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ш5(4УКР) р30-267 + Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ємельянова Д. В. 
Деякі проблеми залучення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до використання нових інформаційних технологій навчання у самостійній роботі / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 15-20. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З метою підвищення ефективності навчальної діяльності через використання комп'ютерів досліджено рівень комп'ютерної підготовки студентів, майбутніх викладачів української мови і літератури. Графічно представлено результати тестування щодо умінь роботи студентів-гуманітаріїв з комп'ютерними програмами Microsoft Office та Internet. Обгрунтовано доцільність використання у самостійній роботі майбутніх учителів гуманітарних дисциплін разом з традиційними методами нових інформаційних технологій навчання для інтенсифікації навчального процесу, формування навичок самостійного вивчення навчального матеріалу, реалізації інтерактивної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Представлено структуру і можливості розробленого та впровадженого у навчальний процес майбутніх учителів-філологів мультимедійного навчально-методичного комплексу (веб-сайту) з практичного курсу англійської мови.

С целью повышения эффективности учебной деятельности посредством использования компьютеров исследован уровень компьютерной подготовки студентов, будущих преподавателей украинского языка и литературы. Графически представлены результаты тестирования умений работы студентов-гуманитариев с компьютерными программами Microsoft Office и Internet. Обоснована целесообразность использования в самостоятельной работе будущих учителей гуманитарных дисциплин наряду с традиционными методами новых информационных технологий обучения для интенсификации учебного процесса, формирования навыков самостоятельного изучения учебного материала, реализации интерактивного взаимодействия между всеми участниками учебного процесса. Представлена структура и возможности разработанного и внедренного в учебный процесс будущих учителей-филологов мультимедийного учебно-методического комплекса (веб-сайта) по практическому курсу английского языка.

The article analyzes some issues on involving future teachers of humanities in using new informational educational technologies in independent work, aimed at intensification of educational process, forming skills of independent studies of educational material, realization of effective combination of new and traditional technologies, realization of interactive co-operation between all participants of educational process, simplification of functions of control of the level of knowledge, abilities and skills of students, realization of permanent monitoring of students' process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського