2. |
Іозіс І. В. Формування професійної культури майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі фахової підготовки в коледжі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Іозіс; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2018. - 20 c. - укp.Досліджено процес формування професійної культури майбутніх спеціалістів у процесі фахової підготовки в коледжі. Теоретично обґрунтувано й експериментально перевірено ефективність моделі формування професійної культури у майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі фахової підготовки в коледжі. Зауважено, що у процесі дослідження застосовано такі методи, як: теоретичних: аналіз, синтез, порівняння, моделювання, систематизація, узагальнення, що передбачали теоретичний аналіз науково-педагогічної, психологічної, методичної літератури з теми дослідження з метою відбору й осмислення фактичного матеріалу, аналіз концепцій, теорій і методик для виявлення шляхів розв'язання досліджуваної проблеми; аналіз досвіду застосування відкритих освітніх ресурсів у фаховій підготовці майбутніх працівників сфери обслуговування; емпіричних: опитування, бесіди, педагогічне спостереження, анкетування, тестування; аналіз навчальної діяльності, творчих робіт майбутніх працівників сфери обслуговування - з метою виявлення рівня професійної культури у майбутніх працівників сфери обслуговування; констатувальний та формувальний етапи педагогічного експерименту для визначення ефективності запропонованої педагогічної технології; математичних: статистичні методи аналізу отриманих даних з метою виокремлення кількісних та якісних характеристик рівня сформованості професійної культури майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі фахової підготовки в коледжі, виявлення їх розбіжності в контрольних та експериментальних група. Вперше визначено та науково обґрунтовано сутність і структуру феномена "професійна культура працівника сфери обслуговування", що включає в себе професійні знання, вміння та навички у поєднанні з морально-етичними нормами та постійним професійним самовдосконаленням; розроблено модель формування професійної культури майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі фахової підготовки в коледжі. Охарактеризовано види компетенцій, розроблено критерії (когнітивний, мотиваційний, регулятивний) і показники (професійні знання, вміння та навички; уявлення та знання про майбутню професію; усвідомлення соціальної значущості професійної діяльності; позитивне ставлення до майбутньої професії; самоаналіз, прагнення до професійного самовдосконалення). Виявлено рівні сформованості професійної культури у майбутніх працівників сфери обслуговування (низький, середній, достатній, високий). Обґрунтовано педагогічні умови формування професійної культури майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі фахової підготовки в коледжі: (єдність теоретичної та практичної підготовки; залучення до активної професійної діяльності; спрямованість навчального процесу на формування позитивної мотивації студентів до навчальної та професійної діяльності, професійно значущих якостей, що сприятимуть розвитку професійної культури та розвитку у студентів потреби у подальшому професійному самовдосконаленні). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + У9(4УКР)421 р21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437490 Пошук видання у каталогах НБУВ
|